Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jentel schreef:de pony heeft er ook geen ijzers onder, maar mijn paard dus wel en aangezien het een nat is weet ik dus niet wat ik zal doen.. wie heeft er nog meer ijzers dan???
odetteke schreef:jentel schreef:de pony heeft er ook geen ijzers onder, maar mijn paard dus wel en aangezien het een nat is weet ik dus niet wat ik zal doen.. wie heeft er nog meer ijzers dan???
Ik, maar (als ik nog ga rijden) ik sla de galop over en blijf lekekr doordraven.
callippo schreef:Als je de cross en het springen in een kleurtje rijdt, draag je dat dan ook tijdens de dressuurproef? Of gaan jullie dan wel netjes in een jasje? Ik moet namelijk nog ff snel een jasje regelen anders
Met het springen heb ik trouwens een volledig blauwe optoming (inclusief blauw zadel) en met de dressuur wordt het waarschijnlijk zwart met grijs.
Ik sta trouwens nog niet in jullie lijst(nr 85, dressuur om 8:53, springen 15:33 en cross 15:59)
Argh, moet al om half 7 inladen
Ben blij dat de klok een uurtje teruggezet wordt!
. 
ik kom morgen zeker nog even langs om te kijken!
jentel schreef:even een vraag!! jentel heeft ijzers onder voor.. is dat niet gevaarlijk??![]()
rijden er meer met ijzers voor en geen stiften(kalkoenen)?
jentel schreef:de pony heeft er ook geen ijzers onder, maar mijn paard dus wel en aangezien het een nat is weet ik dus niet wat ik zal doen.. wie heeft er nog meer ijzers dan???
.
.
.
.
Smeejj schreef:Tadella heeft ook voor ijzers, maar voor zo'n klein proefje ga ik niet al die moeite doen om stiften in te draaien. In de wei kan ze ook galloperen.
Zo Sarah, zijn er ook dingen die je nog wél rijd of sla je alles maar over.
Ik hoef lekker half 11 pas, dus kan lekker uitslapen.
Maar wat is nou het verschil tussen proef 5a en b? Je rijd toch zeker gewoon a?
Haha,
x Manon
Smeejj schreef:Tadella heeft ook voor ijzers, maar voor zo'n klein proefje ga ik niet al die moeite doen om stiften in te draaien. In de wei kan ze ook galloperen.

Karin schreef:Maar in de wei zit er geen gewicht op haar rug, dan kan ze zelf haar evenwicht bewaren.
Ik zou het zelf wel doen, stiften indraaien. Ik was vandaag bij SGW Diepenheim en daar was de bodem best glad, ook in de dressuurring. Het is de laatste dagen best nat geweest. Daar had je echt stiften nodig om niet te gaan glijden.
maak me nou niet 'bang'
Rupsje schreef:Ik draai wel knoppen in. Is een kleine moeite, dus ik heb het er voor over. We zijn een paar weken geleden al onderuit gegaan zonder ijzers, dus ik vind het maar link.
Vlechten jullie met dressuur? Dat was ik namelijk vergeten, moet het snel morgen dan maar doen...
)
,en ze staat nu lekker warm in dr stalletje.
,met onze blauwe staatsloterij regenjassen met een vel oranje shirt eronder met een witte kraag..niet te missen dus
(al 100 keer verteld maar goed
) _Catlover_ schreef:Iedereen al zin in morgen?!![]()
Vandaag heeft Eline Snoopy gereden en ging goed!
Ze hebben zelf samen tot de 1 meter gesprongen! ( met een fjord die met vrijspringen toen moeilijk de 1 meter haalde)
En samen met Manon en Eline dr nog gewassen binnen,en ze staat nu lekker warm in dr stalletje.
Morgen ga ik half 8 op en dan heb ik eigelijk gewoon geslapen tot half 9 dus valt mee!
Wij zijn morgen rond kwrt voor 9 te bekennen op manege eik,met onze blauwe staatsloterij regenjassen met een vel oranje shirt eronder met een witte kraag..niet te missen dus
(al 100 keer verteld maar goed
)
!!
Als je kell en mij ziet gewoon even schreeuwen dan kunnen we foto's maken !