[SGW] SGW Vlietland: Wedstrijdverslagen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peter46

Re: SGW Vlietland: Wedstrijdverslagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:15

Simmie,

Bedankt voor je toelichting.
Ik denk dat de foto op mijn frontpage van de website http://www.leukopdefoto.nl je dan een stuk beter zal bevallen.
Hier heb ik wel zelf bewust een uitsnede toegepast.

Dan wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om de organisatie van deze SGW een grote pluim te geven. In mijn ogen hebben ze een schitterend evenement neergezet.

Oja...
Voor jullie je afvragen hoe ik in dit draadje beland ben.
Ik kreeg hierover een berichtje van een forumlid.

Dan nog maar een pluim:
Zelf ben ik moderator van een heel ander soort forum. Dus ik weet wat voor een werk hier in gaat zitten. Daarom ook een dikke pluim voor dit forum. Het is overzichtelijk en prettig om doorheen te bladeren.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:17

Pluim voor de organisatie gaat ook van hier uit hoor, ik als standhouder kom niks te kort. Lekker ontbijtje gehad, lekkere koffie, PRIMA lunchpakketje........ als standhouder wordt je ook prima verzorgd.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:22

Ik heb ook nog een pluim die ik kwijt wil: was aangenaam verrast over de frisheid van het Dixietoilet! Had het echt al uitgesteld en opgespaard tot het echt niet meer kon wachten! Bloos Haha!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:28

jaaaa, met toiletpapier (droog!!!!!!!) was het enige wat nog droog was zondag.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:29

Ik had 1 droge en 1 natte rol Clown

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:30

Het is ook de bedoeling dat je de rollen niet mee naar buiten neemt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 20:33

Peter46 schreef:
Simmie,

Bedankt voor je toelichting.
Ik denk dat de foto op mijn frontpage van de website http://www.leukopdefoto.nl je dan een stuk beter zal bevallen. Hier heb ik wel zelf bewust een uitsnede toegepast.

Ja Maar die foto die je daar vóór had staan (meisje met schimmel) vond ik ook niet verkeerd.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:35

Hier de foto's van Margo in Vlietland!!
Ik heb ook nog foto's van anderen maar die link plaats ik nog wel een andere keer Lachen!

Dressuur:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Margo, Huub & Tino Lachen!
Afbeelding

Losspringen:
Afbeelding

Springparcours:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Cross:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 20:37

Mooie foto's hoor!
Had Margo nou een nekkraag om met de dressuur?! Knipoog Clown Haha!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:38

Is der blousje met plastron en die zooi Tong uitsteken! Hahaha!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:44

Leuke foto's Loes, mooie momenten OK dan! . Volgende keer iets meer inzoomen? (Ik weet natuurlijk niet welke camera je hebt en of ie dat kan Knipoog )

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:46

Dankje Altos Lachen! Heb nu door hoe ik goeie momenten kan krijgen!! Ja als ik mijn camera iets anders instel kan ik nog verder inzoomen! Is de volgende keer wel de bedoeling!! (Heb niet zo'n bijzondere camera ben al blij met deze foto's, hahaha) Erg bedankt voor de tip Lachen!

Vooral die laatste vind ik erg goed gelukt Haha!!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:43

ja die laatste is mooi hoor! Ja
Ben je er ook in het dijkgats (vast niet )|
Anders kun je ons ook wel even vastleggen Tong uitsteken

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:52

Hoi Peter Lachen

Bedankt voor je reactie hier Lachen.

Wat zal dat voor jou een ongelooflijke domper zijn dat je op het laatste moment alleen stond in plaats van met zn tweeen Scheve mond.

Ik zal 1 foto bij je bestellen, toevallig stond je net bij een hindernis waar mn eigen fotograaf geen foto van heeft Lachen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:10

Leuke foto's! Margo is wel een ukkie op Tino Haha!

Peter: ik klaag niet hoor! Toen ik moest rijden was het echt keihard aan het regenen en ik vind het juist wel leuk om eens foto's van het springparcours te hebben! Ik ga er ook zeker nog wel 1 bestellen..Vroeger werden er nooit foto's gemaakt en nu zowat iedere wedstrijd! Volgens mij realiseren sommigen hier niet wat een luxe dat is Knipoog

Nu ik er nog eens over nadenk vind ik het eerlijk gezegd heel onsympathiek....

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 07:55

peter ik vind het tof dat je toch reageert.
vind het alleen jammer dat de 1e 20 mensne van de b paarden op zaondag helemaal geen een foto hebben.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:00

Hoi Peter,

allereerst welkom hier en bedankt voor je reactie. Ik begrijp eruit dat je nog niet zo vaak paardenwedstrijden hebt gefotografeerd? Dat is echt een kunst op zich, ik zal vanavond wel wat uitgebreider reageren.

Ben je overigens mod op DPZ toevallig? Daar komt mijn man - ook fotograaf - sinds kort ook Lachen

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:11

Tja, ik weet niet hoe dat bij andere wedstrijden is, maar normaalgesproken loopt er bij die van mij geen profi fotograaf rond. Als ik dus foto's wil dan regel ik zelf wat, ik laat dat niet afhangen van een onbekende die daar dan al de hele dag bezig is met onteblare deelnemers....
Mochte er dan toch wat bijzitten , is dat een leuk extra!

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:26

Beetje laat, maar hierbij dan ook nog mijn verslagje van de L paarden op zaterdag:

Mijn beestje was met de dressuur lekker relaxed. Misschien iets te relaxed maar uiteindelijk toch een aardige proef met 191 punten.
En toen ging het mis!
Ben ik aan het losrijden voor de dressuur. Hoor ik van mijn groom dat ze mijn auto op slot hadden gedaan terwijl de sleutels er nog in lagen en al mijn spullen lagen in de auto Boos!
Uiteindelijk na eerste het hele terrein gevraagd te hebben en de ANWB gebeld te hebben (daar heb je dus ook niets aan) hebben we zelf met een ijzerdraadje de auto opengekregen.
Toen had ik nog 10 minuten voordat ik moest springen en hij moest nog opgetoomd worden.
In rap tempo gedaan en naar de springring gevlogen. Mocht nog een paar sprongetjes nemen en hup de ring in. Gelukkig ging het toch nog aardig goed en kwamen we foutloos rond.
Toen op naar de dierenarts en de cross. Kon net drie sprongetjes nemen en toen moest ik al starten.
Kwam moeizaam in het ritme en kwam verkeerd voor de punt wat ontaarde in een stop. Daarna besloot ik om lekker rustig verder te rijden en met een goed gevoel over de finish te komen.
Dat ging allemaal verder wel aardig goed tot aan de hekjes. Daar had ik me dus flink op verkeken.
Ik voelde hem stoppen. Een schreeuw en een tikje bij op zijn schouder mochten niet baten. Hij stond gewoon lekker stil. Even pittig toegesproken en toen deed hij het zonder problemen. Het water ging super zonder enige twijfel en we kwamen toch lekker over de finish.
Al met al heb ik ondanks de tegenslag toch wel fijn gereden. Het gaat langzaamaan weer al beter Knipoog

Hieronder nog een paar foto's die door een clubgenoot zijn gemaakt:

De kaasplank:

Afbeelding

De riethaag:

Afbeelding

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:37

wat een verhaal ukkie, dat is echt niet grappig als je niet bij je spullen kan!

Wel leuke foto's!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:41

MJ, zijn jullie nu het voorbij ism tevreden over het resultaat?
Die fotos op de site, heeft je vriendje die gemaakt? Ik zie hem nog ploeteren door die bagger op zn fietsje hihi

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:43

Hoi Peter,

Wat goed dat je hier gewoon reageert, dat vind ik echt top! Ik ben het eigenlijk wel met marieke eens dat het toch niet aardig van ons (oa mij) is om zo te zeuren. Bij mij zat er een stuk frustratie achter van een discussie in het bestuur, die zomaar de fotograaf van vorig jaar hebben gedumpt, terwijl die man prima foto’s had gemaakt Er was ook niet echt een reden, leek meer een persoonlijke discussie te worden, vandaar. Dus sorry dat ik heb zitten sneren, was helemaal niet persoonlijk bedoelt maar meer even mijn ei kwijt moeten!

Maar wat mij betreft, maar smaken verschillen, hoef ik geen foto van het springen op een crosswedstrijd. Die hindernissen zijn vaak laag en dat geeft minder spectaculaire foto's dan in de cross.

Verder is het het leukste als er van alle deelnemers een foto is in de cross. Zoals simmie die van haar M cross geen foto heeft, dat is toch wel jammer. Op zondag met die regen, daar zeg ik niks van, maar op zaterdag is het wel jammer dat niet iedereen een foto heeft.

En qua compositie zijn er al wat tips gegeven.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:46

Talida schreef:
MJ, zijn jullie nu het voorbij ism tevreden over het resultaat?
Die fotos op de site, heeft je vriendje die gemaakt? Ik zie hem nog ploeteren door die bagger op zn fietsje hihi

Klopt!
Hij heeft op zaterdag een paar foto's gemaakt!
En een collega van mij heeft weer een leuke foto van mijn fietsende vriendje gemaakt!

Maandag met opruimen was de sfeer wel goed. Er is gelukkig het hele weekend ook niks naars gebeurt. Dus wat dat betreft is het geslaagd. Het weer is wel balen, maar dat heb je nou eenmaal niet in de hand.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:50

GvdT kwam zondag zo leuk vertellen dat er net een ambulance weg was, ik gelijk van SLIK
maar was gewoon maar een voetganger Bloos Haha!
echt fijn dat er verder niks gebeurd is!

achteraf hoor ik ineens van mensen dat Vlietlanden best pittig is voor een oefen, maar goed dat ik dat van te voren niet wist Clown
ben achteraf nog extra trots, vind het wel jammer dat we niet alles hebben gesprongen, maar ja

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:51

Nou, ik heb ook nog wat foto’s!

Deze zijn van leuk op de foto:

Deze foto heb ik in drievoud, drie mensen hebben bijna precies dezelfde gemaakt, echt grappig. Vind wel dat Os hier mooi springt!

Afbeelding

Afbeelding

en de cross:
Boven op het heuveltje
Afbeelding

en de tripple, die ging superfijn en het kwam ook super uit!
Afbeelding