Voor volgend jaar heb ik gepland: indoorcross Lisse, en Keukenhof, in- en out Rijpwetering, en alstie is oefen Vlietlanden
Goed he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Komt door veel afmeldingen. Ik begon met zo'n 20 man geloof ik, heb er nu 11 over.
Sim, ik kan het niet garanderen, maar ik denk niet dat er veel aan zal veranderen. miss_jumpy schreef:sfranken schreef:Oei , als ik de indeling zo zie denk ik dat het weer nachtwerk wordt. Ben al om half 1 klaar met 2 paarden. Als het allemaal zo snel achter elkaar moet krijg ik ook wat last van stress (ik ben niet op tijd, ik heb niet genoeg tijd om los te rijden, ik ken de proef/parcours/cross niet goed genoeg...etc,etc) Dus die zuurstogaansluiting kan ik ook nog wel gebruiken denk ik... En idd van te voren parcours lopen. Miss toch ergens overnachten....
ja, omdat wij weinig Z-ers hebben komt het nu voor jullie erg dicht op elkaar!
Ps, je hebt net een mail van mij gekregen
sfranken schreef:Ik??
Heb niets ontvangen tot nu toe....
sfranken schreef:ow, was jij dat. Klopt, bedankt voor de moeite....
Talida schreef:Moet ik je nog lezen GvdT?
GvdT schreef:
Als het kan graag, ik kom jou zondag iig even mentaal steunen en over de hindernissen brullen![]()
en genieten onderweg.
. Al rijden we (bijna) op hetzelfde nivo, iedereen heeft er toch zijn of haar mening over en misschien is de aanrij wijze van een ander ook nuttig voor die van jou.
dus wij hebben tijd genoeg! Ben wel benieuwd tot hoe laat t L doorgaat....
.
Kwam omdat ik al had aangegeven dat ik de stal miss toch niet nodig had. Ze belde dus om te vragen of ze de box voor mij moesten vrijhouden of niet. Vind ik trouwens wel echt supergoed van hun hoor!
Maar ik zei dus dat ik toch eerst effe mijn starttijden wilde afwachten en toen vertelde ze t mij.
Eventinggek schreef:ja eigenlijl wel hé! ik heb vandaag ook al zeker 10 keer gekeken
neemt niet weg dat ik ook regelmatig spiek