[SGW] Etten-Leur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:38

Ik was 5e met Raimaer

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:40

Nummer 3 van het rijtje (bento-lielle-simmie) op het parkeerterrein is tevreden.

Het eerste en vast moeilijkste winstpunt is binnen in de L-SGW

Dressuur ging ok, 188 punten.
Springen ging een beetje maf: mooi op de sprong af en toch hield ie steeds net voor de sprong een beetje in alsof hij eerst kijken wilde.
Resultaat 2 balken

Cross ging prima. Eerst even wat startproblemen omdat ie (net als vorig jaar ) omdraaide op het veld naar hindernis 1.
Even een tik op zijn billen gegeven en toen viel het kwartje.
Alles ging verder prima. Smalletje lukte deze keer Alternatief genomen op de tankval, maar wel de brug geprobeerd en daar bedankte hij voor, dus alternatief genomen
Z**k nat maar wel tevreden naar huis gereden.

Lielle, LOve en Eventinggek hartelijk gefeliciteerd met jullie prijzen!

SGWuppie

Re: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:50

Wauw L0ve, super zeg!!! Eerste keer M en dan maar gelijk winnen, echt heel knap! Lielle ook gefeliciteerd! Netjes met zo'n stuiterballetje!

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:52

Iedereen super gefeliciteerd !
En Margo wat super zeg en dat dan ook voor je debuut in het M ! Super !
Ik heb weer foto's gemaakt! Ze zijn niet super maar hier is de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=G8GCWIAF

Altos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:55

Ik ben druk de foto's van vandaag aan het verwerken. Met een beetje geluk vanavond (laat!) online en anders morgen. Het weer was vanmorgen inderdaad erg slecht (daardoor helaas ook wat minder goede foto's) gelukkig was het later op de dag ineens super! Die man bij de dressuur viel inderdaad akelig (wij hebben hem in eerste instantie 'geholpen', we kwamen net aan) Het paard stijgerde en viel om op de man zijn been. Toen het paard opstond stond hij nog eens met zijn stiften op het been van de man wat de open wond veroorzaakte. Hij riep nog heel dapper naar zijn vrouw: 'zeg maar tegen de jury dat ik tien minuten later start'

rosanrosan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:58

Wow idd heel netjes van je L0ve! Knap dat je met 2 verschillende paarden aan kop staat. Ik heb namelijk alle 'bekende' ruiters weer gezien vandaag

Zonde van de regen, maar dat kan de pret niet drukken zeggen ze dan

Wilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:59

Super gedaan margo!! Heb je zien rijden! Wij liepen net bij hindernis 1 toen je eroverheen kwam, !

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:04

Prijzenrijders, gefeliciteerd!!

Ik ben heel benieuwd naar Jiska's Z-debuut.
Hoorde wel dat de dubbele punten en de trakhener uit de cross zijn gehaald voor het Z.

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:08

ook super gedaan margo, tino is echt een goed paard man en dobje ook!

Hopen dat je bij de young riders komt..
Maar ook goed met dobje man, je bent gewoon in 2 klasses aan kop komen staan!!

Ribay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:11

Inderdaad, de extra lus in het Z, met de dubbele punten, trakhener en de triple zijn eruit gehaald in voor het Z. Dubbele punten en trakhener waren al gesprongen in het M. Echter het lijntje naar de extra Z hindernis, de triple, bleek het slechtste stuk te zijn. We hebben dus helaas besloten om dat stuk eruit te halen.

marjoleine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:11

Voor iedereen met prijzen of een lekker ritje, gefeliciteerd!! Voor degene die niet zo lekker gingen, volgende keer beter, we hebben nog een heel seizoen....

Maar die brug, is die veranderd ofzo??? Want vorig jaar reed ik mijn 2e L cross in Etten, en Grace ging er echt zo op. Die witte bedoelen jullie toch? Of zit ik verkeerd te denken???

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:15

Scum, ik heb de brug niet gedaan met Killea. Ze kwam daar halverwege het veld al zo op terug en ik wilde het graag bij 1 weigering houden.

Ik neem djin wel mee naar Castenray. Patsmu vertelde dat het meest zware stuk toch uit de cross is? Nou, ik ga daar gewoon dressuren en springen met Djin en mocht de bodem me te zwaar zijn dan start ik niet in de cross.
Dat bekijk en beslis ik daar dan ter plekke.

rosanrosan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:17

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:58

GvdT, balen van je dressuur! verder toch netjes resultaat!

Balen van je dressuur Simmie, en springen gewoon pech!
Misschien moet je killea een boek over kaboutertjes in Knoesten geven
Met Djin een verstandig besluit, maar vreselijk balen na zo'n dressuurscore!!

Margo: wat een SUPER resultaten!! Super gefeli!

Lielle, ook gefeli!!

Bento, balen van je balkjes, maar netjes hoor!

Jiska, foutloos gesprongen en gecrossed zie ik, super voor de eerste keer Z joh!!
En nog binnen de tijd ook!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:04

Prijzenrijders gefeliciteerd!!!

En LOve, gewoon 2 keer winnen...., echt gaaf!!

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:42

ik ben vanochtend met de dressuur helemaal door en door zeiknat geregend. de punten waren ook niet echt best maar gelukkig niet verkeerd gereden (altijd lastig een proef uit het hoofd) en ik had ook nog niet eerder in een 20x60 bak een proef gereden. (waar zitten al die letters) Resultaat was 1na laatste. Het springen ging echt super! bleef helemaal foutloos. ook de cross ging helemaal goed!! foutloos binnen de tijd,. het water vond ik best lastig van ter voren. het was zo;n lange combinatie, maar het liep het heel fijn! uiteindelijk nog 8e, dus best tevreden. ik ging voor de twee winstpunten om over een paar weken naar de * in duitsland te gaan en die heb ik dus...missie volbracht!!

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:46

Jiska, toppie hoor! Gefeliciteerd en op naar de *!

sfranken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:49

Alle prijswinnaars en tevreden mensen gefeliciteerd!!!
Ik ben na een erg lange dag (om kwart voor 6 vertrokken en om half 9 thuis) mooe maar erg voldaan teruggekomen. In het L ging de dressuur niet geweldig. Het liep erg uit waardoor ik al een uur in de regen rondreed. Springen en cross foutloos, waardoor ik nog derde werd.
In het Z redelijk gedressuurd. En met springen FOUTLOOS!! (iets wat met Jupiter niet zo snel gebeurd. De cross ook foutloos. Was wel een stuk makkelijker nu de extra lus eruit was. Uiteindelijk dus in het Z ook de derde prijs. Ben echt dolgelukkig. Mijn tweede Z wedstrijd, had ik nooit verwacht.

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:51

@ simmie ja dankjewel!! heb er onwijs zin in! justin gaat er ook heen hoorde ik dus het groepje wordt al steeds iets groter. moet wel castenraij er voor laten schieten, maar het is niet anders...

@ sabine gefeliciteerd! was wel beter he dat we die blubberlus niet hoefden!! (en die puntjes dus ook niet;))

sfranken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:57

Ja dat was zeker beter, had een beetje schrik voor de trakhener omdat ik daar vorig jaar een lelijke val had gemaakt. En toen dacht ik daar in het M te gaan kijken voor het vertrouwen maar dat werkte dus niet, bijna iedereen weigerde en zag er weer 2 vallen. Was niet goed voor mn zelfvertrouwen

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:59

He getver Sabine. Hoe kwam het dat er 2 gevallen waren? Door de scherpe bocht naar links net na de trakhener?
Wel gefeliciteerd met je 2 3e prijzen overigens!

sfranken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 23:10

Ja bedankt, ben super blij.
De eerste die viel stopte vies en ging zelf voorover de greppel in. De ander had al twee weigeringen en bij de derde poging ging ze er in slow motion overheen waardoor ze in de landing helemaal uit balans was. Even daarvoor zag ik er ook een lelijk onderuit gaan op de puntjes. Sprong het puntje op de breedste kant wat het paardje dus niet haalde, gingen samen tegen de vlakte. Toen vroeg ik me toch even af waarom ik de cross altijd (achteraf) zo leuk vind. HAha

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 23:13

Sabine gefeliciteerd!
Ook hele goede resultaten!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 09:01

Gefeliciteerd Sabine. Super resultaten.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 09:01

Jhaa ik ben ook weer uitgerust. het was me een dagje wel!!
Heel slecht weer smorgens. Eerst gedressuurd met doppie, die liep fijn, kan altijd beter maar stond geloof ik 5de (waarvan de eerste3 dezelfde punten hadden)had 189pnt. Dit keer werd mijn proef wel gewaardeerd in tegen stelling tot chaam.
Daarna springen. Het moeilijkste onderdeel voor dop. En het stond ook nog eens flink aan de maat. Met losspringen gaf huub mij tips maar mijn gevoel werd er niet beter van. Lag er 2x bijna af!! eerste keer deed een vrouw spontaan haar paraplu open. 2de keer gaf ik een schop op de sprong en dop trapte zo hoog dat ik er bijna af lag.
Toen de ring in totaal in de verwachting dat er minstens 2 palen gingen vallen met deze hoogte. de bodem was al erg nat (ik was nr 7) maar dop was super aan het been. En we waren foutloos. Ik was al zo blij dat ik de cross niet meer belangrijk vond!!
In de cross zijn we al echt een team geworden en je kan zien dat dit dop zijn passie is. Super heet na het springen en bij de dierenarts. In de cross onwijs fijn gereden. behalve tankval, dat was 1 en een krabbel. We waren foutloos en ruim binnen de tijd. En hebben gewonnen. Al vinden veel mensen het niet knap omdat het 'zo'n ervaren paard is, ik ben er trots op want dop is niet de makkelijkste!! Kijkt echt de kat uit de boom met alles!

Daarna mijn crackie!!! Dressuur ging redelijk. tino is als de dood van paraplus. En er stond een paraplu een aantal meter van mijn ring. Met als gevolg dat tino niet bij de les was. Kwam net een hoosbui, maar hij deed super zijn best. De lezer was niet meer te horen, waardoor ik 1x verkeerd reed. Toch nog 204 pnt en 4de (geloof ik).Springen was ik al zo zenuwachtig voor de cross, dat ik gewoon beroerd reed, mede door die bomdem had ik 1 balk op de 2de van dubbel. Echt mijn eigen schuld. Ik kan zo netjes met hem springen, maar ik kon me zenuwen niet in bedwang houden. In de cross gelukkig wel, ik was zoo zenuwachtig dat ik het op de laatste sprong nog voelde. Kon wel huilen toen ik klaar was, overal fijne afstanden tino heeft nergens protest gegeven overal oortjes vooruit. Slechts 6sec buiten de tijd en dat terwijl ik nergens echt super hard heb gereden. De bodem was onwijs zwaar naar de 2 punten, galloperen was haast niet meer mogelijk (was bijna laatste in de m)alle dingen vond ik moeilijk in de cross en alles ging zoo goed. Ik ben trots op tino!! en niet omdat we gewonnen hebben. Maar alleen al om het feit dat hij zo'n geweldige inzet heeft!

@loes:super mooie fotos
@jiska super goed gedaan!!!
Iedereen gefeliciteerd met de prijzen en fijne ritten!!!
@maxjuh: Tim heeft alleen gedressuurd, Lareine weet ik niet