Meisjes, wat zwammen jullie er op los! Ik ben even niet online en ik heb alweer 6 pagina's bij te lezen.
Wat een geweldige creatieve gedachten, zeg! De hindernis lijkt me gaaf, evenals de SGWay of life cup en ik zal de nieuwe naam van Oeste ook vast in mijn onderschrift vermelden om eraan te wennen
Onderschrift ook maar ff aangepast. Als de naam op de startkaart toch verander moet worden, dan veranderen we Kaprys ook maar in ReesKees. Zo noemen we 'm toch altijd al.
Nee. Ik heb niet echt kunnen rijden; de bak was wat hard. Ik heb voornamelijk stretch oefeningen gedaan.
Verder is het gewoon koud.
Over een kwartier is het de 29e en dan ben ik 7 jaar getrouwd. Er ligt al een tijdje een vierkant cadeautje op me te wachten en ik kan maar niet raden wat het is. Ik ben benieuwd.
De bak waar ik de Indoctro rij, was een klein beetje hard. Heb kleine stiftjes ingedraaid en toen ging het super. geen geglij. MIjn eigen bak lag vol met sneeuw over een toplaag met hippotex. Normaal dus hopeloos rijden in de sneeuw als je ijzers hebt. Maar met de plastic zooltjes die ik gister gemaatk heb (idee van een andere bokker) ging het super. Er bleef niks klonteren