Hij wordt idd mooi wat dikker RT!
Ik heb een geslaagd dagje wedstrijd achter de rug.
Eerst dressuren met Lucky.
De 1e proef was prut, Lucky raakte helemaal in de stress toen er een glasplaat omviel, resultaat 145pnt.
Tussen de 1e en de 2e proef ben ik alleen maar bezig geweest de ontspanning op te zoeken en dat lukte! 2e proef ging super, resultaat 166pnt en een 5e prijs! 
Daarna springen, eerst Lucky int L. Met inspringen was ze erg heet. In het parcours was dat gelukkig IETS minder. 1 en 2 gingen goed. Van 2 naar 3 was een lange lijn. 2 was een steilsprong, daarna 6 galopsprongen naar dikke oxer met sloot eronder hindernis 3. Ik had iets moeten toerijden of iets moeten inhouden, maar ik deed niks. Resultaat was dat de hele hindernis in elkaar ging.... echt stom van mezelf!! 2e keer heel rustig weer aangereden, toen ging ie super!!! 4ab,5,6 gingen weer perfect. 7 kwam ik wat kort onder, maar ging ook oke, daarna 8 ook super. 9 kwam ik iets groot, ik moet door via 4 galopsprongen naar de laatste dubbel. Doordat ik iets groot kwam kwam ik bij de dubbel iets te kort daar viel dus nog een balk.
Heel tevreden, ze sprong lekker. Die weigering en die balk waren mijn schuld.
Daarna Cheval gesprongen in de L. Hij sprong best oke. Op 3 een pechbalkje, die tikte hij net mijn zijn achterbenen aan. 4ab, 5,6,7,8,9 ging toen prima. Maar toen de laatste dubbel. Ik kwam goed op 9, maar voor hem was de afstand iets te kort. Daar kreeg ik nog 2 balken in de dubbel, helaas..
Maar goed er zaten ook prima sprongen tussen!