Varekaij: d.onaa.t bron.deel verkoopt een tweedehands errep.lus zadel
.De rest lees ik later bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

zag je filmpjes en ziet er wel vlotjes uit!!

maar je hebt toch rond gereden hé!
(ik enkel 3 occ jumpingetjes gereden met Shuddy
Maar nooit buiten cross verband een jumping outdoor gereden) Luxor bleef nog kijken maar het verschil met de vorige keer indoor was groot. 2x rond geraakt.
Eerste rondje een GPS-probleempje en heeeel veel strafpunten voor tijd.
Maar ook wat balkjes. (denk 3) Tweede rondje 2 balkjes denk ik maar het doel was voornamelijk rond geraken en dat is gelukt! 
Hij trok vanzelf aan. Juist net aan de sprong had hij nog wat aanmoediging nodig.
(ik schaam mij soms echt
) Binnenkort eens een les plannen. 

Daarna was het echt 0,0 controle en survivallen... Heb hem nog op een volte gesleurd (letterlijk) en dan de laatste 2 afgewerkt, was toch blij dat ik aan de finish was! 
Ik verlang ook zo al naar het nieuwe seizoen en ik heb nog geen cross hindernis gezien
behalve in het bos een boom die omlag
maar ik heb zaterdag nu Stage in Waregem. Als die goed is schrijf ik me in voor waregem
Heb dan ook nog 2 dagen voor haar benen te checken voor ik moet inschrijven.
Ik begin echt zo te verlangen.
Ik kom wel zeker eens kijken ben benieuwd

hier is alles berg op of af. De meeste paden liggen ook wel oké maar nu na de regenval van dit weekend was het toch veel modder. Gisteren ben ik op het mensen wandelpad geweest om te galopperen. Geen idee hoelang de stukken hier zijn maar het zijn serieuze billennijpers doordat het toch serieus bergop is.
Winnie very happy to be back on track
!