Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bvw schreef:tientjeh schreef:Punten uitdraaien voor nog geen 10 meter draven op het harde? Sorry hoor, maar dat vind ik wel erg vreemd. Als je paard al kreupel begint te lopen van die paar passen met de kalkoen, dan vraag ik me af wat er verder nog aan de hand is.
Vind ik ook. Ze staan gewoon in balans en zouden echt niet kreupel lopen door punten. Vrouwen lopen toch ook niet mank op hoge hakken. Hooguit een beetje vreemd maar dat is wat anders dan onrgelematig
bvw schreef:Marijke als Lieke graag wil schreeuwen moet je haar gewoon het proefje leren. Ben je Geert helemaal niet meer nodig

anne3000 schreef:Wat leuk dat hier gewisseld kan worden van tijden met elkaar en je kan zoeken naar een voorlezer! Super handig bokt.
Vandaag ongepland vanuit me werk om kwart voor 5 op stal en de zon scheen nog. Snel te paard naar het oefencross terrein van Nordhorn gereden. De heen weg was spannend over een verhard weggetje met hele harde wind enz. Eenmaal in hindernissen inzicht was ze niet meer te houden! Ging echt zo fijn, ook wat waterhindernissen, appeltje-eitje
. Ze hebben een springweide en 2 buitenbanen, maar weet niet of je daar ook in mag. Ik kan nu wel een heel verhaal type maar kan je beter een linkje van video geven.
!! 

hoop niet dat ze het erg vinden maar mag vast wel toch?
ben vooral benieuwd naar het L water!