[SGW] SGW of Life Kleding

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:53

Ik heb datzelfde shirt Eef, had ook navy besteld, maar vind het wel erg donker (zwart).
Moet het nog steeds eens bij daglicht buiten bekijken, misschien dat ik er dan iets blauws in kan vinden.

Kris

Re: SGW of Life Kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:25

Kreeg mail terug dat mijn polo niet in turquoise bestaat. Staat wel op de site, maar goed. Ze hebben zelfde merk shirt geleverd, maar betere kwaliteit. Dat is dus niet waar, dit shirt heeft geen taille en 2 knoopjes. Shirt op site is wel getailleerd en heeft 3 knoopjes en is blauw en niet turquoise. Morgen maar terug mailen dat ik niet akkoord ga met geleverde shirt. Is ook maat S, maar ik verzuip erin!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:30

is het wel dezelfde kant van de sluitingen op de hals? Of andersom? Daar kun je ook al aan zien of het heren of dames is :)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:42

Sluit zelfde kant als lange mouw. Zal dus wel dames zijn, maar zit echt geen model in. Tis een andere dan dat ik besteld heb en dat hadden ze best migen laten weten. Deze polo wil ik gewoon niet.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:43

en de knoopjes zitten links of rechts? Iig ook hetzelfde kant als de andere polo?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:47

Zelfde als andere polo idd!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:53

Ah wat jammer kris. Maar ze zijn zo meewerkend dat er vast een oplossing komt :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:05

hm dat is dan wel heel klote Kris! Hopelijk komen jullie er uit :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 22:08

Ik ga van de week nog een polo hal en zal dan zeker de navy polo's bekijken. Want navy is geen zwart.
En Kris, ik zou ze even een link van die polo erbij sturen. Die turquoise kan natuurlijk uitverkocht zijn maar dan hadden de dat even moeten laten weten. Soms wordt je van eigen initiatief niet echt blij.
Ik neem evengoed alle 'klachten' even mee hoor.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:30

Ik heb ook een navy polo, maar ik vind mijn navy polo best wel navy :j Het is vrij donker, maar het is echt niet zwart :-)

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:01

muts_marijke schreef:
nee Eef_bam de shirts vallen groot, ik pas in een L en heb normaal altijd XL of XXL :)

Oh hopelijk vallen de shirts niet zo groot uit. Heb een L besteld en heb vaak M :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:06

k heb van de polo mt L en ben wel iets forser als jij Anke

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:10

Ik zit normaal tussen l en m in en heb van de polo maat s

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:20

Bij ons werd het geld ook teruggestuurd... Volgens mij is.t nu wel.betaald...

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:31

Marijke: Zal niet veel schelen. Ik heb een t shirt besteld geen foto en even borst en heupomvang doorgemaild en kwam denk ik uit op een L. We zullen zien :)
Konden er nog losse logo's besteld worden? Heb zelf een softshell jack misschien wel een idee om het daar op te laten zetten. Met cross lopen en kouder weer wel handig voor verkenning!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:35

Shirt dat geleverd is:

Afbeelding

niet getailleerd en 2 knoopjes, koningsblauw ipv turqouise.

Shirt dat ik besteld heb:

Afbeelding

wel getailleerd en 3 knoopjes en de juiste kleur.

Ze zullen mij wel niet lief vinden, want er is geen oplossing aangedragen. Iemand interesse in een mijn polo? Maat S, maar valt als M.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 14:44

Ik heb jouw kleding hoor Loetie, behalve je deken. Maar daar heb ik nu een foto van gestuurd dus die haal ik van de week op.

Ik kan losse logo's meenemen hoor, maar dan moeten de grote wel op tijd besteld worden omdat die apart geplot worden.
Ze kunnen er niet opgestreken worden of zo hoor, je moet echt een stansapparaat hebben.

Ik heb ze trouwens even een mail gestuurd want ik kwam er bij toeval achter dat er nu ook mensen buiten dit topic om gaan bestellen. Op eigen houtje. En dat is dacht ik zomaar niet de bedoeling.

Kris, ik denk dat dit mijn fout is, en dat vind ik erg vervelend. Ik heb dus ? gezet bij die sweater met lange mouwen en de tanktop omdat ik daar geen nummer van had en ze gevraagd heb om daarover even met jou contact op te nemen.
Ik heb echter geen afwijkende nummer gezet bij de polo. Ik kan daarover eigenlijk zo 1-2-3 ook niks over terug vinden in de PB's.
Heb je polo aan hun direct doorgegeven? Of aan mij?
Maar als niemand hem wil overnemen dan neem ik hem wel over voor Noor, die kan altijd wel een shirtje gebruiken.
Wil je dus voor alle zekerheid even nakijken of je het afwijkende model van de polo aan mij of aan hun hebt doorgegeven? Want als dat aan hun is gebeurd dan ga ik er alsnog voor je achteraan.

Ik ga voor de dames die hun Navy zwart vinden, ook even nakijken hoor.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:59

Ik ben er zelf ook even ingedoken Margreet!
Ik heb aan jou een polo doorgegeven van het merk Lemon en Soda.
Ze hebben contact opgenomen met mij over de tanktop en hebben een andere polo op de factuur gezet, van tricorp en uiteindelijk is er weer een andere polo geleverd!
De polo die op de factuur staat vind ik het mooist, de polo die ik besteld heb heeft als enige de juiste kleur en de polo die geleverd is heeft niets van dat alles :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 15:05

Nou maak je het wel heel moeilijk hoor, hahaha.
Kijk maar even of je hem kwijt kan, anders neem ik hem voor Noor over.
En stuur mij dan nog even de juiste link van de polo die je wilt hebben, dan ga ik daar nog even met ze over in discussie met ze. want tenslotte hebben ze niet geleverd wat op de factuur staat.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:08

Margreet wat raar dat "vreemde mensen" ook gaan bestellen

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 15:16

Ja hé Barbara, maar er lezen natuurlijk een heleboel mensen mee op Bokt. En die hebben op de 1e pagina een paar links gezien en zijn zo op de site van het bedrijf uitgekomen.
Toevallig was ik er afgelopen zaterdagmorgen en toen vroeg ik of er nog mensen waren die bv. nog niet betaald hadden of op een andere manier ergens problemen mee hadden.En toen zei ze dus dat ze een paar mailtjes had gehad van mensen die vroegen of zij dus rechtstreeks konden bestellen.
Niet dus, ik zei mail maar terug dat ze alleen kunnen bestellen via een PB op Bokt. Dacht die vrouw achter de kassa ook nog dat ik een grapje maakte, Bokt????? Nooit van gehoord.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:22

Jeetje wat flauw Margeet! Ik had ook graag mee willen bestellen, maar ging het financieel even niet redden jammer genoeg... Ik wacht dus gewoon netjes op de volgende ronde...

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 15:23

Als je wilt bestellen, geen probleem hoor. Gewoon mij even een linkje sturen wat je wilt en waar je de logo's wilt hebben dan heb je het binnen een week in huis.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:33

Wat flauw Margreet :\ Maar inderdaad, alle linkjes en gegevens staan in dit topic dus dan krijg je vanzelf dat meelezers ook willen gaan bestellen :\

Jammer dat het zo gaat :\

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:49

Eigenlijk zou het bedrijf je de mails moeten doorsturen, weet je gelijk welke mensen er zo gehaaid zijn om perse dat SGWof life shirt te hebben.....wat triest zeg.
Kunnen dan nu alleen maar hopen dat het bedrijf idd meewerkt en geen bestellingen anders dan via jou aanneemt.