Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marjo89 schreef:ik was 148, volgend jaar wil ik niet meer zo laat starten, wat een gaos. het was flink uitgelopen voor me gevoel 3 kwartier voor jan gat in de bak gereden, en 1 kerel die vond dat de bak zo ongeveer van hem was met zijn MERK paard.. ARG
Hihi! Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Eerste stuk in het bos was toch losrijden. Daar is met een groot paard niet te galoperen... Heb een hele mooie foto van Liin ontvangen, dankjewel!shirleyp schreef:xVerax schreef:Beker, rozet & zweetdeken
Edit: Klassement voor Senioren
SuuuupercooooolGa morgen wel even bellen naar Stal de Eik!
echt???!Ga weg!
trots op mien peerd!
yhultink schreef:Ben benieuwd wanneer de tijden er op komen...... Was namelijk 2e geworden bij de senioren 2, had bijde rondjes foutloos en wat ik gemeten had qwa tijd zo rond de 8.10 Zag namelijk dat de gene die de 1e prijs had een weigering had en bijna dezelfde tijd had. Ben super tevreden met mijn 2e prijs, maar dacht dat foutloos voor balken of weigeringen ging....?? Weet één van jullie hoe dit zit?
Wat een toffe afsluiting van mijn zeer succesvolle startkaartvrije jaar
Volgend jaar eens kijken of het met startkaart ook een beetje lukt. Trots op mijn paard!
Was ook nog een lens?? kwijt, dus heb ook geen meer parcours gesprongen. Rijdt zo lastig als je ineens geen diepte ziet. Spookie schreef:A, ik sta al 1 keer op de foto! Ik was nummer 118. Heerlijke cross gereden, paardje ging super! Helaas raar uitgekomen op de laatste hindernis, waardoor ik zonder paard over de finish kwamWas ook nog een lens?? kwijt, dus heb ook geen meer parcours gesprongen. Rijdt zo lastig als je ineens geen diepte ziet.

Een mooie donkerblauwe wollen zweetdeken! Ben er enorm blij mee!