Evony schreef:ik hoop dat het vannacht in ermelo beter was dan hier! Hier was het echt bar en boos.
Heel veel water weer gevallen, weiland staat nu gedeeltelijk onder water
Volgens mij heeft het hier in ermelo niet geregend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Loetie84 schreef:Vond Hoogenweg, op het springen na, best meevallen. De stukken op het gras waren nog goed, en het modderpad was ook best te doen als je iets gas terug nam... Het stuk over het maisland was gewoon mega slecht, maar dat was ook zo geweest als stralend weer was geweest!
Hoe is het overigens afgelopen met het 'proefrijden' op Ermelo?
), kunnen we dan direct kijken hoe het terrein erbij ligt... bianca1980 schreef:digo schreef:Ben benieuwd wat ze morgen gaan beslissen. Ze willen het terrein vast ook een beetje sparen voor de kwpn paardendagen.
Dat is dus idd de extra tegenslag ja......dat zij extra het terrein heel willen houden, elk ander sgw had waarschijnlijk gewoon doorgegaan.
) Sue_ schreef:Dressuur was vorig jaar op zand. Dat brengt geen schade aan het terrein lijkt me.

Loetie84 schreef:Dan hoop ik dat ze dit keer de B laten doorgaan (sorry L-ruiters, maar vorig jaar mochten jullie al...)
bianca1980 schreef:Mee eens. Gorssel was 2 jaar geleden ook 1 grote zeik natte bende, startte iedereen ook gewoon, kwestie van tandje gas terug nemen. In putten vandaag was het ook nog steeds droog, daar liggen wij iets 17 km van het KNHS centrum af, bij ons op stal droogt alles al behoorlijk in en is het land ook niet nat, maar dat ligt altijd wel goed eigenlijk. Ik ben echt reuze benieuwd.......en anders Rob maar bellen hoe het bij hem is.
Want mijn knol denk alleen maar JIPPIIIEE we gaan crossen, leuk! En hoewel hij bij de dressuur heel goed op de bodem let, maakt het hem tijdens de cross geen moer uit en raced hij het liefst zo snel mogelijk naar de finish