Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, start dochterlief zondag in de BB pony's. Voor het eerst na een paar oefencrossen met haar superpony. Spannend!!! (vind ik dan, dochter is er (nu nog) niet echt mee bezig. Maar ik ben bloednerveus, whaha! En trots op m'n kleine snotneus, ze is pas 12. Als je op die leeftijd je eerste BB debuut sgw mag maken, knap hoor! Vrijdagavond met z'n drietjes parcours lopen, we wonen vlakbij dus dat is ideaal. 

Gewoon zoals de normale KNHS reglementen ook zijn. 
lautje1996 schreef:hmm ik zie dat de plattegronden avn de afzonderlijke klasses er niet meer op staan?? want daar stonden namelijk ook een aantal hindernissen op die je niet hoefte te springen maar die in e algemen pklattegrond wel staan heeft iemand de B paarden losse plattegrond toevallig in een bestandje ofzo ??
Snoekiej schreef:Even een vraagje: in de BB moet iedereen ouder dan 18 jaar met een pony toch bij de paarden starten? Ik weet dat je een aantal jaar geleden ook bij de pony's mocht, maar kan het nu namelijk niet terug vinden in de reglementen.
golddigger08 schreef:Snoekiej schreef:Even een vraagje: in de BB moet iedereen ouder dan 18 jaar met een pony toch bij de paarden starten? Ik weet dat je een aantal jaar geleden ook bij de pony's mocht, maar kan het nu namelijk niet terug vinden in de reglementen.
Nee, ik ben ook ouder dan 18 en ik start ook gewoon tussen de pony's!!