Hey Mirthe, zie het nu pas we moeten alledrie zo ongeveer tegelijk. Is dit nu je eerste cross met Beautje?
Ja, we hebben nu 3 oefencrossen gereden, en thuis is het wat iuitgebreider en hoger geworden zodat we daar ook leuk hebben kunnen oefenen. Vind dat hij nu wel een keer mee kan op cross
Bianca, Lin en ik gaan vrijdag idd ook al verkennen
Mij wordt het denk ik vrijdagavond te laat, wordt verwacht op een feestje in Twente stadion Ik denk dat ik maar vrijdagmiddag ga, want om nou zaterdag NOG eerder naar Westerbork te gaan terwijl er kans is dat het vrijdagavond een latertje wordt, nee...
ik twijfel nog een beetje wanneer ik ga verkennen. Denk toch dat ik zaterdag om zeven uur ga verkennen ipv vrijdag middag. Het is anders zo'n gereis terwijl ik die tijd ook kan gebruiken om alles klaar te maken... Dilemma!
Ja hoor, dat lukt altijd wel. Ik denk dat wij rond half 6/6 uur die kant op gaan. Lin is pas om 5 uur vrij. PB je nummer anders maar, dan kan ik wel bellen als we vertrekken komen toch vlak langs jouw huis
Ik ga ook vrijdag verkennen! Lekker op mijn gemakje alles goed bekijken. Ik ben ook zenuwachtig, ben zo benieuwd wat C ervan vindt.
birte
Geplaatst: 18-04-12 18:58
ik zit nog te twijffelen of ik ook niet vrijdag ga verkennen, mij pa vind namelijk dat ik tussen door wel kan verkennen maar ik verken liever even rustig zonder al dat gehaast.
Ik ga hem ook vrijdag verkennen. Ik hoop er ook al vrij vroeg nadat de cross is opengesteld te zijn Te herkennen aan een nep-rottweiler puppy die zijn energie daar mooi kwijt mag haha
Leuk Pollemaster. Jij hebt vorig jaar ook mooie foto's van W en mij gemaakt!
Tody
Geplaatst: 18-04-12 22:26
Ik ben er alle dagen, als het goed is. Vrijdag verkennen, zaterdag B en zondag M. Zaterdag wordt echt de grootste uitdaging, denk ik. Voor het paard in kwestie zijn eerste dressuurproef ooit, het tweede springparcours (gisteren nog snel even naar Emmen geweest...) en ook de eerste officiele cross. Ik ben héél benieuwd
Evony: vrijdag samen lopen? Ik loop de B en de M, denk ik. Mocht er nog iemand mee willen lopen, dan ben je van harte welkom natuurlijk.
bvw
Geplaatst: 18-04-12 22:43
tody volgens mij start je zaterdag na mij in de dressuur!
Pollemaster hoe gaat het nu met je?
Siep ik ga je herderpup wel even bewonderen
Tody
Geplaatst: 18-04-12 23:24
@bvw: Klopt! Ik wou je eerst nog vragen of ik je voorlezer moch lenen. Maar later bedacht ik dat een schreeuwende persoon langs de kant al wel genoeg is om mijn bonte bom af te laten gaan. Ga dus maar uit het hoofd rijden denk ik, en hopen dat de ring naast mij rustig is. Roep gerust als je me ziet! Altijd gezellig