Maar ik ging eventjes zitten, om de foto vanaf een wat lagere hoek te krijgen.. hoor je opeens 'KIJK UIT!!' en zie je een Fjord op je af komen stormen
.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als mijn instructrice erop zit heeft ze er soms ook moeite mee, zo sterk is ze, maar ze krijgt het wél voor elkaar en dan loopt ze weer als een tierelier, en ik gewoon níet. En dan kan ze er best even voor mij opzitten zodat ik daarna weer wat fijner kan rijden, maar na een paar dagen begint het weer van voor af aan en uiteindelijk moet ik het ook gewoon zelf kunnen natuurlijk..
Sterkte ermee, je hebt je paard toch niet alleen om lekker te poetsen en naar te kijken dus succes met de beslissing!
Paardlief vond het weer erg leuk allemaal. 
Maar het was gelukt. De eerste keer naar de bult toe ging hij perfect over het midden. De tweede keer van de bult af, eerst de boomstam heuvel af en het smalletje erachteraan, sprong hij op het randje. En toen nog een keer, perfect over het midden. Was weer trots op mijn paardje!