[SGW] Voorbespreking SGW Markelo 31 maart en 1 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CaKa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 07:18

Ik sta nog steeds (al vanaf het begin) als eerste op de wachtlijst L paarden zondag. Er is gisteren weer een nieuwe lijst op gezet en er staan twee nieuwe L afmeldingen op... Maar ik sta nog steeds niet op de lijst... Vind het nu wel vreemd |( .. misschien toch maar een belletje??

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 08:05

CaKa schreef:
Ik sta nog steeds (al vanaf het begin) als eerste op de wachtlijst L paarden zondag. Er is gisteren weer een nieuwe lijst op gezet en er staan twee nieuwe L afmeldingen op... Maar ik sta nog steeds niet op de lijst... Vind het nu wel vreemd |( .. misschien toch maar een belletje??

daar zit ik ook al mee in mijn hoofd ja! Wel L afmeldingen maar we schijven niks op.

Rosa_

Re: Voorbespreking SGW Markelo 31 maart en 1 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 08:34

Vandaag is Markelo (voor mij) al overmorgen! *\o/*

Gister een B proefje geoefend, dat viel me nog vies tegen. Paard bedacht allemaal grappige dingen op al die volte's. Kan 'm ook amper fijn aan elkaar rijden als ik moet lichtrijden hehe.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 08:39

Evony schreef:
CaKa schreef:

daar zit ik ook al mee in mijn hoofd ja! Wel L afmeldingen maar we schijven niks op.

en het aller mooiste is dat ik nu een meisje op de startlijst zie staan die onder mij op de wachtlijst stond!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 09:02

Das wel heel gek evony!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 09:06

Behoorlijk idd! Ga hier de organisatie ook zeker over bellen of mailen. Een wachtlijst aanmaken en vervolgens die niet aanhouden werkt natuurlijk niet.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 09:09

CaKa en evony dat is echt heel raar. carlijn stond al vanaf begin op nr1. wist iemand die op de lijst stond maar al wel had afgemeld dus toen die eraf was stonden jullie nog steeds op zelfde plek op de wachtlijst.
gewoon bellen dames

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 10:02

ik ben wel iemand die nooit op de wachtlijst heeft gestaan en wel op de lijst is geplaatst maar dat was omdat ze een enorme fout hadden gemaakt met mijn inschrijving.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:41

Ik heb mij zojuist afgemeld voor markelo, hoop dat iemand ontzettend blij is met mn plekje :j!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:35

O wat jammer! Niks ernstigs hoop ik?!

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 14:57

Irene ik denk dat je _E_ hier op bokt heel erg blij maakt!
Waarom heb je je afgemeld? :(:) Was het nog net iets te vroeg voor je knappe vos? Jammer nu kan ik hem (nog) niet in het echt zien.
Kom je zelf nog kijken? :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:39

Rosa_ schreef:

Gister een B proefje geoefend, dat viel me nog vies tegen. Paard bedacht allemaal grappige dingen op al die volte's. Kan 'm ook amper fijn aan elkaar rijden als ik moet lichtrijden hehe.

Ok, ik ben dus niet de enige :')
Het is zo erg, paard denkt zo extreem vooruit, vooral in galop is een volte inzetten al extreem moeilijk. Maar baasje, ik kan ook een pirouette? Kijk maar! :j
En vanaf iedere hoek wil ie galop app inzetten...
Middenstap zal waarschijnlijk halverwege overgaan in een keertwending...
En maar goed dat er maar 1 keer halthouden in zit, anders werd het achterwaarts en voorwaarts in galop :')

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:42

:')

Ik kom een B proefje nauwelijks rond omdat ik dat niveau bijna nog niet haal (thuis wel, loopt hij ong op L2 niveau, alleen op wedstrijd altijd te veel spanning), maar jullie hebben hele andere problemen :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:53

Roxx dat klinkt mij wel heel bekend en overgangen van galop naar draf bestaan ook niet meer :n

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:26

Irene2 schreef:
Ik heb mij zojuist afgemeld voor markelo, hoop dat iemand ontzettend blij is met mn plekje :j!

Als het goed is is dat plekje dan voor mij! (als je tenminste op zaterdag zou starten?) Oeeh daar ben ik wel heel blij mee, maar hoop natuurlijk voor jouw dat het niet om een vervelende reden is dat je niet kunt starten.

Nu ga ik de hele avond met spanning op de nieuwe startlijst zitten wachten, haha :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:54

_E_ schreef:
Irene2 schreef:

Als het goed is is dat plekje dan voor mij! (als je tenminste op zaterdag zou starten?) Oeeh daar ben ik wel heel blij mee, maar hoop natuurlijk voor jouw dat het niet om een vervelende reden is dat je niet kunt starten.

Nu ga ik de hele avond met spanning op de nieuwe startlijst zitten wachten, haha :D

dat word lang wachten, tot nu toe zetten ze de nieuwe lijst er steeds tegen 11 uur pas op

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:01

Roxxiejj schreef:
Rosa_ schreef:

Ok, ik ben dus niet de enige :')
Het is zo erg, paard denkt zo extreem vooruit, vooral in galop is een volte inzetten al extreem moeilijk. Maar baasje, ik kan ook een pirouette? Kijk maar! :j
En vanaf iedere hoek wil ie galop app inzetten...
Middenstap zal waarschijnlijk halverwege overgaan in een keertwending...
En maar goed dat er maar 1 keer halthouden in zit, anders werd het achterwaarts en voorwaarts in galop :')

Haha echt he? Na middenstap terug naar arbeidsstap, beetje been en paard denkt oeh galop! Grote volte wordt al snel middelgalop en al die lange lijnen over de hoefslag... Beetje been bij E en we springen prachtig aan in galop. Had m'n handen er echt vol aan haha. Doe me dan maar een M1 proefje :=

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:06

Die van mij valt juist in slaap van al die lange lijnen haha! Recht uit ipv SB of travers? Booooring. En zo wordt hij steeds matter gedurende de proef haha.

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:10

Haha dat biedt nog hoop voor een vaak-niet-winstrijdende-B-combinatie :')

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:31

Evony schreef:
Die van mij valt juist in slaap van al die lange lijnen haha! Recht uit ipv SB of travers? Booooring. En zo wordt hij steeds matter gedurende de proef haha.

Hemel, herkenbaar! Lekker hangen, hoofd kantelen, schrikken van plukken gras die de verkeerde kleur grasgroen hebben, rijbaanletters die eruit zien als bakkabouters..
Nee, wordt um niet hoor :')

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:39

We duimen voor je E! Ik stond ook op de wachtlijst omdat er iets mis was gegaan en ben er ook tussen gezetg.... Maar volgens mij heb ik ook nooit "officieel" op de wachtlijst gestaan.

Vandaag nog getraind in Ede... Ik zat te mutsen, maar uiteindelijk ging hij superfijn.

En heb inmiddels ook een lezer die beloofd heeft die kant op te komen, dus heel erg bedankt voor degenene die het aangeboden hebben, maar ik ben voorzien!

En... nachtje geboekt bij Erve Meenderinkboer, dus we gaan morgenavond al die kant op :D

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:36

Voor de mensen die op de wachtlijst staan als 1e en er nog niet op staan,
Er zijn fouten gemaakt bij het maken van de lijsten, sommige combinaties zijn de vergeten erin te zetten.
Die krijgen dan voorrang, dus denk dat het zoiets is geweest!

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 05:00

Morgen, joeeehoe! Heb er zin in! *\o/*

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 07:43

En vanaf vanmiddag 15.00 is de cross open voor verkennen :j

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 07:58

*\o/*

Misschien ga ik maar eens kijken of ik een halve dag vrij kan nemen, dan ga ik lekker vroeg die kant op... Kan ik ook vandaag nog verkennen :D