.. misschien toch maar een belletje?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CaKa schreef:Ik sta nog steeds (al vanaf het begin) als eerste op de wachtlijst L paarden zondag. Er is gisteren weer een nieuwe lijst op gezet en er staan twee nieuwe L afmeldingen op... Maar ik sta nog steeds niet op de lijst... Vind het nu wel vreemd.. misschien toch maar een belletje??
Evony schreef:CaKa schreef:Ik sta nog steeds (al vanaf het begin) als eerste op de wachtlijst L paarden zondag. Er is gisteren weer een nieuwe lijst op gezet en er staan twee nieuwe L afmeldingen op... Maar ik sta nog steeds niet op de lijst... Vind het nu wel vreemd.. misschien toch maar een belletje??
daar zit ik ook al mee in mijn hoofd ja! Wel L afmeldingen maar we schijven niks op.

! 
Was het nog net iets te vroeg voor je knappe vos? Jammer nu kan ik hem (nog) niet in het echt zien.
Rosa_ schreef:Vandaag is Markelo (voor mij) al overmorgen!![]()
Gister een B proefje geoefend, dat viel me nog vies tegen. Paard bedacht allemaal grappige dingen op al die volte's. Kan 'm ook amper fijn aan elkaar rijden als ik moet lichtrijden hehe.

Irene2 schreef:Ik heb mij zojuist afgemeld voor markelo, hoop dat iemand ontzettend blij is met mn plekje!
_E_ schreef:Irene2 schreef:Ik heb mij zojuist afgemeld voor markelo, hoop dat iemand ontzettend blij is met mn plekje!
Als het goed is is dat plekje dan voor mij! (als je tenminste op zaterdag zou starten?) Oeeh daar ben ik wel heel blij mee, maar hoop natuurlijk voor jouw dat het niet om een vervelende reden is dat je niet kunt starten.
Nu ga ik de hele avond met spanning op de nieuwe startlijst zitten wachten, haha
Roxxiejj schreef:Rosa_ schreef:Vandaag is Markelo (voor mij) al overmorgen!![]()
Gister een B proefje geoefend, dat viel me nog vies tegen. Paard bedacht allemaal grappige dingen op al die volte's. Kan 'm ook amper fijn aan elkaar rijden als ik moet lichtrijden hehe.
Ok, ik ben dus niet de enige
Het is zo erg, paard denkt zo extreem vooruit, vooral in galop is een volte inzetten al extreem moeilijk. Maar baasje, ik kan ook een pirouette? Kijk maar!
En vanaf iedere hoek wil ie galop app inzetten...
Middenstap zal waarschijnlijk halverwege overgaan in een keertwending...
En maar goed dat er maar 1 keer halthouden in zit, anders werd het achterwaarts en voorwaarts in galop
Evony schreef:Die van mij valt juist in slaap van al die lange lijnen haha! Recht uit ipv SB of travers? Booooring. En zo wordt hij steeds matter gedurende de proef haha.