Tancreda4 schreef:Dit waren wij met onze eerste keer, had niet gedacht dat je gelijk hele lijntjes zou springen, maar dat deed ze dan maar toch
[SGW-ITP] Onze eerste cross-les
JIj bent dus ook verkocht, leuk he? Dat crossen!?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tancreda4 schreef:Dit waren wij met onze eerste keer, had niet gedacht dat je gelijk hele lijntjes zou springen, maar dat deed ze dan maar toch
[SGW-ITP] Onze eerste cross-les
Sjolvir schreef:JIj bent dus ook verkocht, leuk he? Dat crossen!?
Ik bak er nog niets van, zoveel spring ik niet (amper eigenlijk) met haar, had ook niet verwacht dat ze het zo goed zou doen. Ik was zelf een beetje overrompeld en afwachtend, maar mijn paardenbeest sprong gewoon netjes. Wat moeite met afstanden schatten, maar tja, dat is logisch. Zeker voor herhaling vatbaar

Hij is super lief hoor, maar hij heeft ontdekt dat springen leuk is
En leuker wanneer je hard gaat
(en je dan ook minder op je eigen benen hoeft te lopen
)
Jitske schreef:Ik kan 10 juni wel foto's komen maken. Kan ik mooi het nieuwe terrein zien. Ben nog niet geweest geloof ik sinds de bomen gekapt zijn
Alleen even doorgeven hoe laat de groep begint?
En als er meerdere mensen op de foto willen: geef ook even door in welke groep (en hoe laat) je zit, dan weet ik dat ik eerder moet komen of moet blijven
wel cool!!
kan niet wachten!
) 
Ik durf met die van mij niet in de bak te galoperen, dat vind ze te moeilijk en gaat dan hele rare dingen doen en staken. Ik galopeer alleen buiten rechte stukken, maar met de crossles ging de galop wel goed en deed ze het braaf! Ze heeft geen geweldige galop, maar ze deed het wel