[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:45

Mootje ziet op de wc alles door een roze bril.
Texelse heeft last van "pleuritis". #) :(:)

Ik ben net weer terug van mijn dagje werken op kattenshow. Ik was met een leuke collega, dus was gezellig. Maar ben nu wel afgedraaid. En baal dat ik niet heb kunnen rijden. En met vorst en sneeuw zit dat er aankomende week ook niet veel in helaas. Nu maar eens eten, Joey heeft soep gemaakt, heb er trek in! :9

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:46

Sterkte met opstaan morgen, Kim!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:49

FE _O- mooi gesproken, maar ik heb die kwaal liever in figuurlijke zin dan in de letterlijke, want dan leg ik het af met m'n astma ben ik bang.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:56

Mel, Wat knap van Joey :9

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:01

Aankomende week moet je iig op je ben blijven staan Texelse, met die kou breek je direct je ledematen als je tegen de vlakte gaat. En heb je astma? dan heb je het de afgelopen weken vast slecht gehad met dat rare weer.

Mootje, soep is heerlijk! Heeft mijn kereltje prima gemaakt!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:04

FE de meeste last heb ik van houtkachels en rokende mensen. En ja, ook buiten, of in een manegehal, maar dat is voor de rokers onbegrijpelijk, dan ben ik een vreselijke aanstelster. Als ik dan vraag of ze het leuk vinden om me een knal voor m'n kanis te geven of een schop voor m'n schenen, om mij pijn te doen, dan willen ze dat niet. En als ik dan aangeef dat ik echt pijn in mijn longen heb/krijg van sigaretten/sigarenrook,en dat dat een dag of 3 duurt voor het weer hersteld is, dan halen ze hun schouders op.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:07

Hoi hoi

@ Texelse hopelijk blijf je deze week op je beentjes staan!!
@ Vief jeps was heerlijk ;)

Hier sneeuwt het ook iets. Bah. Niks aan!
Heb me vandaag weer een aantal keer verbaasd over schoonpaps... Die man die gaat ooit nog eens snappen dat paarden leuk zijn <<)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:08

Jemig, dat is lastig zeg! Gelukkig dat er tegenwoordig steeds meer plekken rookvrij zijn. Want anders kan je helemaal nergens meer heen zonder last te hebben van je luchtwegen.
Vandaag op die show stond iedereen buiten, voor de deur te roken, mijn auto stond daar een aantal meter vandaan en daar rook je de lucht nog. Sigarettenrook blijft echt wel lang hangen. Ik heb er geen last van gelukkig, maar kan mij voorstellen dat dit echt heel lastig te omzeilen is.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:22

Avond! :wave:

Bari sprong gister geweldig in dronten, af en nu nog wel onbenullig hoog maar wat een paard! En vandaag hadden we 2 dressuurpuntjes :D

Noor, wat jammer van de punten. Gewoon weer wat ritme krijgen.
Mo, beterschap!
Jantine, goed gedaan!
Texelse, auw!

Uhh wat heb ik nog meer onthouden?? Niet zo veel...
Ohja, mendy goed bezig en de wc van mo is roze :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 22:29

karen mooi dat bari super sprong. en gefeliciteerd voor je puntjes.
texelse ik heb dat ook heel erg met roken. Helaas mocht er op het feestje van vrijdag wel gerookt worden. Maar ik had bij ons aan tafel de asbak omgetoverd tot plantenbakje. Ik dacht hier aan tafel niet roken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:32

da´s mooi dat dat genoeg is dan xxitsmexx, maar dat helpt mij niet. Als we gewoon in de zomer buiten zitten en er rookt iemand in mijn buurt, dan ga ik al verderop zitten. Ik krijg echt pijn in mijn longen van de rook, maar er zijn heel weinig mensen die dat geloven, de rokers zeker niet.

ik ga er in, en duim dat ik niet te veel spierpijn heb morgen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 22:52

nou heb ik ook niet genoeg aan hoor texelse maar wat ik echt super smerig vind is het uitblazen richting mij.
had 's avonds ook behoorlijk druk op de longen. piepen in bed. en pijn/tranen in me ogen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:56

Uitblazen in het gezicht is gewoon ranzig en onfatsoenlijk.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:20

mistid schreef:
Uitblazen in het gezicht is gewoon ranzig en onfatsoenlijk.

:j

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:36

TeeGee schreef:
Avond! :wave:

Bari sprong gister geweldig in dronten, af en nu nog wel onbenullig hoog maar wat een paard! En vandaag hadden we 2 dressuurpuntjes :D

Noor, wat jammer van de punten. Gewoon weer wat ritme krijgen.
Mo, beterschap!
Jantine, goed gedaan!
Texelse, auw!

Uhh wat heb ik nog meer onthouden?? Niet zo veel...
Ohja, mendy goed bezig en de wc van mo is roze :)

gefeliciteerd en fijn zeg :j

Ik heb er echt een hekel aan als er om mij heen gerookt wordt en ga dan ook niet graag naar de kroegen, en dan beweerd schoonmoeder lief dat ik dat maar gewoon moet doen omdat ik anders die 'vrienden' kwijt zou raken.
Heb genoeg mensen om me heen en genoeg mensen waar ik mee kan afspreken en wel leuke dingen kan doen zonder zelf half te stikken.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:44

Dit meen je niet :(
Netjes bijgelezen, verzenden, alles weg!

opnieuw:

Texelse is tot twee keer toe gevallen :(:)
Mo super leuk die roze wc.
Geklaag over sneeuw.. Is toch leuk zo van binnen voor je kachel!!
Als het morgen maar snel weg is.
Vief fijn dat de jury je die kans gaf en dat je alles hebt kunnen springen.
Karen heeft een goed weekend zo te lezen. Super gedaan.
Roken in bijzijn van iemand met astma..asociaal! Helemaal als diegene je vraagt dat niet te doen.
Ben ongetwijfeld iemand vergeten, in mijn eerste poging stond het er vast bij...

Ik ga uitrusten voor een werkweek van welgeteld twee dagen!
Thermolegging en skibroek liggen klaar. Zal een koude dag worden zo in de stallen en te paard. Verheug me nu al op morgen avond als ik warm binnen zit.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:56

Texelse: ajj, hopelijk blijft het bij een 'bad' day!
Vief: fijn dat je je p[arcours hebt mogen afmaken en dat Woll het niet heeft gewonnen
Volgens mij klagen er nooit zoveel mensen over sneeuw als hier :D.

Ik heb de kou op het paard dit weekend ook overwonnen. Gister gedressuurd met de Z1-ruin. Hoe meer ik met hem ga rijden hoe meer ik erachter kom dat mijn echte dressuurbasis ronduit waardeloos is... Ik begin me eigenlijk af te vragen hoe ik die vorige paarden altijd redelijk rond heb kunnen sturen :roll: . Eigenaar was iig niet zo blij met huidige instructeur (hij is daar voorheen met dit paard ook bij gestopt), dus nu maar op zoek naar een andere. En als iemand nog wat paardrijgenen overheeft wil ik die wel graag hebben :P.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 23:59

Hier begint het ook te sneeuwen. Vind opzich niet zo heel erg maar op straat wordt het zon zooitje

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 00:02

Floor, hoe herkenbaar := nick doet regelmatig kunstjes die ik niet bewust vraag.... Als ik zonder beugels rijd gaat het al een stuk beter!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 00:41

Sannnn schreef:
Ah zo! Dacht al dat ik wat gemist had omdat je Z dress in je onderschrift had staan, maar debuut komt eraan dus. :) Fijn dat de hoefzweer nu goed weg is.

ja dat klopt...Z+0.... :D (of straks met winst) maar anders blijf ik wijzigen daar heb ik geen zin in. ;) dus laat het zo.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 01:04

Joki heel veel sterkte met Ferrose! De hobby is te duur om niet te doen wat je leuk vindt!!
Ziet er super mooi uit je WC Mootje!
Oei Texelse, niet vergeten de haige kant boven te houden hoor!

Ik hoop dat het mee valt met de sneeuw, zonde van het mooie ijs! Al is de boer er bij ons al helemaal klaar voor wij hebben al preventief een laagje zand met zout op de baan. en als t gaan sneeuwen kilvert de boer er een laagjes vanaf dan strooizout er over. zijn we denk ik weer de enige in de wijde omtrek die kunnen blijven trainen!!

Vandaag springles gehad op de vereiniging, Echt een super instructise! Meteeen nummer gevraagd, benoemde percies waar in graag aan wil werken, Paard compact en ik meer in balans.

Morgen druk dagje maar wel vrij, hopelijk in de middag even rijden.
Wel nogsteeds heel veel spierijn van mijn stoeipartij met dat paard die die allergische reactie, mis gewoon echt kracht in mijn armen/handen. maar zal nu wel minder worden.

Gelukkig heb ik bij de paarden nooit zo veel last van de kou (hoewel helga van leur het nu over gevoelstemepraturen van min 10 heeft voor donderdag :() Ik heb allen altijs zulke koude heupen, die bevriezen zo wat, verder vandaag ook gewoon zonder handschoenen gereden buiten, zelde last van kouden handen of voeten.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 01:07

Slaap lekker iedereen! :wave:

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 06:28

Goedemorgen vanuit Soeloeland....... M'n lippen zijn nog redelijk dik, het blauw links en rechts is nog blauw, spierpijn is ook niet leuk, en m'n bril is ook niet vanzelf weer recht geworden... Zo, nieuwe dag nieuwe kansen, en we beginnen hier ook met een laagje sneeuw!! genoeg om overlast te geven, te weinig om plezier van te hebben.... Fijne dag allemaal.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 07:30

niet vallen op je nieuwe dag texelse! :p
Het is hier wit -O- vind ik niet leuk.
moet zo op de fiets naar het station, dus ga maar op tijd anders kom ik denk ik niet heel aan, ben al zovaak op m'n plaat gegaan in de sneeuw :(

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 08:32

danielle sterkte in de kou :(:)

floor: wel lekker gdressuurd verder? Maarja wel lastig zo'n instructeur, ik heb tot nu alleen de clublessen alleen is die instructrice vreemd, wil alles erg onder dwang bij het paard en ook bij mij.

Beli, dat je dat kunt zeg zonder handschoenen nu, dat is vet koud :P
maar bij RTL nieuws gaven ze gister -10 voor donderdag en gevoelstemperatuur nog 8 tot 9 graden kouden -O-
dus jij kan ook al vriest het gewoon blijven rijden? Hoe doen jullie dat? Wil ik ook :P