Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het laatste 40 minuten van stal naar mijn huis rijden net was echt mega drama, waar ik nromaal 120 rijd kon ik nu maar 50, was gewoon eng zoveel als het flitste. Maar goed. Nu net veilig thuis even een appeltje voor de laatste honger bakkie koffie en maar snel douchen en naar bed. Verslag komt later.
), maar verder echt top!
zijn ook mooi op tijd voor de boot
) 
Springen begon hij heel raar, geen fijne sprongen maar dat werd later ietsje beter. Helaas 1 pechbalkje op de laatste....
Zo fijn gereden!! Coffin/afsprong nam hij in 1 grote sprong maar dat had ik al ingecalculeerd.. Uiteindelijk 3e geworden, dus dik tevreden!
) crossen
Margriet_ schreef:Die had je daar gister in moeten leveren. Ik ben hem ook vergeten. Even een pbtje naar texelse.
die envelop was bedoeld om die bon in te stoppen dus...
en achterlaten op secretariaat....na ja...weer wat geleerd voor de volgende keer, maar zal nu ook nog wel goedkomen.
bon en envelop in m'n hand op zoek naar de kassa van de veerboot. Niet dus.. heb super weekend gehad. Dressuurscore viel me tegen, maag met 1 balk in t springen en 1 weigering in de cross was het een topresultaat voor onze 3e SGW. Top georganiseerd en heerlijk broodje garnalen gegeten. Volgend jaar wee hoor:-)
op 7 ook een weigering.