ik ga (als het door gaat) zaterdag mijn eerste SGW starten, en ben druk bezig om een een beetje fatsoenlijk setje bij elkaar te krijgen na zaterdag zal ik ff een foto plaatsen
bianca1980
Geplaatst: 02-09-11 22:17
Ik ga mijn shirt nu wel bestellen. Waarschijnlijk met dit prut weer is het aankijken of ik het nog aankan, maar wie weet... als ik het nu niet bestel komt het er straks niet van. Thanks to Eef en Jets weet ik welke maat ik moet hebben. Toch maar de 34...
Aangezien ie vrij strak valt volgens de site wil ik m graag wat groot, kost me wel iets meer helaas, maar ach
bianca1980
Geplaatst: 02-09-11 22:46
MelanieB schreef:
Aangezien ie vrij strak valt volgens de site wil ik m graag wat groot, kost me wel iets meer helaas, maar ach
heb jij de maat 42 nodig dan ?? Ik zie trouwens ook pas net dat het dan voor mij ook plus 12 is.... muts....ik ging uit van 81 pond. maar dat is idd kindermaatje. Ik heb de maten gelukkig al kunnen checken met eef en jets... dat was echt top.
Ik start in het rood met bruin Het enige dat nog op mijn lijsje staat zijn bruine styles en rode laarzen
MelanieB
Geplaatst: 02-09-11 22:50
ik kom op 99cm borstomtrek (is 39inch uit)... maar heb dan liever wat groter, neem daar zo weinig mogelijk risico mee en heb m liever wat groter omdat ie vrij nauw valt, dus dan zou ik al 40 volgens de site moeten doen, maar zoals ik zei; dan misschien dat ik toch vrij strak komt dus liever nog een maatje groter (is maar klein verschil,)
heb er inmiddels een nieuw dekje bij, van eskadron de cotten, met geel laten borduren
riannhuh
Geplaatst: 08-09-11 20:15
Die paars gele van birte is idd heel leuk en ik vind het altijd wel leuk als de capcover net iets anders dan 'normaal' is
@Sanne, die van jou is met een capcover ook mooi 'af', heb allen nog nooit een (licht)blauw-bruine gezien, maar misschien dat canter die wel voor je kan bestellen
ja ok, maar hij is niet standaard op voorraad zegmaar zo bedoelde ik het eigenlijk heb jij hem via die engelse site?
Jetske
Geplaatst: 08-09-11 20:27
Mijn stippenpetje komt van de eventingshop (eventinggek op bokt). En ik heb (had, hij was evrkeerd dus is nu terug maar als het goed is komt de goede versie eraan) een 'gewone' quarterd in lichtblauw/bruin uit Engeland ja. Maar zo een kan je ook gewoon van How's bestellen