[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:07

Daar zijn we ook heel blij mee Sim!! Kopers zijn ook lekker nuchter volk. Zelf stonden ze vorig jaar op die manier in Vlietlanden bij de da. Die verblikken of verblozen nergens van.

En ja, we hebben het er over gehad, vanmorgen ook nog. Vandaag nog even uitzakken, opruimen, verjaardag van oudste vieren, en dan vanavond maar even de plannen voor maandag en dinsdag goed uitwerken, want dan gaan we even een rondje, en dan is het mogelijk om ook langs Putten/Nijkerk te gaan, maar we moeten dus nog verder plannen, bellen etc.

Sim je zult het niet geloven, keek net nog even op de kaart bij het paardje, en ik durf het niet te zeggen, maar daar zijn we dus echt langs gefietst!!!!! Dezelfde weg, door Hell, naar het spoor, en voor het spoor weer links......
Laatst bijgewerkt door texelse op 19-06-11 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:08

Morgen :wave:

Net even het verslagentopic doorgelezen en toch wel veel positieve berichten, leuk! Iedereen gefeliciteerd die fijn gereden heeft. Texelse: fijn dat het meevalt met de schade :(:)

Gisteravond naar Guus geweest en dat was ook leuk :D Echt mazzel gehad met het weer, ben uiteindelijk natter geworden van het rondvliegende bier dan van de regen! Zo na de lunch maar weer naar het Oosten.

texelse

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:13

Lekker feesten Vief!! Alles op z'n tijd moeten we maar denken!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:21

Goedemorgen!
Sannn, wat een leuk filmpje :D
Evelien had geen zin om te starten.
Tientjeh is op cc.
Texelse, fijn dat de nieuwe kopers het zo relaxed oppakten. Ik zou eerlijk gezegd 'not amused' zijn.
Guus is leuk, Vief! Wist niet dat ze zelfs daar met bier gooien?!

Hier een lekker luierdagje met een beetje huishouden tussendoor. Morgen wordt mijn eerste dagje op mijn nieuwe afdeling. Ik moet alleen nog even een prullebak scoren van mijn vorige afdeling. Heb er zin in. We hebben morgen meteen een audit, en volgens mij ben ik de klos :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:24

texelse schreef:
Daar zijn we ook heel blij mee Sim!! Kopers zijn ook lekker nuchter volk. Zelf stonden ze vorig jaar op die manier in Vlietlanden bij de da. Die verblikken of verblozen nergens van.

Gelukkig! Voor hetzelfde geld reageren ze heel wat paniekeriger.

Citaat:
En ja, we hebben het er over gehad, vanmorgen ook nog. Vandaag nog even uitzakken, opruimen, verjaardag van oudste vieren, en dan vanavond maar even de plannen voor maandag en dinsdag goed uitwerken, want dan gaan we even een rondje, en dan is het mogelijk om ook langs Putten/Nijkerk te gaan, maar we moeten dus nog verder plannen, bellen etc.

Snap ik. Het zijn natuurlijk "woelige dagen" en Whoop is nog niet weg, al schiet dat nu echt op!

Citaat:
Sim je zult het niet geloven, keek net nog even op de kaart bij het paardje, en ik durf het niet te zeggen, maar daar zijn we dus echt langs gefietst!!!!! Dezelfde weg, door Hell, naar het spoor, en voor het spoor weer links......

Dan zat je echt op een steenworp afstand.....
Laat even horen als jullie komen kijken! Kijk ik of ik er kan zijn. Heb jullie nog steeds niet irl ontmoet/gezien.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:26

Guus Meeuwis is zooo niet mijn ding :D
Texelse fijn dat het paard er wakker bij stond en de kopers niet meteen afhaken.
Lau wil een nieuw paardje erbij
Sanurie heeft heel verstandig besloten om niet haar paard mee te nemen op wedstrijd
Nes van Joki is zielig
Evelien blijft lekker thuis ipv op concours te gaan

Ik moet zo werken, maar ik voel me echt beroerd. %) Ik hoop dat het een beetje lukt.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:27

Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier :D
Mijn poncho was dus niet overbodig ;) Was alweer de derde keer op rij naar Guus. Volgend jaar maar wat anders verzinnen. Door de BTW-verhoging kosten de kaartjes voor volgend jaar ook echt 10 euro meer (67,50 euro) Daarnaast is het na 3x ook wel mooi geweest :)

Annetje: Ik heb ook niks met Nederlandstalige muziek. Maar als je met een groep naar zo'n concert gaat is het altijd leuk en meezingen gaat me dan ook prima af ;)

Leuk dat je morgen gaat starten op je nieuwe afdeling Mo! Een prullenbak lijkt me na alles niet zo moeilijk te fixen ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:48

Morgen!

texelse: Fijn dat goed gaat met paard!! :)

Ik had echt geen wedstrijd kunnen rijden, gister liep hij gewoon nog kreupel, dat zag je!!

Vanochtend op stal, nog niet goed. Pees was weer dikker dan gisteravond, rare is dat binnenkant wel dik is en buitenkant bijna niet.
Dus in de soda gehad voor de hoef zweer. Pees nog 10 min afgespoeld met koud water.
Hij liep wel beter dan gister maar nog niet goed. Denk dat morgen cross training ook niet door gaat.
En weet ook niet zo snel een ander paard waar ik mee kan gaan.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 12:16

Goeiemorgen,

Karen wat een gaaf debuut! Goed gereden dus.
Balen Dorien dat Mythy niet fit was
Sannn heeft ook heel goed gereden! Super joh je 1e L cross direct foutloos rond rijden :D
Sanurie is verstandig geweest.

Pony kamp was onwijs leuk, nat en gezellig. Hebben vanmorgen de kindjes al direct na het ontbijt op laten halen. Ze waren koud en total loss. :D Geertje ligt nu in coma want die heeft vanacht niet geslapen en ik ben wasjes aan het draaien, alles zit onder de modder :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 12:28

Hoi,

Ze mogen van mij de kraan boven wel even dichtdraaien. Wat een baggerweer! Rijbak staat blank dus vaders heeft de waterpomp eral weer in te staan :o .
Ik heb eindelijk mijn foto's van de Cross in Loningen gehad. Heb de leukste op fb gezet :D . Nu die van Neu Versen nog maar die man kon ik alleen mailen..

@ Annetje beterschap!
@ Sannn leuk filmpje

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 13:52

Het is hier ook heel vies en nat, BAH.
Mooie foto's Caro, heb ze even bekeken. :)

Ga eind november nog een keertje naar Bartels. :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 14:30

Mijn bak is letterlijk veranderd in een zwembad dus ik heb een vrije dag. Hopelijk wordt het voor zaterdag droog ivm Maarsbergen.
Ik heb zo'n 10 foto's en op alle foto's heeft merrie haar oren strak naar voren. Volgens mij vindt zij crossen wel leuk :D

Voor de liefhebbers op NDR de ontknoping van Luhmuhlen

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 15:34

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 16:28

Caro sterkte met je zwembad-bak. Hele goede watertraining
Beterschap Anne
Texelse fijn dat het paard er al vrolijk bij staat. Makkelijk dat de kopers er zo goed mee omgaan.

Ferrose liep vandaag echt heel fijn. Wel jammer dat ze al haar spieren voor de verandering weer eens kwijt is. Ik dacht dat nu ze veel meer uur op de wei kwam ze wel een kilo minder krachtvoer kon hebben (van 6 naar 5 kilo) maar dat kon dus duidelijk niet, zodra ze te weinig krachtvoer krijgt verliest ze al haar spieren. Dus maar weer een kilo erbij gedaan, even aankijken of ze het daar mee redt anders nog maar een kilo meer. Lastige is dat het allemaal suikervrij moet zijn dus ze heeft een dieet van haver en suikervrije muesli en dan is het al lastig genoeg om haar op gewicht te houden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 16:32

Caro: Foto's zagen er gaaf uit op je FB! Wel balen dat je bak zo blank staat :\
Noor: Kan in de trein helaas geen filmpjes bekijken, wel leuk dat een bokker zo fanatiek gefilmd heeft!
Joki: Fijn dat Ferrose zo fijn ging vandaag :)

Ik heb net mijn 100e belangstellende voor mijn rijjasjes aan mijn mailinglist toegevoegd :D Ben bijna in Deventer om nog even langs mijn ouders te gaan (die zie ik anders een poosje niet omdat ze volgend weekend op vakantie gaan). Daarna maar gauw richting Enschede en stal :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:18

Middag!

Pff vief, jij verkoopt nogal!
Noor, filmpjes zien er leuk uit. Je blijft zelf inderdaad wat teveel achter zitten op de sprong. Net wat Gert ook noemde met de crossles.
Joki, lekker gereden dus!
Caro, hier gelukkig nog geen zwembad in de bak.

Vandaag op concours geweest. 5e prijs in het B springen en voor het eerst sinds tijden weer L gestart. Prutafstand op de dubbel, dus een stop op b. ( gelukkig maar, want ik weet niet waar we anders waren gebleven met deze bodem). En voor de rest weer lekker rond. Was wel ontzettend slecht terrein. Glad, modderig en wel normaal gebouwd.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:29

Texelse; fijn dat ze er goed bij stond vanochtend
San; leuk filmpje!
Vief; Mooi dat het zo leuk was! En dat het weer meeviel, ook niet onbelangrijk!
Caro; ik zag je foto's al. Ze zijn mooi!
Joki; Mooi dat je paard nu fijn liep.
Tientje; Gefeliciteerd met je prijs in de B! Fijn dat je ondanks de slechte bodem wel fijn hebt kunnen springen.

Vandaag ging ook niet zo fijn bij mij. Dressuren was niet echt netjes, maargoed dat had ik wel verwacht. Met springen nogal onverwacht uitgebeld (op de beruchte blauw/zwarte hindernis daar).
Balen, maar op naar Maarsbergen as vrijdag. Hopelijk met beter weer.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:43

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:44

Goedenavond!
Ik ben weer terug van 2 dagen hindernisjury en werken. Heb het onwijs naar mijn zin gehad. Het weer viel goed mee. Gister zelfs verbrand!
Op werk was ik wel echt misselijk van de vermoeidheid. Vandaag wat meer regen gehad. Ik heb een paar hele fijne combi's langs zien komen, en ook een hoop mindere.
En gezellig bijgekletst met iedereen natuurlijk! Gauw Vorstin nog vanmiddag tussendoor gereden, die liep fijn.

Saai Annetje
Jammer van je punten Itsme
Balen Anthea :(:)
Nogmaals super Sannn *\o/*
Wat hebben ze nu weer gedaan Mootje?
Neem de heren nog ff mee voor een training Lau ~~}> Ze moeten het allebei super kunnen lopen allebei!
Wauw, echt super gaaaaf Karen :D!!!!
Gefeliciteerd Hilde
Nogmaals echt balen Jetske
Lief paardje die Nudine Noor
Lekker dat je het naar je zin hebt gehad Vief
Spannend Mootje!
Lekker genoten dus MM
Jeetje Joki, die krijgt wel errrug veel krachtvoer!
Netjes herdebuut Tientjeh
Gaaf filmpje Sannn! Ziet er netjes uit :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:51

Gaaf Karen! Ziet er allemaal (op de uitglijdertjes na) superstrak uit!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:56

Wauw Karen, echt gaaf!! T vond het ook erg leuk zo te zien! Jammer van de uitglijder voor het water, maar wat een heerlijk debuut!

Muti is patatjes aan het halen :9

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:01

Wat gaaf Karen!! Jammer van die glijpartij maar verder ziet het er uit alsof jullie echt genoten hebben tijdens jullie 1* debuut. Gave set trouwens ook. :D
Lekker Noor, vertrouwen in morgen? Succes alvast!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:07

Ziet er super uit Karen!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:09

Karen wat een stoer filmpje en een mooi debuut! Ziet er goed uit op de glibbertjes na.
Bianca en Lautje gaan op bootcamp de komende weken :)
Sann heeft een mooi debuut gehad in Vlietlanden :) Filmpje ziet er goed uit!
BVW heeft super gereden met haar prijzen!
Mootje en Snoekiej hebben gisteren de hele dag als hindernisjury gezeten en Snoekiej vandaag ook nog :)
EB, Noortje en Corien hebben ook fijn gereden in Vlietland.
Mendy, balen van je dressuurpunten.... wel netjes van je springrondje!
Anthea, balen dat draakje weer bezig was....
Hilde gaat ook goed in de dressuur!
Jetske, echt balen van Bo, zag je al terug stappen en vroeg me al af wat er was gebeurd :(:)
Tientjeh heeft ook lekker gesprongen vandaag.
MM heeft het ponykamp ook weer gehad, jullie nog veel regen gehad?
En Ferrose is weer wat afgevallen dus mag weer wat meer te eten hebben.

Ik heb er een weekendje Vlietlanden van gemaakt. Gisteren al vertrokken om met een vriendin naar het strand te gaan met de paarden, was echt super :D Noes naar haar logeeradres gebracht en daarna de cross gaan lopen. Vond het wel een mooie cross, maar wel een knullig springparcours :o Dressuur ging eigenlijk wel fijn, maar stond ergens onder de middenmoot nog :? Springen 1 balk en cross foutloos met een paar tijdfouten. Ben dus weer trots op Noesje <3

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:14

Lekker gereden dus Benthe?

Pony kamp zou tot 13.00 duren maar we hebben om 8.30 de ouders gebeld dat ze hun total loss-jes konden ophalen. Die waren nat, verkleumd en moe. Vanmorgen was echt hopeloos al die regen. Tent was zo lek als een mandje waar ze in sliepen dus vanacht nog mega volksverhuizing gehad. Verder wel echt super leuk.