Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt mazzel gehad met het weer, ben uiteindelijk natter geworden van het rondvliegende bier dan van de regen! Zo na de lunch maar weer naar het Oosten. 
texelse schreef:Daar zijn we ook heel blij mee Sim!! Kopers zijn ook lekker nuchter volk. Zelf stonden ze vorig jaar op die manier in Vlietlanden bij de da. Die verblikken of verblozen nergens van.
Citaat:En ja, we hebben het er over gehad, vanmorgen ook nog. Vandaag nog even uitzakken, opruimen, verjaardag van oudste vieren, en dan vanavond maar even de plannen voor maandag en dinsdag goed uitwerken, want dan gaan we even een rondje, en dan is het mogelijk om ook langs Putten/Nijkerk te gaan, maar we moeten dus nog verder plannen, bellen etc.
Citaat:Sim je zult het niet geloven, keek net nog even op de kaart bij het paardje, en ik durf het niet te zeggen, maar daar zijn we dus echt langs gefietst!!!!! Dezelfde weg, door Hell, naar het spoor, en voor het spoor weer links......
Ik hoop dat het een beetje lukt.
Was alweer de derde keer op rij naar Guus. Volgend jaar maar wat anders verzinnen. Door de BTW-verhoging kosten de kaartjes voor volgend jaar ook echt 10 euro meer (67,50 euro) Daarnaast is het na 3x ook wel mooi geweest

Geertje ligt nu in coma want die heeft vanacht niet geslapen en ik ben wasjes aan het draaien, alles zit onder de modder
.
. Nu die van Neu Versen nog maar die man kon ik alleen mailen..

Ben bijna in Deventer om nog even langs mijn ouders te gaan (die zie ik anders een poosje niet omdat ze volgend weekend op vakantie gaan). Daarna maar gauw richting Enschede en stal

Ze moeten het allebei super kunnen lopen allebei!
!!!!
Filmpje ziet er goed uit!
Noes naar haar logeeradres gebracht en daarna de cross gaan lopen. Vond het wel een mooie cross, maar wel een knullig springparcours
Dressuur ging eigenlijk wel fijn, maar stond ergens onder de middenmoot nog
Springen 1 balk en cross foutloos met een paar tijdfouten. Ben dus weer trots op Noesje