Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Er liggen in iedergeval 2 splisplinter nieuwe boomstammen en die zullen ze vast niet voor niks geplaatst hebben. Dus ik denk zowel in en uit sprong is mogelijk en een alternatief. 
die lijken mij zeker goed te doen!
! Vandaar alleen een kuil in, een heeeel klein greppeltje en dan de kuil weer uit! De punt in het bos staat er ook tussen. Die vind ik zelf erg aan de maat en een moeilijke bocht. Die alternatieven (foto erna of ervoor met die donker rode versiering) leek mij veeeeel sneller en logischer. Maja ik ben dan ook een leek in het rijden van een cross
! 
eens kijken met crosslopen en anders pak ik daar het alternatief!
maar de boomstammen met slootjes erachter gingen wel goed en normaal zn klein slootje ook wel
daar zit geen alternatief op?
thanks voor de foto's!!
geen alternatief op het greppeltje wel op de hele kuil!
! Had zelf ook wel zin om m even te lopen! 
Verder moet ik nog even kijken 
Kan ook dat ik blond ben hoor.

.
Heb gezien dat meerderen dit hebben, hoe doen jullie dit, is er de mogelijkheid op het terrein om een stukje grond af te zetten en je paard daar even neer te zetten?
die zei dat er meestal wel 2 uur tussen zit, maar dat dit wel erg extreem is.. Naja mij maakt het niet uit, meer voor het paard zelf natuurlijk
ze rijdt behoorlijk veel sgw-wedstrijden, maar dit had ze nog nooit gehad (net als mn instructrice trouwens). Ben wel heel benieuwd hoe het is, lijkt me ontzettend leuk in ieder geval.