Waren uitvallers.. (onder wie sommigen van hier)
Toobs mag dus even vergeten dat ie dressuur paard is, voor 1 dag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zit nog steeds in groepje van 5 uur dus zie je in de les Sjolvir 
paardlief is ziek
ze is onwijs loom, eet niet enzo. Dus lijkt me geen strak plan om te gaan MieLo schreef:Helaas moet ik ook afzeggenpaardlief is ziek
ze is onwijs loom, eet niet enzo. Dus lijkt me geen strak plan om te gaan
dani_spit schreef:Haha, ja kan het zelf ook wel ff gebruiken. Lekker m'n hoofd leegmaken en gaan met die banaan, ik hoop daarom ook dat we lekker aan de bak kunnen. Ruiters die gewoon lekker achter elkaar door springen en niet steeds 5 minuten wachten en leuke hindernissen. Ik heb net de voorspellingen gekeken en er staat dat het droog zou blijven in de avond. Nu nog evne hard duimen dat dat ook echt zo is haha
, is het wachten ook zo lang steeds.
Sjolvir schreef:Oeps, ook schuldig, als ie verkeerd aanspringt moet ie het over doen.. volte....![]()
En af en toe nader je je voorganger te veel, dan moet je ook even volte draaien.
Yvie_Juudje schreef:Ik ben morgen ochtend ook van de partij, 9.30 wel te verstaan.
Paard en ik hebben er zin in en wij duimen hard op droog weer voor de hele dag
) 
(temp was eerst 39.4 na halfuurtje molen en 2 asperientjes was dit al gezakt naar 38.3 ) maar manegehouder houdt haar goed in de gaten, belt ons zowieso vanavond nog even en morgenvroeg gaan we weer heen. Sjolvir schreef:Dan lijkt me dagje vrij inderdaad beter idee, dan morgen crossen.
En goed in de gaten (laten) houden.
maar komt wel goed
kreeg al beterschap van michiel
en ze krijgt morgen een hele bos wortels, dus aan de verwenning ligt het niet
Het gaat me er meer om dat de volgende zich al voorbereid heeft als het zijn beurt is, dus als degene voor je klaar is dat jij bij wijze van meteen aan kan gaan rijden. Ik heb er erg veel zin in vanavond