Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Sim_ schreef:Jij bent toen op het strand toch voluit gegaan Bianca? Tenminste dat begreep ik toendertijd uit een post van hyppolite.
, maar ik vraag me af of dat ook echt volluit was, zand was erg zwaar, omdat wij de tijd niet van eb en vloed niet helemaal gunstig was. En voor Bull de eerste keer dat ie "echt" harder moest lopen van mij. Nu met de SGW's heb ik het idee dat hij het spelletje beter kent en de bodem van Renswoude lijkt me iets beter dan het strand. Dus ik wil nog wel een keer echt volluit.....
_Sim_ schreef:Aha, nou, dat kun je dan mooi even testen zaterdag! Moet je iemand je laten klokken. Denk dat ik dat ook eens doe. Kijken of ik mijn eigen baanrecord verbreek, maar dat zal wel niet want de volbloed was zeker weten sneller dan mijn zwartje.
denk dat ik meer moet opletten dat er nergens een tegenligger komt of te dicht op mij.......vrees dat ik dan ergens een onbedoelde afslag ga krijgen..
Ook het water wil ik graag dieper in, maar dan moet ik er ook niet 1 te dicht op mij hebben of eentje die begint te springen, dan ben ik een beetje huiverig wat die van mij kan doen.
....hij moet daar toch nog wel sterker voor worden denk ik en volgens mij ook de middenhand iets meer gaan rekken of de benen hoe je het bekijkt. (hij gallopeert voor het economische denk ik nog iets te netjes, mag meer gaan liggen zeg maar)