jah, kijk maar op de vorige bladzijde daar staat echt 10.49u. Dat maakt het wel anders voor mij. Om 9.49u zou ik je evt wel voor kunnen lezen. Mijn vader rijdt meestal een half uurtje los dan zijn we al op het terrein.
gr_roos
Geplaatst: 14-10-10 15:09
TeeGee schreef:
Ik rij ook vaak uit mn hoofd, laatst een keer verkeerde kant op gereden, hele mooie volte ervan gemaakt en ik had niet eens aftrek
Had ik ook laatst. Alleen had ik nog 3 onderdelen daarna gereden en kwam ik erachter toen ik bij B stond ipv bij E. Jury had het ook toen pas in de gaten
Als je toch al op het terrein bent, zou dat mooi zijn, Sussie! Nu hope dat ik je herken
kimdepim
Geplaatst: 14-10-10 15:40
Met dank aan KarinL kan ik nu toch op zaterdag starten! Ik ben zo blij . Nu kan ik toch in Princehagen starten. Ben benieuwd, het word onze eerste keer in Princehagen. Heb er wel heel erg zin in.
Geen probleem, ik ga er vanuit dat als het anders om een x nodig is dat andere het ook voor mij doen!
Ik had toch alles al leeg gepland, het enige is dat ik meestal zaterdag prettiger vind. Want dan kan ik zondag nog uitrusten! Maar zo is het ook prima.... Maar wel winnen he Kim!! Grapje!
Hopelijk lukt het de organisatie ook om alles rond te krijgen! Succes nog daarmee!
wat fijn dat er toch nog wat geknutseld kan worden en de meeste toch nog op de dag die ze hebben ingepland kunnen starten, de organisatie heeft al heel wat te verduren zo......
EvelienH
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-10 18:41
CoriienRN schreef:
Zoek nog een voorlezer voor de zondag om 10,05 moet ik dressuuren.
Ik moet om 09.45 dressuren in dezelfde ring, mijn voorlezer kan jou ook wel voorlezen denk ik.
crossmiep
Geplaatst: 14-10-10 18:46
weet iemand of de dressuur op gras of maais/grond bodem is ? en of het tussen hekjes of bordjes is ? hopenlijk is die van mijn iet zo vervelend als in ysselstyn, toen kon ik haar wel ............
en zijn er mensen die ook om kwart over 1 half 2 cross gaan lopen van de M paarden ? ik ben in me uppie deze dag
andere jaren was het op maisstoppelveld tussen de bordjes, dus geen afgesloten ring.
raket
Geplaatst: 14-10-10 19:25
Maar nu zijn er 2 dressuurterreinen en ik als jury moet ergens anders parkeren, dus misschien dat ze dat grasveld wel als dressuurring gaan gebruiken???