Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Heel mooi tuig Vief! Zelf heb ik bruine Ariat laarzen. Zitten goddelijk en ik vind ze ook nog eens mooi! Niks voor jou?
Succes op wedstrijd Mootje!

. Met Nudine buitenritje gemaakt. Ze was erg braaf, vond alleen al dat ruizende gras en riet wel een beetje spannend maar ze ging mooi door. Voor het eerst een klein stukje weer gegaloppeerd, ging ook goed. Al met al een geslaagd paardendagje dus
gr_roos schreef:Vief, hoe is de kwaliteit van het leer? Mooi tuig.
Merrie krijgt nu echt "last" van het veulen, als ze voor het rijden niet plast kan ze het niet zo goed ophouden, gevolg was dat ik het hele gangpad kon schoonspoelen.
Ze was trouwens met afzadelen erg stout, heb even helemaal ruzie met der gehad en voel me daar dan niet prettig bij
jetske zat ook een x bij mij.. was echt helemaal wit 
Simmie schreef:Ach gos, klinkt niet fijn voor Rabette, dat plas niet goed op kunnen houden.
Citaat:We maken allemaal wel eens ruzie toch? Vergeeft ze je vast snel.
.
.
.
. Morgen mag hij wat harder aan het werk
. Maar hij liep fijn vandaag.
das wel balen dat het dan idd tobben is..

Ik hoop maar dat het droog blijft morgen voor de starters en kijkers in Ermelo!
. Kl.ote van je zadel!
. Eerste parcours ging heel lekker, lekker ritme en helaas een balkje in de eerste fase. In het klassiek was ik bang dat hij moe zou zijn na 3 dagen wedstrijd, maar nee hoor hij ging als een raket het parcours in
, halverwege even de rem opgezocht en de laatste helft fijn gecontroleerd gesprongen helaas nog een balkje ergens in het begin.
paard is overigens gewoon gestopt en amazone lande met beide voeten op de grond

Sterkte met alles