Simmie schreef:Ach gos, klinkt niet fijn voor Rabette, dat plas niet goed op kunnen houden.
Met rijden merk je er niks van, maar als ze langer dan een uur loopt en ze heeft van te voren niet geplast dan moet ze nu heel nodig. Had er nog een emmer onder gezet, maar toen kneep ze het al weer een beetje af.
Onder de man plast ze niet, pony had ik aan de hand mee en die moest plassen, ze doet dan niet met hem mee.
Citaat:
We maken allemaal wel eens ruzie toch? Vergeeft ze je vast snel.

Rabetje niet hoor, die wilde eerst geen wportel aannemen en daarna nam ze hem aan en wendde ze der hoofd af. Ze kan echt arrogant zijn. Zo van hoe durf jij mij...... We noemen der niet voor niets queen(ie)
Billy, ze heeft nog nooit op stenen geplast en sinds ze drachtig is al 2 keer. Zelfs met een hele dag crossen met bijbehorende autorit plast ze niet terwijl ze dan meestal 12 uur onderweg is. Haar urine is heel helder en ze krijgen nu wel heel veel vocht binnen ook. Ik heb ze 24/7 buiten staan en hier regent het helaas de laatste week behoorlijk veel.
Mijn pony plast ook altijd als hij moet, maakt hem niet uit waar die staat. Persoonlijk heb ik dat liever dan wanneer ze het ophouden. Heb het al een keer aan mijn dierenarts gevraagd en volgens hem kan het best voorkomen. De 26ste komt hij weer, zal ik het nog eens navragen.
Ik ga helaas niet naar Ermelo, ik moet morgen om 11.00 in wassenaar zijn om mijn merrie der been te late scannen, als dat er goed uit ziet hoop ik weer te mogen springen, vind ik net iets belangrijker eerlijk gezegd