Het was idd de picknicktafel (ingegraven) voor de M!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik noem dat van die mouwtjes die niet strak zitten: http://img.2dehands.be/f/normal/6142332 ... mouwen.jpg

_Irene11_ schreef:Is alles goed afgelopen met dat paard? Want hij viel toch best hard
wat een verhalen
maar zondag toch maar na het afspuiten (in het weitje) even op een stoel erbij gaan zitten, kijken hoe hij zich gedraagd (vast natuurlijk). gister toch maar een paddock gemaakt en daar in laten staan met kuil en water onder zijn neus: wat een survice / bediening. volgens de DA is dit geen probleem, of hij nu op stal staat of daar
meneer krijgt natuurlijk al weer wat praatjes en loopt al zelf wat in zijn paddock
Karrimh schreef:_Irene11_ schreef:Is alles goed afgelopen met dat paard? Want hij viel toch best hard
kleine update: ik ben inmiddels er wel zo'n beetje achter waar hij allemaal heen is gegaan, maar of ik het nu echt wilde wetenwat een verhalen
![]()
met Karrimh gaat het gelukkig weer wat beter, hij heeft aardig wat schaafwonden over zijn hele lichaam (zelfs op zijn hoofd). knie linksachter een grote bloeduitstorting, die sinds vanmorgen bijna weg is en dit terwijl de DA gister nog zei dat hij hem binnenkort open moet maken want hij gaat niet uit zichzelf weg. Karrimh moest ook een week boxrust, maarja... Karrimh???? volgens de DA wil hij de 1e week echt niet lopen dus boxrust is ook geen probleemmaar zondag toch maar na het afspuiten (in het weitje) even op een stoel erbij gaan zitten, kijken hoe hij zich gedraagd (vast natuurlijk). gister toch maar een paddock gemaakt en daar in laten staan met kuil en water onder zijn neus: wat een survice / bediening. volgens de DA is dit geen probleem, of hij nu op stal staat of daar
![]()
daar staat hij nu dus nog steeds en sinds vandaag is alles een stuk dunnermeneer krijgt natuurlijk al weer wat praatjes en loopt al zelf wat in zijn paddock
![]()
tanx iedereen voor alle lieve berichtjes en reacties