[SGW] SGW Oudkarspel - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 21:06

Ik ga je even per pb antwoorden Mirthe, anders gaan we wel erg off topic. Dit is tenslotte het verslagentopic van Oudkarspel.... :o

mistid

Re: SGW Oudkarspel - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:08

Is goed! Ik dacht eerlijk gezegd zelfs dat we in het HK topic zaten, tot ik net weer naar mijn eigen berichten ging :o .

Ik hoop dat de organisatie snel langskomt in het topic om te posten hoe zij de cross hebben ervaren! :D

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:36

ik vond trouwens dat je met een foutloze cross zonder al te veel moeite goed binnen de tijd kon rijden, dat is met een heleboel crossen wel eens anders.
er waren een heleboel binnen de tijd, en een aantal zelfs te snel ;)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:37

Ik was inderdaad 16 seconde te snel, met trainingen heb ik meer tempo dan tijdens de cross.. Was echt goed te doen :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 21:39

Dat is met een cross op een mooie open vlakte idd heel goed te doen. Bij een boscross met slingerpaadjes wordt het soms al lastiger.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:40

@Simmie: Dat geloof ik! Ik denk dat het met slecht weer ook al anders is.. Is het eigenlijk zo dat de tijd kan worden aangepast als het slecht weer is, maar weer niet zo slecht dat het wordt afgelast? Want het lijkt me dat je in de modder anders rijdt dan met een droge grond?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:42

ik heb het 1 kee meegemaakt, en dat was in Chaam omdat er toen door een slechte winter weinig gelegenheid was geweest om te trainen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 21:44

Tijd aanpassen doen ze nagenoeg nooit. Ik heb het 1 keer meegemaakt. Paar jaar geleden in Chaam. Toen waren de omstandigheden zodanig geweest dat men zichzelf en de paarden niet efficient genoeg hadden kunnen voorbereiden op de cross (wegens lang aanhoudende sneeuw en vorst, zodat er bijna niet buiten aan galoptraining kon worden gedaan) toen hebben ze de tijd aangepast en mocht je er wat langer over doen.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:42

Hier een paar fotootjes van mijzelf, met dank aan Boooo:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:57

mistid schreef:
Is goed! Ik dacht eerlijk gezegd zelfs dat we in het HK topic zaten, tot ik net weer naar mijn eigen berichten ging :o .

Ik hoop dat de organisatie snel langskomt in het topic om te posten hoe zij de cross hebben ervaren! :D

Hier meld zich iemand van de organisatie! :D

Zelf heb ik twee dagen in de rekenkamer gezeten en dus alle uitslagen van iedereeen verwerkt en dat was een beste klus! We waren met zijn drieen en gebruikte voor het eerst dat computerprogramma dus vooral de eerste dag was het een beetje stress, maar dankzij de hulp van iemand die het event vorig jaar georganiseerd heeft snapte we het snel en kwam het allemaal goed. Van de wedstrijd zelf heb ik eigenlijk verder weinig gezien want we zaten in een afgesloten kantoor. Wel hadden we een portofoon aanstaan zodat we iig nog wat van de cross meekregen. Al met al vond ik dat de twee dagen best goed verlopen zijn, helemaal gezien onze voorbereiding. We zijn in januari begonnen met de eerste dingen regelen en vervolgens zijn we in maart en april op stage geweest en heeft bijna de hele groep in het buitenland gezeten waardoor contact onderling minimaal was. De organisatie heeft toen eigenlijk helemaal stilgelegen en drie weken geleden, toen we thuis kwamen, zijn we met zijn alle als een gek aan het werk gegaan. Uiteindelijk hebben we alles op de valreep voor elkaar gekregen dus we mogen best wel een beetje trots zijn vind ik zelf...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:35

jullie mogen inderdfaad erg trots zijn!
Super gedaan :D :D

Maar ik kan me ook best voorstellen dat jullie met een hoge bloeddruk hebben rondgelopen... ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:40

Goed gedaan hoor meiden!!!!!!!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:24

Dat was dan idd nog even haasten! Ik vond dat jullie het goed hadden geregeld hoor +:)+ !

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 17:21

Hier nog iemand van de organisatie.

Het is precies hoe aukelizzy het beschrijft. Naar mijn idee mogen wij zeker trots zijn. Vooral omdat -praat nu voor mezelf maar denk ook voor de rest - weinig weten over het SGW. Al met al wel een top weekend gehad en er zeker ook het een en ander van geleerd.

Lilian_AapIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:16

Hier nog iemand van de organisatie ;) ...

Het waren 2 stressvolle dagen..... Maar ook ik vind dat we trots mogen zijn :) ...
Zoals Bontlover al zegt: We weten allemaal eigenlijk helemaal niks van cross (nu wel dus ;) )....
Dan hadden we ook nog 9 weken stage tussendoor,,, maar ben blij dat het zo goed is gegaan van het weekend!! :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:42

Meiden jullie mogen zeker trots zijn op jullie prestatie.

Ik heb 1 klein puntje van kritiek, jullie geven aan dat jullie niks van sgw wisten. Dit heb ik zelf ervaren. Alles wat ik telefonisch en via mail aan informatie heb gegeven staat ook in het disipline regelement van de sgw. Het was handiger geweeest als jullie dat een keer doorgelezen hadden, dan hadden jullie niet voor vervelende verassingen komen te staan. (zoals 2 terreinjury's bij de B cross)

Nog 1 ding wat ik jullie wil meegeven, bedank de jury/ vrijwilligers even als ze spullen komen inleveren...... Geldt niet alleen voor sgw wedstrijden maar voor alles wat je organiseert.

x_dootje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:56

Hier nog iemand van de organisatie :P

Ik ben het met de rest van de organisatie (die hier iets heeft gemeld) eens.
Andrea moet je niet vergeten dat we ook nog voor de stage en na de stage een vakantie had en toen ook niet op school waren.
Ik ben blij dat jullie het ook leuk vonden :D

Bij deze wil ik nogmaals iedereen die ons heeft geholpen bedanken.

Lilian_AapIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:01

@ gr_roos: Bedankt voor de tips!! Daar kunnen we alleen maar van leren :) ..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:42

Leuk om jullie reacties te lezen!
Wat Roos idd al zegt, reglement van te voren goed doorspitten is nooit verkeerd :) .

Jullie ook nogmaals bedankt voor het organiseren van deze wedstrijd!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:21

komt de uitslag van de B-pony's ook nog op startlijsten? En zo ja, enig idee wanneer??

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:27

texelse schreef:
komt de uitslag van de B-pony's ook nog op startlijsten? En zo ja, enig idee wanneer??

daar ben ik ook wel benieuwd naar, deden toch wel veel mensen mee die ik kende en waar ik wel benieuwd naar ben hoe ze gereden hebben.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:43

ik neem zelfs als ruiter het reglement mee op CC

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:16

Ben stiekem toch wel benieuwd of er nog foto's gemaakt zijn. ik had geen zin meer om een keer heen en weer te rijden nadat ik paard naar huis had gebracht. moest m'n koffer nog inpakken voor vakantie :$ Vind het wel jammer dat ik die foto;s in de kantine niet heb gezien... stond met dressuur wel op de 1e plaats dat is dan toch wel weer leuk om te zien :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:37

Hoorde nog wat indianenverhalen over mijn val. Dus mensen: paard is NIET gevallen, alleen ik. Hij had ook niet de hindernis tussen de voorbenen, we zijn niet over de kop gegaan etc etc. Hij heeft de hindernis aangestoten waardoor deze een stukje naar voren rolde, daarvan is Jer geschrokken en van het één kwam het ander.
Paard is helemaal ongedeerd gebleven, ik ben nog steeds blauw :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:39

Ja Noor, zo gaat dat. De tam tam draagt ver en maakt het verhaal al "mooier". Oei, nog steeds blauw.... niet lekker dus.

Jammer dat de uitslagen van de zondag (nog) niet compleet zijn.