) en wij doen er hopelijk ook korter dan 2 uur over. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeetje, jij mag ook een eind de weg op! 
)
alhoewel Bull nu dan zowieso niet had gekund...
.
Nessah schreef:Ik ga de hond uitlaten en dan richting bed. Morgen vroeg de wekker, aangezien het dik 2uur rijden is met de trailer.
Tot morgen allemaal, slaap lekker!

Nessah schreef:Het is inderdaad anderhalf uur, maar wil er wel van te voren zijn.. Dus beetje ongelukkig uitgelegd. Ik bedoelde dat ik dik 2 uur van te voren weg rijd. Dus ik neem een half uurtje voor opzadelen,stiften en losstappen
Goeiemorgen
Ik heb er zin in! Ik ga nu naar stal, paardlief zal ongetwijfeld wel weer in een modder poel gerold hebben..![]()
Tot straks allemaal!
maar we zitten nu bij almere 

tientjeh schreef:ik ben weer terug! heb echt heerlijk getraint en wat een leuke man, die Rob! Zeker voor herhaling vatbaar. Overigens had ik totaal geen last van de niveau verschillen in onze groep.
tientjeh schreef:Amber, ik kwam net aanlopen. Op het moment dat je tegen Fjordy zei dat hij niet op de martingaal mocht gaan staan, toen je de bak uit kwam. En ik zei dat hij dat toch wel deed! haha.
Bij mij in de groep ging het van puppy tot mijn niveau. Maar had niet het idee dat ik daardoor minder heb gedaan. Hij liet mij gewoon tussendoor wat andere dingen doen. Plus dat ik mooi met Uk voorop kon als leider voor de andere paarden die nog niet zo zeker waren.
Blijft Fjord 
...