[SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:58

Ik zit heel erg te twijfelen of ik me opzal geven lijkt me erg leuk en niet echt duur, maar ja op zondag zit je altijd met wedstrijden :+ sgw dan..

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:46

De trainingen worden volgens mij om de SGW's heen gepland, dus dan mis je die niet.

Ik doe volgend seizoen waarschijnlijk ook weer mee :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:00

Ik vind én de regiotrainingen én een wedstrijdplanning (met hetzelfde paard) echt niet te doen, ook al zijn de regiotrainingen niet in de wedstrijdweekenden gepland!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 00:14

Ja dat heb ik dus ook mootje, heb idd nog eens na zitten denken, heb ook me springwedstrijden nog en me idd eigen trainingen.. vind het lastig :(
Dan ga ik liever met een paar mensen die ik ken samen trainen :)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 11:15

ik overweeg wel me in te schrijven, meer omdat ik wel regelmatig een training wil doen en liefst afwisselend qua locaties. ik wil komend seizoen voor het eerst gaan starten, maar ik ga er nog niet vanuit dat ik dan heel veel keren ga starten, dus dan is het wellicht wel te combineren.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 11:17

Ja ik heb er nog eens overnagedacht en ik ga het denk ik toch niet doen, kan beter met een groepje mensen naar een terrein, met minder mensen rijden is toch wat prettiger :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 11:20

Javayo, Als je er naast alleen dressuurt en springt, vind ik het wel te doen hoor :j Maar en dressuur, en springen, en SGW wedstrijden én de regiotraining vind ik teveel. Dan regel ik liever losse lessen op verschillende terreinen :D
Las ik nou dat jij straks verhuist naar 't Einde?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 11:57

qua dressuurwedstrijden ga ik niet zoveel starten, qua springen denk ik ook niet, ik ga wel starten om een winstpunt in de B te halen, en het is dan afwachten of ik dat zo leuk vind dat ik er daarna nog mee door ga. Komend jaar lijkt het me wel leuk om dan een paar sgw's te starten, maar ik ga niet maandelijks het halve land door rijden. (nou ja, of ik moet daar wel verslaafd aan raken natuurlijk) ;)

ik wil vooral eens wat andere terreinen dan moordrecht rijden, en ik weet niet of er naast deze regiotrainingen dan voldoende trainingen georganiseerd worden om bij aan te kunnen sluiten. je moet wel een groepje hebben wil het betaalbaar zijn neem ik aan? en behalve op bokt ken ik nog niet zoveel mensen die ook dergelijke trainingen willen rijden.

ik naar 't einde? waar heb je dat gelezen dan? :o zou er heen gaan, nu (voorlopig) niet meer.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 12:05

Misschien is dit iets voor je? http://sites.google.com/site/sgwtrainingrobjanssen/
Privéles is trouwens ook goed te doen hoor, bij bijvoorbeeld Rob Janssen in Hernen, Boonzaaijer in Renswoude of bij Wendela in Ede.
Ik had op je berichten gezocht omdat ik in de veronderstelling was dat er aankomende zondag oefenspringen is bij jou op stal :o Ik kan er alleen niets meer van vinden en ik heb het clubblad ook al weggegooid!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 12:12

ok vandaar. in m'n berichten stond iets verderop ook dat ik een verhuizing toch nog niet zag zitten. ken je die stal goed? je bent ook lid van psv lickebaert dan, omdat je het clubblad hebt?

er zou inderdaad oefenspringen zijn, maar het gaat blijkbaar niet door, weet niet waarom. er hebben ook op stal geen inschrijflijsten gehangen. erg jammer want ik had ook mee willen doen.

bedankt voor de tips ik zal ff zoeken. eventueel is het voor komend seizoen voor mij misschien nog handig, heb nu nog niet zo heel veel ervaring, een jaar verder wil ik misschien wel meer starten waardoor het niet te combineren is. ik ga er even nog goed over nadenken :)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 12:55

Met hoeveel mensen train je dan tegelijkertijd? En zit er dan nog een verschil qua grootte van de groepen per niveau? Ik heb de trainingen vorig jaar af moeten zeggen door een blessure maar wilde dit jaar wel weer inschrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 13:15

Training van de regio duurt 5 kwartier en hebben gem. 6 personen per groep volgens mij bij alle niveaus maar ik weet het alleen zeker van de zondag training. Over het algemeen kom je dan goed aan bod in een les en is zelfs voor de meeste (beginnende) paarden meer dan genoeg.

Ik zelf vind en wedstrijden rijden in alle disiplines en regiotraining best zwaar want dan ben je nagenoeg ieder weekend op pad.

Met mooi weer is het een leuk dagje uit maar met slecht weer is het toch een stuk minder maarja dat geldt voor de gewone wedstrijden ook.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 21:40

Ik doe al 3 jaar mee, en vind het super trainingen en erg afwisselend.
Soms wel veel onderweg, maar dat vind ik het wel waard :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 23:26

Ik zit er aan te denken om dit jaar voor het eerst mee te doen :)

ik wil dan wel dressuur,springen en SGW gaan starten. Maar SGW start ik dan alleen wat hier redelijk in de buurt is zoals oudkarspel, wieringerwerf, vlietlanden, texel en misschien Maarsbergen. Dressuur en springen ga ik er dan omheen plannen. Maar ik wacht rustig alle datums af