Maar de meeste winkels zijn hier bij ons ook wel open hoor. Niet allemaal! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar de meeste winkels zijn hier bij ons ook wel open hoor. Niet allemaal!
. De merrie was erg humeurig en wilde mij liever de stal uit bonjouren
. Dat is absoluut geen knuffel op stal!
nu begon hij het eindelijk te snappen is de sneeuw weg
Hij is ook pas 2 dus kan nog wel even mee! Het is trouwens wel een poolhond maar als hij het buiten te koud vind heeft die zoiets van ga jij maar naar buiten ik blijf lekker binnen met vloerverwarming en de open haard

. Even met Sofie naar de binnenbak geweest..
en daarna de spullen klaarzetten en inpakken voor indoor Veendam/Zuidbroek morgen. Ik moet namelijk van 6 tot 2 vanavond werken en ik moet er morgen ochtend om kwart over 5 weer uit
.. Gaat nog leuk worden. Maar heb er wel erg zin in.
Hopen dat de cardioloog je moeder kan helpen!
Van te voren mag hij nog lekker in de stapmolen. Op feestdagen en zondagen moeten we dit zelf doen (best begrijpelijk) 
tot morgen
Heel misschien dat ik nog 1 keer ga crossen met Jipje, maar dat ligt aan zijn gezondheid op dat moment en zijn conditie. Maar voor de rest zal ik waarschijnlijk een erg rustig seizoen hebben helaas.
Maar dat zien we dan wel weer. Morgen in ieder geval op tijd op pad, begint al om 8.30
.
.
.
en dan lekker bank hangen tot we kunne gaan eten bij de wok
. Ik wilde met Vorstin even een stukje over het erf gaan stappen. Het leek allemaal gewoon ontdooid, nou niet dus! We waren nog geen 10 passen de stal uit en daar gingen we allebei bijna. Er lag een flinterdunne ijsplaat op de stenen, wat gewoon op water leek. Vorstin gelijk haar staart erop, en ik ben zo rustig mogelijk omgekeerd. Toen even in de binnenbak gestapt. Vorstin was echt helemaal getikt
Staart erop, blazen, bokken en steigeren naast me. Heb haar 1x losgelaten toen ze echt kaarsrecht omhoog ging en naar me toe draaide. Daarna heb ik haar lekker losgelaten in het bakje
Is ze nu weer ok?
Wens je moeder maar veel beterschap! 
Ik zit hier met me besneeuwde buitenbak, misschien kan ik straks wel eens zien of ik er wat om heen kan rijden 
Iedereen hier ook nog fijne feestdagen, al is het een beetje laat
gelukkig lekker rustig aan dus vanavond, heerlijk.. En ff schrikken dus met Vorstin, gelukkig is het goed afgelopen en zijn jullie niet uitgegleden. 
voor jou en Jipje omdat je Nika moet missen. Gelukkig krijgt ze een fijne nieuwe stal! Moet je morgen ook in Marienheem?
Wat vervelend van je moeder, hoe is het nu met haar? Wellicht heeft het ook nog wat te maken met haar vriendin? Veel emoties.. ?
... Het is een behoorlijk hectische en emotionele week geweest..
..
, ze stond alleen op een gegeven moment constant voor de deur van de kantine (alles is in verbouwing, dus de kantinedeur zit nu pal aan de binnenbak) , die had ik expres al dicht gedaan, want Wolin heeft al eens eerder in de kantine gestaan
.. ("Nee joh naar de kantine kijken de paarden niet eens.. ze lopen er gewoon voorbij, dus daar hoef je niks aan te doen"...
) Wo is zo enorm nieuwsgierig!! Ze stond echt met de neus tegen de deur naar binnen te kijken en te schrapen en tegen de deur te schoppen..( "Jah joehoeee doe 's even open!!" ) en als je weet dat iets niet mag is dit natuurlijk extra leuk
..
.. En ook heeft ze de grote prullenbak omgelegd.. Er lag een appelschil is, ze kon er niet bij.. dus wat doe je dan.. dan schop je gewoon de prullenbak om natuurlijk
. Was wel erg komisch! Want toen ik er aan kwam, galoppeerde ze keihard weg met die schil tussen haar lippen!

Pffff...
. Mijn ruin is er ook zo een. Hij heeft vorige week de waterleiding weer eens gesloopt. Staat hij met een stuk leiding in zijn mond je onschuldig aan te kijken met een blik: heb ik niet gedaan hoor...