Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
), veel beterschap voor jullie overigens.
Evie_Bandido schreef:Toen ik het zag op het vraagprogramma heb ik mezelf ook maar snel opgegeven, want het zal ook niet lang duren voordat dat ook vol zit.
Voor mensen die er heel vroeg bij willen zijn heb ik al een leuk nieuwtje:
Het parcours van Alphen-Chaam staat al op de site, inclusief foto's van hindernissen van vorig jaar en enkele van dit jaar in de sneeuw.
Ik ben wel een beetje teleurgesteld, ik had toch minstens gehoopt in de B-paarden die leuke surfplank te mogen springen...
tientjeh schreef:Inderdaad wat een lijst! En niet zo netjes dat mensen voortijd al in gaan schrijven!
Heb zelf ook maar alvast een mailtje gestuurd.
, ik had een tijd terug gemaild vanaf wanneer ik mij op kon geven(is samen met markelo de eerste cross in jaren voor mij, vind het allemaal maar nieuw, en op aanraden van mijn instructrice wilde ik met inschrijven op tijd zijn), dus ik stuurde een berichtje wanneer het vraagprogramma online kwam en toen kreeg ik bericht als ik me wilde opgeven dat ik ook direct mijn coupon op kon sturen, ik heb het dus op aanraden van het wedstrijdsecretariaat gedaan. Kon de info zo snel niet online vinden dus vandaar die mail. Met Barchem was ik vorig jaar veel te laat met opgeven, anders had ik die toen al gereden, maar er stond toen al best wel een wachtlijst.