Ik werk vrijdag tot 5 dus eer dat je in breda bent ben je 1,5 verder als je geluk hebt, en dan is het al bijna donker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Helaas, ik ga me afmelden
Peps zit niet lekker in z'n vel, en hij gaat nu ineens op de rem en kom net van wedstrijd en wéér... Texel ook..
En weer lukte het me gewoon niet om erop te blijven, het komt doordat zijn tempo gewoon veel te laag ligt, hij komt niet vooruit.
Ik weet niet wat ie heeft, maar vind het niet fair om dan te gaan, weet toch al dat het dan niet lukt, ik baal zó erg
Ik wil dan wel met Bonny gaan, maarja dat is pony's en zit vast al vol...
Hopelijk Barchem dan maar..
Simmie schreef:BALEN MEL!! Laat een bloedje trekken, daar komt vast iets uit als Peps wat onder de leden heeft. Hopelijk knapt hij snel op. Sterkte er mee.
Vivre schreef:Nat grasland is inderdaad niet zo'n probleem, (zolang het gemaaid is en dat is het als ik mamabird zo hoor!) goede schroeven draaien, indien nodig tempo wat aanpassen en gaan!
Hier (omgeving r'daal) is het in ieder geval al weer een paar uur goed aan het regenen (nu zelfs onweer) dus dat zal in princenhage ook wel het geval zijn! Dus volgens mij valt er regen genoeg.
@mamabird: is het crossparcours ongeveer hetzelfde als vorig jaar, of hebben jullie hem ook in moeten korten ivm de nieuwe regels?
Ik heb er in ieder geval super veel zin in!
hetismij schreef:Ik hoop dat die van de paarden ook binnenkort komen
Zal er ook nog iets van een parcours ofzo op de site komen, of word het één grote verassing??
MelanieB schreef:Ben ik het mee eens Mamabird, achja, we zien wel hoe het loopt, heb er iig zin in, Scum, jou heb ik al paar keer gezien maar durf je steeds niet aan te spreken
Net zoals met Lielle, zei ik vorige keer heel dapper hoi, zegt ze gewoon hoi, als simpel hoi, herkende me niet