Melanie wanneer ga jij lopen? Ik ga morgenavond lopen.
jipje_niekje
Geplaatst: 25-06-09 19:09
Weet iemand hier het adres van het terrein? Het adres dat bij de startlijst staat kent de routeplanner niet En ik heb helaas ook niet heel veel richtingsgevoel Verder heb ik Nika al gevlochten staan en ga ik zo mijn spulletjes alvast inpakken. Ik heb er zin in en hoop dat ik weer een fijne cross kan rijden met veel vertrouwen! Tot morgen!!! En anders alvast heel erg veel plezier en succes!
Jobke
Geplaatst: 25-06-09 19:19
Maarngrindseweg 32
Nog simpeler: Vanuit Utrecht: A12 richting Arnhem afslag Maarsbergen, rechts de snelweg af, na 200 meter rechts.
in ieder geval wel afslag maarsbergen pakken en dan weer onder de autobaan door.. dat weet ik wel dus.. dan is eht ook rechts af..en dan zie je het al wel
MelanieB
Geplaatst: 25-06-09 21:07
Nadua schreef:
Melanie wanneer ga jij lopen? Ik ga morgenavond lopen.
Succes allemaal (ik hoop ook dat het droog blijft want vandaag wordt het hooi geperst, en ik moet het ook nog op tijd binnen doen - en dat kan pas na mijn werk).
En oh ja, speciaal voor Jobke, succes ook op het secretariaat
Marije112
Geplaatst: 26-06-09 09:02
Succes ieder!
Waren er al ergens hindernis foto's?
zwartpaard
Geplaatst: 26-06-09 09:10
Ik heb gisteren de cross gelopen en ik kan iedereen aanraden dat vantevoren te doen als de mogelijkheid er is. Het was een supermooie wandeling en lekker rustig, zo zonder paarden. De cross is echt fantastisch; veel variatie, veel extra aankleding (bv. bij het water), leuke sprongen. Ik noem in het bijzonder even de picknicktafel (B), de trog met appels (B en BB) en de keuzemogelijkheden die er soms zijn (o.a. nummer 14 in de B en de op- en afsprong). Als ik goed begrepen heb hoe de vlaggetjes staan, mag een BB crosser bij de stormbaan ook de B optie nemen. Niet dat ik dat wil doen, maar ik vind het altijd leuk als er meerdere opties zijn en iedereen dus zelf keuzes moet maken. Wat ik aan hindernissen voor L en M heb gezien, leek het me wel zwaar. De afsprong in het M (15C) is echt gigantisch. Iedereen succes!
zwartpaard
Geplaatst: 26-06-09 09:11
Weet iemand of je bij de oefencross een hindernis mag overslaan? Hindernis 3 is hoger dan ik ooit met deze pony heb gesprongen. Ze zal de hoogte vast wel aan kunnen, maar aangezien het onze eerste cross is, spring ik hem liever niet. Mag ik er dan gewoon langs gaan?