Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zigoteau schreef:TeeGee schreef:Misschien dat ik over Amsterdam ga, want we slapen in Rijpwetering.
wij slapen ook in rijp wetering, van vrijdag op zaterdag. Waar slapen jullie?
AnneOkona schreef:Houdt er wel rekening mee dat dat weekend Rijpwetering is omgedoopt tot een middeleeuws festijn!!
Vrijdagavond begint het feest tot zondagavond, en er wordt gestreden door 8 wijken (uit Rijpwetering en Oud Ade) om de "strijdbijl".
Wij komen ook uit "de Rip", en gelukkig hoef ik niet vroeg te starten, zodat we nog iets kunnen meemaken van het feest..
AnneOkona schreef:Houdt er wel rekening mee dat dat weekend Rijpwetering is omgedoopt tot een middeleeuws festijn!!
Vrijdagavond begint het feest tot zondagavond, en er wordt gestreden door 8 wijken (uit Rijpwetering en Oud Ade) om de "strijdbijl".
Wij komen ook uit "de Rip", en gelukkig hoef ik niet vroeg te starten, zodat we nog iets kunnen meemaken van het feest..
Lisa91 schreef:Vorig jaar hoefde je bij de B paarden niet eens door de waterbak, er was toen een alternatief (gewone hindernis). Voor de B pony's zal dat dan ook wel zo geweest zijn. Maar hoe ze het dit jaar doen weet ik niet!