Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanavond gelijk coupons opsturen! Heb wel fijne tijden, hoef ik niet zo vroeg mn bed uit
zigoteau schreef:TeeGee schreef:Misschien dat ik over Amsterdam ga, want we slapen in Rijpwetering.
wij slapen ook in rijp wetering, van vrijdag op zaterdag. Waar slapen jullie?
AnneOkona schreef:Houdt er wel rekening mee dat dat weekend Rijpwetering is omgedoopt tot een middeleeuws festijn!!
Vrijdagavond begint het feest tot zondagavond, en er wordt gestreden door 8 wijken (uit Rijpwetering en Oud Ade) om de "strijdbijl".
Wij komen ook uit "de Rip", en gelukkig hoef ik niet vroeg te starten, zodat we nog iets kunnen meemaken van het feest..
. Erg gaaf georganiseerd trouwens.AnneOkona schreef:Houdt er wel rekening mee dat dat weekend Rijpwetering is omgedoopt tot een middeleeuws festijn!!
Vrijdagavond begint het feest tot zondagavond, en er wordt gestreden door 8 wijken (uit Rijpwetering en Oud Ade) om de "strijdbijl".
Wij komen ook uit "de Rip", en gelukkig hoef ik niet vroeg te starten, zodat we nog iets kunnen meemaken van het feest..
niet groter maken dan nodig is; zo goed als alle activiteiten vinden plaats op het veld tegenover de snackbar / het sportpark tussen Oud-Ade en Rijpwetering dus de gasten op de Achterdijk hebben geen last van het feest.
aan het einde van de N11 naar links en dan klein stukje snel weg en dan 1ste afslag nemen op de snel weg en dan links dan ben je er al
.
.
Beestje wil eigenlijk nooit het water in, dus het was echt lachen dan je daar ook niet doorheen hoefde.
Lisa91 schreef:Vorig jaar hoefde je bij de B paarden niet eens door de waterbak, er was toen een alternatief (gewone hindernis). Voor de B pony's zal dat dan ook wel zo geweest zijn. Maar hoe ze het dit jaar doen weet ik niet!