[SGW] mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:28

Dat is gewoon hetzelfde hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 23:03

Wij, mijn vriend en ik, hebben ook een fijne training gehad, dankzij Michiel, helaas was het niveau van de gevorderden groep niet echt gevorderd waardoor ik een hoop pauzes had zoals een crosspauze, ffe lekker rondgalloperen omdat mijn paard meestal slecht van de groep af wil, toch nuttig dus, een uitrustpauze (niet goed voor onze concentratie maar wel relaxed), een kletspauze met Donna, (ook belangrijk die sociale contacten) en een mislukte theepauze, mevrouw van de kantine zat iets te verdiept in haar boekje en deed vast ook niet aan terrasserveren(grapje hoor) maar wel wat grensverleggende hindernissen gedaan en vooral veel aandacht voor onze techniek, die Michiel blijft top. Dus uiteindelijk ook al lijkt mijn begin wat negatief een fijne training en uiteraard ook wel eens fijn dat je merkt dat je niveau boven die van anderen uitstijgt, hihi. Dus ook wij houden ons waarschijnlijk wel aanbevolen voor nieuwe trainingen mits we geen wedstrijden of regiotraining hebben. Dus al met al Donna bedankt!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 02:49

:)ddd Donnaaa bedankt!! Donnaaa bedankt!! :)ddd

:D

xxxphoebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:54

Ik zat in de groepje van half twee. (donkerbruine merrie met rood dekje). Vond het superleuk. Tijdens het rijden vond ik het zelf nogal eens aarzelend en onzeker gaan. Maar mijn zusje heeft alles gefilmd en als ik dat dat terug zie, ziet er er juist relaxed en ontspannen en braaf uit :D . Ik moet gewoon zelf meer vertrouwen hebben. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wanneer is er weer?

Snoekiej

Re: mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:55

Binnenkort komen de nieuwe data wel weer op Bokt te staan :)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:58

Snoekiej schreef:
Dat is gewoon hetzelfde hoor :)

Zeker weten? Ook 'puppy-achtig' :Y) ? Want dan lijkt het me wel wat, maar ik heb natuurlijk echt 0,0 ervaring met zoiets dus zou me niet prettig voelen tussen gevorderden ;)

Wacht ook even de echte puppy data af dus :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:01

Een crosstraining en een crossclinic is precies hetzelfde, 2 namen voor hetzelfde ding :) Als je aangeeft dat je nog geen ervaring hebt delen ze je in een groep in met andere puppy's. Vaak zijn er zowat geen gevorderde ruiters en voornamelijk beginners die meedoen.

edit: De crosstrainingen/crossclinics worden allebei door dezelfde instructeur (Michiel) gegeven, en hij pakt de eerste les altijd hetzelfde aan. Hier op Bokt wordt dat de puppyles genoemd, maar het is dus gewoon de beginnersles.
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 09-06-09 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 11:02

Jill_ schreef:
Wat is het verschil tussen de clinic en de training? Zie wel een clinic staan op 9 juli?

de clinic organiseer ik niet en heb ik dus ook geen idee van

xxxphoebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 18:59

karrimmh,
is er al wat bekend over eventuele traininigen de komende maanden?

en maik79,
ik zat in hetzelfde uur als jij (half twee). Lukt het nog wat foto's in link te plaatsen?
Ander stuur ik je even mijn persoonlijke emailadres.
(mijn vriend was er om te fotograferen, maar die let teveel op mij en niet op mijn paard, gevolg........ mijn hoofd mooi in het midden maar de onderkant van phoebe staat er niet op. nu vind ik mijn eigen hoofd niet zo interessant, ik zie liever de benen en springwerk van mijn paard. Of te laat afgedukt.....mooie kont en staart hoor.)

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:49

Haha, klinkt interessant! :) Ik ben deze week 's avonds nauwelijks thuis, dus ik vrees dat het zaterdag wordt voordat ik de foto's online heb. Volgens mij heb ik wel van iedereen uit de half twee groep foto's! :) Zodra de foto's online staan post ik de link hier.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:56

Arme Donna :(:) , wat een pech!!!
Hopelijk ben je snel weer op de been!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:28