Ik zag dat ze nu met de L begonnen ipv die aan het eind van de dag te doen. Voor de meesten denk wel een vooruitgang. Daarnaast hoeven de late crossers niet meer om 8 uur al te dressuren? Ik kan me nog herinneren dat het secretariaat vorig jaar zei dat ze perse de dressuur s morgens af moesten werken? Ook al een vooruitgang dus
tientjeh
Geplaatst: 06-04-09 09:15
Ik heb ook fijne tijden ( ben na jou Karen met de dressuur). Wij moeten ook alsnog om half 7 van huis om om 8 uur te kunnen crosslopen.
Ja, wij gaan iets eerder. Vriendin van mij moet weer voor jou dressuur rijden, jij zit precies tussen ons in. Wij gaan half 7 weg, dan zijn we in ieder geval op tijd. Ik vind het zo naar om net krap weg te gaan, zul je net zien dat je wat tegenzit onderweg
Ja, wij gaan met zn 2en. Mijn zusje en iemand van de vereniging gaan mee om te groomen. Dus ik moet haar eerst s'ochtends nog ophalen en dan via raalte, ommen richting hoogeveen. Raalte is al wel een half uur vanaf ons. Wij rijden er echt wel anderhalf uur over.
malloesje
Geplaatst: 06-04-09 09:29
Ik heb ook superfijne tijden. Kan tussenbeide cross lopen, want heb er 2,5 uur tussenzitten Waarschijnlijk goed op tijd weg omdat we met 3 achter elkaar aanrijden, die moeten net iets eerder als ik.
Ja inderdaad. Dit staat nu op weeronlin: Vrijdag en ook het weekend zien er op dit moment niet al te florissant uit. Geen totaal verregende dagen maar een verfrissend buitje in de middag behoort zeker tot de mogelijkheden. Als klap op de vuurpijl wordt het kwik, na een week met vrij hoge temperaturen, op zaterdag een stuk naar beneden bijgesteld. Het valt nog maar te bezien of de paashaas onder deze omstandigheden komt langshuppelen.
Ik heb daar een tijdje geleden voor het eerst getraind en toen durfde ik het nog niet aan om te starten. Nu wel maar helaas dan kom je op de wachtlijst dus daar waag ik me niet meer aan.
Ik ga nu mee om de cross te lopen en gewoon rond kijken.
bvw
Geplaatst: 06-04-09 11:30
ik hoop ook dat het weer een beetje lekker is! Maar het duurt nog een paar dagen dus het weer kan nig wel tien keer worden bijgesteld!
rayo
Geplaatst: 06-04-09 11:31
Wij hebben ook super tijden. Hoeven pas om 7 uur van huis (voor een cross een zeer schappelijke tijd!) rond 11 uur dressuur en rond 1400 uur springen, dus lekker tussendoor lopen.