[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 18:16

Haha leuk Vief, altijd mooi meegenomen ;) en goed dat het belastinggedoe de deur uit is :) , je kan het maar allemaal geregeld hebben vind ik :j .

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 18:40

viefdepief schreef:
Goed nieuws Ruud!! :D
Haha het blijft een stoere tinker Melanie, leuk filmpje! Komt er ook nog een van Pepsi? O:)
Lotte: Werk-ze!!

Het belastinggedoetje is inmiddels de deur uit :evaw:
En zie net dat ik op Ebay een rijbroek voor 1 euro heb "gewonnen".
Beetje jammer dat de verzendkosten bijna 15 euro zijn, maar alsnog best een leuk koopje :D

Haha, ach, toch leuk een rijbroek :)

Hier het filmpje van peps :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 18:53

Ik snap niks van E bay :=
Had het misschien wel gesnapt als er wat meer dan €0,45 op mijn pinpas stond, het betalen via internet snap ik wel :))
Vandaag had ik btw met Kino, dus nu is ze sportpredikaat waardig, nu nog erin verdiepen hoe ik dat ga aanvragen :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 19:19

Leuke filmpjes Melanie!

Crosstraining ging lekker vandaag :)
Eerste half uur bezig geweest met een onervaren paard laten wennen aan water en op/afsprongetje. Daarna lekker lijntjes gereden. Ik moest Vorstin tussendoor ook de hele tijd aan het werk houden, hierdoor kon ik haar echt beter onder controle houden in het lijntje! Niet het hele lijntje, maar ik had er zeker profijt van. Ik merk wel dat als ik moe wordt, sneller te veel druk erop blijf houden, ipv loslaat. Misschien toch maar eens naar de sportschool ;)
Ik heb iig weer heerlijk gereden :)

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:12

Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen, maar ik dacht laat ik het hier even vragen, scheelt ook weer een topic. :o Moet je voor een trippalon (as in gorssel) extra conditie training doen? Ik rij mijn pony 6x in de week, meestal 1x in de week springen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:16

De tripalon is gewoon een grote buitenrit. Je kan echt geen 10km achter elkaar galopperen :n Gewoon ook veel stappen en draven tussendoor. Je hoeft er echt geen extra conditietraining voor te doen, als je al gewoon veel rijdt door de week.

@ snoekiej: was de bodem niet te nat en glad dan?

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:24

Gelukkig, ik dacht al, ik zie mijn pony (en ik zelf ook) nou niet 10 km galoperen. :P Dankje! :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:29

Mooizo Shanouk :D

Vandaag :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 20:36

@ Rowo, het ging hier pas regenen toen we weggingen. De ondergrond was wel hard, maar de bovenste laag niet. De bak was ook helemaal gesleept, dus het ging allemaal goed :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:03

Goeienavond!
@Hilde en Mistid: Gefeliciteerd met jullie fijne rondjes en prijzen!
@Snoekiej: Fijn dat je lekker hebt kunnen trainen voor de cross.
@Melanie: De filmpjes zien er goed uit van beiden, gefeliciteerd nog met beiden!
@Vief: Mooi goedkoop die rijbroek! En fijn dat je belastinggedoe ook weer de deur uit is.
@Ruud: Fijn dat Oasis weer lekker zijn eten op eet! Kunnen jullie hopelijk weer lekker aan de slag!
@Lux: Fijn dat het paard verkocht is.

Ik ben vandaag naar Luttenberg geweest om te springen met Nika. Met losrijden was ze behoorlijk onstuimig, toch maar de ring in en daar liet ze zich eigenlijk heel fijn rijden. Alleen naar hindernis 1 drukte ze met de laatste 2 galopsprongen door de hand heen en hadden we al gelijk een balk, daarna sprong ze wel extra en kon ik haar lekker rijden :D
Dienke nog gezien en die reed ook een netjes rondje, nog gefeliciteerd trouwens :P
Nu nog even snel mijn presentatie voor morgen voorbereiden. Moet op mijn stage nog een presentatie geven over mijn project + onderzoek. We zullen wel zien wat het gaat worden.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:17

vinden jullie EL geschikt om voor het eerst L te starten? ik heb oudkarspel, vlietlanden, wieringenwerf en ijsselsteyn in het B gereden en nu 6 winstpunten, start chaam nog B? wat denken jullie? wil graag het NK mee rijden mocht dit lukken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:48

Ja hoor, EL is prima te doen in het L.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:50

@Snoekiej: Mooi dat het leuk was!! Ben helaas niet meer komen kijken, mijn moeder moest werken en onze Land Rover is stuk... :o .. Helaas pindakaas...

*\o/* 29 Maart (en 12 april) mogen Wo en ik!! *\o/* Jippieeeeee!!
Ik leen dan even een vzh-zadel, maar daarna ga ik kijken voor een springzadel, ben nu al wel een beetje aan het rondkijken..
Misschien dat als ik er nu één tegen het lijf loop dat ik er één koop, maar na die crosstrainingen ga ik er echt een aanschaffen voordat de regio-crosstrainingen beginnen..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:25

gefelicteerd Mistid en Melanie! Jullie filmpjes moet ik nog bekijken.

Oefencross was leuk. Olivier sprong weer blij :D . Onderweg nam hij 1x het tempo over, we kwamen niet lekker uit op een hoge stapel regentonnen. oen we opnieuw aanreden ging het goed, de rest ging lekker!
Mijn man sprong ook mee, hij lag eraf in het patcours en had een paarw eigeringen. Maar toch is hij rondgekomen :D

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:30

@ Mirthe ... gefeliciteerd met je prijs :)
@ Hilde .. super van je 2e parcours! :D
@ J_N ... Jammer van dat balkje op de 1e!
@ Shanouk ... lekker gecrosstraind :D ... wat fijn dat je haar in het lijntje goed onder controle kon houden. Lekker weertje vandaag :P
@ Rowo ... gister op Valentijn weer samen gekomen? :P
@ WL ... Wolin de ontsnapkampioen :+
@ Heleen ... yep, een paar van onze pensiongasten hebben jou bestelt. Weet niet of ik zelf dan ook aanwezig ben, hangt ervan af wat ik die dag op de agenda heb staan :)
Oefencross, ik heb iets gemist?
@ Melanie ... zo, jij hebt ff alle prijzen weg gekaapt :P

Vanmiddag met de Band in Sneek gereden, met inrijden was die heel best. Hij had z'n veermodus weer aan, dat is heel mooi ... maar je merkt aan hem dat ie bijna niet weet hoe die het lichamelijk verwerken moet :) Met galopperen lekker vrolijk, beetje huppelig :P In de proef helaas te veel spanning, net voor het beginnen maar ff rondje laten galopperen ... beetje erg huppelig, kreeg al commentaar :+ Proefje ging wel redelijk, hij was wat heet ... maar kon nu wel weer netter de oefeningen rijden en wat fatsoenlijk doorzitten, had 187 punten.
Beest had trouwens honger geloof ik ... we kwamen daar aan in Sneek, hele hooinet al op :+ ... toen hing ie vlak bij de ingang v/d bak in een nepplant, had er een hele hap uit genomen := Ondanks dat het nergens naar smaakte moest en zou die toch nog een hap nemen _O- En met uitstappen had ie tussen het hinniken door (tja, hij was na de proef weer helemaal in de 'roep-modus') zag ie die mooie nep bloemstukken aan de bakrand hangen, ook erug leuk en mss wel lekker haha :')

Enfin, ondanks dat de proef niet zo denderend ging heb ik wel fijn gereden ... en hij was zelf ook lekker vrolijk en zichzelf :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:34

Lotte, waar heb je crossles?

Mirthe filmpje ziet er goed uit hoor!
Heleen, mooi dat je man ondanks val + weigeringen toch is rondgekomen +:)+ en voor jouzelf ook een dikke +:)+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:02

melanie @ leuke springfilmpjes, die tinker doet het toch maar

Amber @ anders met een smid even in conclaaf om hem met ijzers te verhogen van achteren ?? Rebecca stond vroeger te steil gekoot, door goed beslaan, kwam ze precies mooi te staan, maar daar moet je dan wel nu al consequent mee beginnen.

Bull's Eyes word ook beslagen vanaf volgende week aan de voorzijde. Hij heeft een ongelijke hoef voor en als ik er mee naar een keuring wil kan dat wel een punt zijn dus die wil ik ook nu nog proberen aan te pakken, daarbij graaft hij teveel waardoor hij zichzelf een beetje als het ware een botte voorkant geeft... }> dat wil ik niet want dan krijgt hij misschien wel van die kleine klompvoeten. :P

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:02

Dank je wel, Melanie.
Lappie-Lap: "hebben mij besteld"? haha, klinkt wel grapig zo :D . Zou leuk zijn je even te zien / spreken.
Goed gereden toch? Arm paard, zo'n honger >;)
De oefencross was bij manege Beukers in Oudkarspel. In een binnenbak van 100 x 30m.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:05

In Moordrecht, Melanie. Ik zou eigenlijk 1 februari crosstraining hebben, maar toen was heel Nederland bevroren, dus het ging niet door, tenzij we voor Horses On Ice door wilden gaan :o :P ...
@LL: Wauw, leuk dat hij het zo goed deed!! Hahah 't peerd is niet vies van vreemde planten zo te lezen. Wolin heeft ook regelmatig haar tanden in een nep-klimop-ding gezet op de kliniek en zo'n nep-varen die binnen stond, die leek behoorlijk echt!! Ze hadden ons erin geluisd, Wolin bewees het ~~}> .

Morgen even de paardentandarts bellen en de masseuse voor Wolin, wat een luxe voor Wolin :o , binnenkort krijgt ze haar eigen zwembad..

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:08

Tsss, je verwend dat beest teveel ;) :P

@ Heleen ... tja, hij staat wel op dieet ... is een beetje vetjes :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:23

Hilde: Mooi dat je fijn gereden hebt :). En gefeliciteerd met je prijs :j.
Vief: Fanatiek bezig geweest dus op de fiets ;). Wel balen dat het zo koud was :(:) en nat.
Melanie: leuke filmpjes :)).
LL: Gefeliciteerd met je WP!
Rowo: Leuk dat je geen vrijgezel meer bent en weer samen met je ex bent.

Ik baal echt ontzettend. Aangezien ik geen schoenen meer aan kan, doet echt super zeer, loop ik dus op sportslippers (ook van Wim :+, toch handig zo'n vriend). Maar ik wou vanavond super graag naar Smithy's. Aangezien veel mensen heen gingen, en het langer open is omdat het vakantie is (voor de meeste mensen, niet voor mij maar ben morgen nog wel vrij :) ). Maar ik kan dus echt geen schoenen aan, dus dat was al punt 1. En punt 2 was dat als er iemand op 1 van mijn grote tenen zou gaan staan ik het zou uitschreeuwen van de pijn. Toch maar besloten om niet heen te gaan dus. Maar baal wel |(. Wim wou nog wel graag maar aangezien ik eigenlijk zou rijden konden hij en een paar vrienden er niet meer komen. Dus ik ben toch maar wel zo lief geweest om ze heen te brengen. Ze zouden wel wat regelen voor de terugweg met vrienden.
Ik ben dus vanavond thuis maar gezellig op de bank gaan zitten met paps en mams film te kijken, ohja en broertje :+.
Ik hoor het wel als Wim straks een keer thuis komt :P.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:26

rowo; dat kan wel hoor!
BW heeft ooit met het volbloedje meegedaan in Laren. Ze was echt niet te houden. De hele 10 km gegallopeerd (ook de verplichte stapstukken :o) en een combi of 30 ingehaald.
Pas bij 7 km kreeg ze in de gaten dat het voorlopig nog niet klaar was en ging ze iets rustiger galloperen.
Tja, een renpaard he :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 01:03

Ah Kim wat rot :(:)

@Scum, oeps, hihi :))

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 08:45

goeiemorgen!!!
Ik ben gisteren Luttenberg geweest. Stond een leuk parcoursje. Absoluut niet te hoog en te kijkerig! Was 2x nul en had 50 punten voor stijl. Dat was goed voor een 3e prijs :) :).
Ga zo weer na Ermelo. Heb weer cursus!
Benthe: Ik heb je zien rijden. Jammer van je balkje op de eerste. Het is wel een actief diertje zeg :D! Het viel me alleen wel op dat je m redelijk strak houd boven de sprong. (Alleen kan ik me het wel voorstellen dat je m iets tegenhoud. :D! Hij oogt redelijk sterk :)! Verder zag het er super uit :).
Rowo: Leuk dat het weer aan is tussen jouw en bas!!! :)
Kim: Hoe gaat ie nu met je tenen??? :)

CoriienRNJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 09:38

Goede morgen :)

Net bij de dokter geweest had wat plekjes op me hoofd, krijg nu een shampoo en lotion :+

Mooie reslutaten hier :)
Rowo leuk leker weer saampjes :D

Ga zo maar eens kijken bij me andere lekkere kerel :)

Heb lekker luchtje gehad :) en een body lotion, en een mooie grote kaart :D

Ik ga :wave: