en goed dat het belastinggedoe de deur uit is
, je kan het maar allemaal geregeld hebben vind ik
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en goed dat het belastinggedoe de deur uit is
, je kan het maar allemaal geregeld hebben vind ik
. viefdepief schreef:Goed nieuws Ruud!!
Haha het blijft een stoere tinker Melanie, leuk filmpje! Komt er ook nog een van Pepsi?
Lotte: Werk-ze!!
Het belastinggedoetje is inmiddels de deur uit
En zie net dat ik op Ebay een rijbroek voor 1 euro heb "gewonnen".
Beetje jammer dat de verzendkosten bijna 15 euro zijn, maar alsnog best een leuk koopje

Moet je voor een trippalon (as in gorssel) extra conditie training doen? Ik rij mijn pony 6x in de week, meestal 1x in de week springen. 
Gewoon ook veel stappen en draven tussendoor. Je hoeft er echt geen extra conditietraining voor te doen, als je al gewoon veel rijdt door de week.
Dankje!
.. Helaas pindakaas...
29 Maart (en 12 april) mogen Wo en ik!!
Jippieeeeee!!
. Onderweg nam hij 1x het tempo over, we kwamen niet lekker uit op een hoge stapel regentonnen. oen we opnieuw aanreden ging het goed, de rest ging lekker!

... wat fijn dat je haar in het lijntje goed onder controle kon houden. Lekker weertje vandaag 

Met galopperen lekker vrolijk, beetje huppelig
In de proef helaas te veel spanning, net voor het beginnen maar ff rondje laten galopperen ... beetje erg huppelig, kreeg al commentaar
Proefje ging wel redelijk, hij was wat heet ... maar kon nu wel weer netter de oefeningen rijden en wat fatsoenlijk doorzitten, had 187 punten.
... toen hing ie vlak bij de ingang v/d bak in een nepplant, had er een hele hap uit genomen
Ondanks dat het nergens naar smaakte moest en zou die toch nog een hap nemen
En met uitstappen had ie tussen het hinniken door (tja, hij was na de proef weer helemaal in de 'roep-modus') zag ie die mooie nep bloemstukken aan de bakrand hangen, ook erug leuk en mss wel lekker haha
dat wil ik niet want dan krijgt hij misschien wel van die kleine klompvoeten.
...
.
, binnenkort krijgt ze haar eigen zwembad..

. En gefeliciteerd met je prijs
.
. Wel balen dat het zo koud was
en nat.
.
, toch handig zo'n vriend). Maar ik wou vanavond super graag naar Smithy's. Aangezien veel mensen heen gingen, en het langer open is omdat het vakantie is (voor de meeste mensen, niet voor mij maar ben morgen nog wel vrij
). Maar ik kan dus echt geen schoenen aan, dus dat was al punt 1. En punt 2 was dat als er iemand op 1 van mijn grote tenen zou gaan staan ik het zou uitschreeuwen van de pijn. Toch maar besloten om niet heen te gaan dus. Maar baal wel
. Wim wou nog wel graag maar aangezien ik eigenlijk zou rijden konden hij en een paar vrienden er niet meer komen. Dus ik ben toch maar wel zo lief geweest om ze heen te brengen. Ze zouden wel wat regelen voor de terugweg met vrienden.
.
.
) en een combi of 30 ingehaald.

.
! Het viel me alleen wel op dat je m redelijk strak houd boven de sprong. (Alleen kan ik me het wel voorstellen dat je m iets tegenhoud.
! Hij oogt redelijk sterk
! Verder zag het er super uit
.

en een body lotion, en een mooie grote kaart