Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het zal wel..
Nickeltje schreef:Ik hoop dat we dit jaar weer grandioos verliezen en dat deze politiek onverantwoorde onzin dan gewoon van de tv en de radio verdwijnt...

_Jitske_ schreef:Dankjewel heSoms denk ik echt: ik word ook dokter, niks uitvoeren en geld verdienen..

0Whisper0 schreef:Ik ben hier nieuw dus zal mezelf eerst even voorstellen.
Ik heb zelf 2 paarden. Een merrie en een ruin.
Mijn vader rijdt Z samengesteld met de ruin.
Ik ben momenteel bezig om de merrie klaar te maken voor haar eerste (oefen) cross. Voor deze paarden hadden wij een andere ruin. Daar hebben wij heel wat jaren lang mee gecrosst. Helaas kreeg hij last van zijn pezen en moest hij stoppen met de sport. Hierdoor hebben we een tijdje niet kunnen crossen helaas! Maar nu gaan we er weer voor met onze nieuwe aanwinsten.
Leuke pony en leuke foto's Tom!
.
Als ik er veel op heb gestaan wordt het dik en heel pijnlijk, ben zelfs ooit wakker geworden met een bloeduitstorting van binnenuit. Dus ik naar de dokter om te laten zien dat ik het echt niet verzon, zegt die gek: Je zult hem wel gestoten hebben! Echt vervelend om niet serieus genomen te worden!
gave pony heb je
SGWOllie schreef:M_J: Hoe is je haar nu?
madelene schreef:ik blijf denk ik ook in deze topic wat hangen...is toch wel erg gezellig..
. Maar ja kan me zo ook prima redden dus dat scheelt. Maar ik denk dat als ik naar een pensionstal moet dat ik wel hele hoge eissen stel
.
, nou ik haar dus maar even duidelijk gemaakt dat hij het eerste half jaar niet bij de merries komt!! Beetje een apart geval.
, van mij mag dat veulen nu wel komen!!

Jullie nog plannen voor het weekend?
). Een week later had ik het geverfd..... niemand die het zag! Ik zou als ik jou was even de reactie afwachten, wie weet valt het mee... (of op
) Vieva schreef:welkom tomgave pony heb je
ben even naar school even wat voor mij exman inleveren