? Ik heb ook 125 vr m'n PowNie, dressuur 50 cm
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Ik heb ook 125 vr m'n PowNie, dressuur 50 cm
.
Met nieuw zadel zwemt hij daarin.
'k Heb nu 130 maar zal een 120 nodig hebben.
Gelukkig was het geen hele dure singel (leren singel van LJ voor €50) dus een aderlating is het alvast niet. En ik moet bekennen dat hij wel met een aardige gras/hooibuik rondwaggelt 
! Iemand en adres? Dan stuur ik een kaartje nr haar huis. Khoop wel dat nu geen miserie brengt met de verkoop van haar huis
! Ze waren volop bezig denk ik ook met het renoveren van hun nieuwe huis :s.
. Ze was eerst weer nie flink, had al door het grote water gestapt en afsprongetjes gedaan en dan moest ik over dikke tak stappen om het water in te gaan. Dat was weer teveel gevraagd voor Miss :/. Maar uiteindelijk is het dan wel gelukt (door het eerst eens omgekeerd te doen en de springzweep te wisselen voor een dressuurzweep
). Derest ging nog goed dan, ze heeft moeilijke dingen gedaan ook, dus nu weet ik wel dat ze het kan en ga ik hopelijk zelf meer vertrouwen hebben voor op wedstrijd
Maar ze is idd van die kanten. Genk is al gauw 2u rijden, al zal dat nu nog meevallen in de vakantieperiode.
moet zaterdag alleen nr ciney
ziet nie zitten
. Ben dinsdag al dapper geweest door alleen nr minderhout te rijden, mr nr ciney is toch nog verder en ze geven dan nog eens regen derbij en dat vind ik de hel om met een van in te rijden.
.
DA heeft 2 draadjes gezet, een 3e kon maar ze vond het iets te riskant als hij zou bewegen tijdens de uitvoering. Normaal komt het gewoon goed.
(behalve lene heb ik al willen zien
)
, das aan mn achterdeur
.