Ik heb ook dressuur 50 cm, en gewoon 120 denk ik, maar voor cas zit die wel op 2kantzn op jet vaste gatje.
Ik ben voor een kaartje maar weet haar thuis adres niet
Anoniem
Geplaatst: 21-07-15 12:51
Ik heb wel nog een katoenen/stoffen zonder elastiek in 120, die kan ik ook nog proberen indien nodig. Had alleen niet verwacht dat ik die ooit nog nodig zou hebben. Wat Hanne zegt over de singelstoten klopt wel, deze zijn bijvoorbeeld korter dan bij mijn vzh. Maar bij beide zadels paste de 110 nochtans prima Gelukkig was het geen hele dure singel (leren singel van LJ voor €50) dus een aderlating is het alvast niet. En ik moet bekennen dat hij wel met een aardige gras/hooibuik rondwaggelt
Deze zondag wil ik graag een rally/tocht meedoen op de manege in de buurt, is ongeveer 30km maar heb niemand die mee wil
Ik was vandaag in Genk. Ze wordt normaal gezien een deze dagen overgebracht naar een ziekenhuis bij jullie in de buurt. Ze zeiden Gent, maar ik weet niet of dat bij haar in de buurt is.
PP: Ga je ook naar Normandie? Ik zag dat S. er stond ingeschreven
PrietPraat
Geplaatst: 22-07-15 08:57
Kweet het niet, de kans is er, hij wilde dat ik alle 3ster mee ga. mr hij heeft tnog nie gevraagd.
Ze is van het gentse idd ! Iemand en adres? Dan stuur ik een kaartje nr haar huis. Khoop wel dat nu geen miserie brengt met de verkoop van haar huis ! Ze waren volop bezig denk ik ook met het renoveren van hun nieuwe huis :s.
Cross les was leerrijk, nu nog toepassen in mn eentje op wedstrijd . Ze was eerst weer nie flink, had al door het grote water gestapt en afsprongetjes gedaan en dan moest ik over dikke tak stappen om het water in te gaan. Dat was weer teveel gevraagd voor Miss :/. Maar uiteindelijk is het dan wel gelukt (door het eerst eens omgekeerd te doen en de springzweep te wisselen voor een dressuurzweep ). Derest ging nog goed dan, ze heeft moeilijke dingen gedaan ook, dus nu weet ik wel dat ze het kan en ga ik hopelijk zelf meer vertrouwen hebben voor op wedstrijd
In Gent zijn er wel een paar ziekenhuizen Maar ze is idd van die kanten. Genk is al gauw 2u rijden, al zal dat nu nog meevallen in de vakantieperiode.
Ik heb ook geen adres helaas.
Heb het stukje film gezien PP over dat huisje, ging toch netjes!
Gisteren ben ik met Icaro gaan wandelen, en voor het eerst heb ik 'm meermaals tijdens de stukken galop beheerst over een plas water kunnen laten springen! Normaal probeert hij steeds om ernaast te lopen/huppen, dit keer kon ik 'm mooi recht erheen rijden. De kunst is inderdaad niet in verlichte zit aangereden komen, maar gewoon zitten, rechttoe rechtaan en het bekijken als een hindernis. En dan springt ie netjes. Helaas is daarnet de DA alweer geweest. Hij had gisteren een ietwat vuil oog voor ik vertrok op rit, maar zag niks bijzonders verder na schoonmaken. Na de rit zat er wéér prut in, dus weer schoongemaakt en toen gezien dat hij een sneetje had in zijn ooghoek. Waarschijnlijk zichzelf opengehaald met krabben aan zijn hoeven, aan de nagels van zijn ijzers. onderste ooglid hing beetje slap en opengeklapt, dus DA gebeld en die is het dan daarstraks komen hechten. Zo dadelijk terug naar de weide, hooi voeren en bekijken hoe het gaat.
PrietPraat
Geplaatst: 23-07-15 08:36
beeuh moet zaterdag alleen nr ciney ziet nie zitten . Ben dinsdag al dapper geweest door alleen nr minderhout te rijden, mr nr ciney is toch nog verder en ze geven dan nog eens regen derbij en dat vind ik de hel om met een van in te rijden.
Laatst bijgewerkt door PrietPraat op 23-07-15 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt
En is het beter met zn oog? Canch haar oog is ook sinds deze week beetje ettertig, heb haar vliegendingske nu mr aan gedaan.
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-15 12:26
Ohh wat jammer dat je de DA weer is langs gekomen. Gelukkig heeft hij niet met de nagel in zijn oog gekrabd!
Ik zou zeggen je mag met mij meerijden maar dat is nog een heel eind + omweg voor u. Ik heb nr 2 zaterdag, als we geen andere bij hadden , dan had ik om 2u klaar geweest
Nee, ik vraag me ook wel af hoe het met haar gaat. Ook mn vrienden die het hebben zien gebeuren kunnen het niet goed uit hun hoofd zetten maar heb nog niemand gehoord die meer wist...
Weet er iemand hoe Antonius haar man heet? En dan icm woonplaats op witte gids adres zoeken? Kaartjes zijn toch altijd hart onder de riem... Hopelijk alles voorspoedig!
PP komt wel goed! Daaphh dan sowieso al vroeg aantreden... Rijdt D mee met uwe cas? Jij ook vroeg PP? Ik mag zondag om 9u15 mijn proefje showen... En dan pas half 4 springen... Kan dan dutje doen tssdoor .
Hopelijk sluit z'n ooglid weer mooi aan varekaj!
Mijne pony heeft fijn gesprongen gister! Het lijkt er zowaar op dat ik controle heb, hoera! Als ik er nu nog s aan blijf rijden, komt t goed!
Anoniem
Geplaatst: 23-07-15 15:14
het is mooi gehecht en zag er al beter uit toen ik terug ging DA heeft 2 draadjes gezet, een 3e kon maar ze vond het iets te riskant als hij zou bewegen tijdens de uitvoering. Normaal komt het gewoon goed.
Is de 1e in al die jaren die vraagt bij een wonde of zijn inentingen in orde zijn, die chip nakijkt en die het boekje vraagt.
Ik heb vandaag per,toeval die goei vriendin van haar gezien in Bloso, die was daar op cursus. Ze ging normaal vandaag overgebracht worden nr Marie middelares in Gent. Ze heeft ook haar schouder gebroken en toch ook een bloedklonter in haar hoofd. Das dus nog nie te goed :s. Ze is wel bij bewijst zijn, beseft alles, en kan beetje praten en ze herkent wel iedereen enzo. Ze mag geen bezoek hebben , mr als ze bezoek mag hebben kan ik wel eens langs gaan, das nie zo ver voor mij.
Iederee druk aan de springtraining precies? Wij dit weekend ook!
Veel succes in Ciney. Vriend had ook graag gegaan maar ik zag het niet goed zitten om weer zo n zwaar weekend te hebben...
Van die bloedklonter had ik idd ook al vernomen zondag maar wist niet of het klopte. Blijft toch nog altijd "geluk" gehad hebben denk ik, tenminste als ik iedereen die het gezien heeft zo hoor en mn schoonmoeder die haar als dokter onmiddelijk erna heeft gezien. Hopelijk een vlot en volledig herstel! Eventing... mooie sport maar blijft levensgevaarlijk. Mn vriend reed nog met zo'n super oude en dunne BP maar mag van mij niet meer starten voor hij een nieuwe heeft!