[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 19:28

Beli wat ontzettend balen dat je je paard moet verkopen
FE wat sneu van de hond van je nichtje
Mistid netjes van je parcours en Chall staat je goed. Ook ik mis de staakfoto
Lau goed dat je hem gaat negeren
Danielle heeft lekker dressuur gereden

Ik heb heerlijk gereden vandaag. Dit was weer zo een dag dat Ferrose alles aanpakt. Echt dit zijn de dagen waardoor je alle andere weer vergeet

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 19:59

Hoi allemaal!

Sussie, jammer van je cc.
Roos, brute vrachtwagen :D
Mootje, al actie ondernomen op fb???
Eef, mooi dat je vrachtwagen eindelijk gespoten kan worden. Is ie dan ook helemaal klaar?

Heb lekker dagje gehad. Uitgeslapen, vriendjes kraam samen schoongemaakt, voetbal gekeken (club uit nieuwe durp is kampioen geworden) en nu net jer gelongeerd. Hij staat nu nog even in de paddock :-)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 20:01

Muziek van kampioensfeest is op stal te horen... Jer weet niet waar hij kijken,moet ;-)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 20:04

Arme Jer :(:) Ik heb net zijn fb geopend :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 20:08

ja zeker lekker zo'n hond. mocht het huis ook niet in eigenlijk maarja als je de deur open hebt staan hou je hem niet tegen.
evelien mooi dat je vrachtwagen eindelijk gespoten wordt. ben benieuwd hoe die wordt
ilse jammer van je punten
lau te erg gewoon. niet meer reageren
fe zielig voor de kids, maar het is en blijft altijd moeilijk

zo pony heeft weer een korte coupe (niet geknipt maar gesneden)
nu lekker niksen

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:01

Heey allemaal

Ik heb in delen bijgelezen dus geen samenvatting van mijn kant vandaag.
Ben net met paps en mams bij Geert geweest, vanmorgen viel het me tegen hoeveel pijn hij had, vanmiddag ging het redelijk en vanavond was hij al weer bijna ondeugend ;) Vanmiddag begonnen ze er ineens over dat als het zo door ging hij morgen mee naar huis mag.. ik schrok best wel want hij had nog zoveel last. Ff gesprek gehad en ik werd gerustgesteld, morgen komt de arts kijken en als alles zo goed blijft gaan, dus geen koorts of rare gevoelige wondjes dan mag hij morgen mee. Maar de thuiszorg zou niet meer komen omdat er geen verband verschoont hoefde te worden... maar wie ging dan de fragmin spuiten. Floepte mij er zo uit dat ik dat ging doen. Oeps was eruit voor ik er erg in had.. en dat hoofd van Geert, zo van ''jij ga jij mij spuiten... jij mij zeer doen, ben jij wel goed wijs'' dus ik mocht vanavond voor het spreekuur langs komen en de verpleegster ging mij leren spuiten. Dus Geert lag daar een beetje lacherig, geloofde niet dat ik die naald erin zou jensen. Huppa naald erin, Geert keek me echt aan zo van ''jij kunt mij gewoon pijn doen'' spul erin, naald eruit KLAAR! Nu dus hopen dat alles goed blijft gaan en dan issie morgen thuis *\o/*

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:03

Braaf bijgelezen,maar druk druk en daarom niet veel onthouden.

Ik las wel dat Geert veel pijn had na de operatie. Heel vervelend. Geef hem maar een dikke knuffel MM
Caro had pech met het paard, alweer
Mistid laat hele fijne foto's zien. Foto's laten het beestje veel mooier tonen dan de foto's die ik op de advertentie zag. Paardje staat je goed! Is hij ook hoe je hem verwacht had met rijden?

Ik heb gisteren weer les gehad. Van de week is de juf er zelf op geweest dus nu kon ze me optimaal helpen. We hebben 20 minuten geknald (letterlijk af en toe) en toen hij eigenlijk geweldig liep zijn we direct gestopt. Heeeeel veel voorwaarts gereden en van mijn binnenbeen af moeten rijden. De voorkant kwam toen vanzelf. Vandaag zelf hetzelfde geprobeerd en AAAAAAAAAAAAH wat een verlichting! Het lukte! Ik voelde me vorige week echt een sufkut dat ik hem niet gereden kreeg (alweer niet *zucht*) maar toch geven dit soort dagen hoop. Paard is gewoon moeilijker te rijden dan wat ik eigenlijk kan. Ik heb gewoon nog meer begeleiding nodig en dan gaat het hopelijk goed komen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:05

Wat fijn dat het spuiten zo goed ging, Marijke! Mijn duimen draaien alvast voor goed nieuws morgenochtend *\o/*

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:05

marijke mooi dat geert waarschijnlijk morgen weer naar huis mag :D

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:22

Lekker gevoel he Annetje, als het kwartje gaat vallen. Ik heb ook dagen dat ik mij zo een stumper voel in het zadel en andere dagen denk ik, zie je wel, ook ik kan paardrijden. :D :o
MM, fijn dat hij naar huis mag!

Net ff met de meiden herinneringen op zitten halen over de hond nadat we met zijn alle rondom de mand een potje hebben zitten janken. Nu zijn ze nog ff buiten spelen met Joey en mijn neefje (die logeert hier). Fijn dat ze een beetje afleiding hebben.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:28

Freggle_Edge schreef:
Lekker gevoel he Annetje, als het kwartje gaat vallen. Ik heb ook dagen dat ik mij zo een stumper voel in het zadel en andere dagen denk ik, zie je wel, ook ik kan paardrijden. :D :o
MM, fijn dat hij naar huis mag!
Net ff met de meiden herinneringen op zitten halen over de hond nadat we met zijn alle rondom de mand een potje hebben zitten janken. Nu zijn ze nog ff buiten spelen met Joey en mijn neefje (die logeert hier). Fijn dat ze een beetje afleiding hebben.

Misschien he!!!! :)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:30

Tuurlijk mag hij met je mee, bij zuster Marijke is die in prima handen!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:36

@ annetje ik heb nu geen pech met mijn paard
@ mm goed gedaan?
@ Noor goede oefening voor Jer met alle muziek.
@ mistid foto's met Chall zien er goed uit. Binnen een maand ben je vast op cc met hem..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:50

Maar zuster Marijke vind het best wel vroeg als hij al naar huis zou komen.. := (nagelbijten)
Normale zusters zijn veel meer van het doorpakken he, kijken anders naar de wonden.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:55

@ Eef gaaf van je wagen! Ben benieuwd!
@ Mirthe Chal is gaaf!!! Hou van fijne paardjes! Oja eigenaar vond de vos geweldig alleen z'n jongste wil nog echt niet van dr ouwe pony af... Helaas!
@ FE had het al op FB gezegd! Geweldig!! Gefeliciteerd! Nu dit vasthouden voor je SGW ;)
@ Annetje heerlijke heh als het je gewoon lukt!
@ MM hoop zo voor jullie dat Geert morgen mee kan!! Dat hij al praatjes krijgt is een goed teken :)
@ Itsme is ff kapster geweest!

Puzzelrit was weer lol! Max had alleen achter z'n ijzer er onderuit getrapt! Bel ik de smid: Sorry Thijs dat ik je bel op hemelvaart maar Max heeft z'n ijzer eronderuit getrapt! Zou je morgen of zaterdag aub kunnen komen?? Nee hoor voor jullie kom ik er nu aan!
Nou dat had ik dus echt niet verwacht!! Was zo blij!

Oja ging die rit niet zoals altijd op tijd... Wij doorgereden voor niks! Wel lekker galoptraining meteen :P
Daarna lekker Max gewassen en op laten drogen in het zonnetje op het veld al grazend!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 22:13

HH, je reactie op FB vond ik erg geslaagd, mijn stalgenoot die als eerste gereageerd had is namelijk ernstig van de dressuur. :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 23:15

Marijke is toch wel een goed teken dat Geert als alles mee zit morgen al weer naar huis mag! En dapper hoor dat je hem "pijn" hebt gedaan

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 23:18

Marijke jij durft. Een paard spuiten vind ik niet eng, maar een mens (die ook nog bang voor naalden is) zou me zo op de zenuwen werken! :+
Wel fijn dat ze zo positief zijn dat hij waarschijnlijk al naar huis mag!

Anne super zeg! :) Vies leert jou gewoon veel, maakt toch niks uit als je jezelf soms niet goed genoeg vind.
Ideaal is dat als je instructrie hem zelf ook eens heeft gereden. Kan die je paard de dingen leren, en zodoende jou ook weer.

Wij hebben nog maar een cake gebakken. De vorige hadden we laten staan om af te koelen, komen we thuis.....schoonmoeder de hele cake uitgedeeld :')
Morgen eeeeeindelijk eens uitslapen, dat is lang geleden! Zal je zien dat ik om 8 uur wakker ben.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 07:29

Goedemorgen allemaal, ik lees heeeeel veel van iedereen, maar wat het meest is blijven hangen is de situatie van G&M. Naar dat de pijn zo tegenviel, fijn dat hij nu al mee naar huis mag, top dat je hem zelf spuit, en 3 maanden is zo om. Nu valt het even tegen, maar daar moet je je tegen verzetten hoor. Voor je het weet is het om, en als ik het zo lees heb je fantastische familie en vrienden om je heen. Dus kijk naar de positieve dingen, en niet naar de tegenvallers.
En Challenge bij Mirthe. Hoera, is hij toch op een goede plek.

Gisteren de hele dag gejureerd, van 8 tot 8, dus toen wel een beetje gaar. We begonnen met 2x een val, en no., 3 had 3xw, maar gelukkig zette dat niet door over de rest van de dag.

Vandaag komt onze hengst naar huis. Ben benieuwd. Zijn nu bezig met iemand anders, maar we zijn wel voorzichtig dat het wel goed is waar hij heen gaat.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 08:11

Morgen!!!

@ FE _O- net goed!!!! Trouwens waar heb je die pumps gescoord?! Vind ze zo gaaf!!
@ Texelse hoop dat het meteen raak is! Zou mooi zijn! Hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 08:16

Henny, Bij de van Haren.... Ze zijn echt heel leuk geprijsd. Ik heb ze gisteren gespot op de website :D
Zo, laatste dagje werken en morgen op vakantie!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 08:24

Goedemorgen allemaal! Ik mag weer even flink gaan bijlezen. Als je niet genoeg tijd hebt is het onmogelijk om jullie 1 1/2 dag alleen te laten :D

In tegenstelling tot veel anderen mag ik lekker tot 16 uur werken vandaag laat ik maar eens beginnen met :9k en een bijleesactie :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 08:32

Ohh gaaf!! Meteen zo ff kijken!
Chris Werkse!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 08:54

Moggel.

Mm, hoop dat geert mee naar huis mag!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 08:57

Morning, stoer dat je gaat spuiten MM!!! :D Hopelijk mag hij mee naar huis! En hopelijk heeft hij beter geslapen vannacht.
Vandaag ga ik nog even een officiele bijleesactie inplannen.