Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Vanmiddag begonnen ze er ineens over dat als het zo door ging hij morgen mee naar huis mag.. ik schrok best wel want hij had nog zoveel last. Ff gesprek gehad en ik werd gerustgesteld, morgen komt de arts kijken en als alles zo goed blijft gaan, dus geen koorts of rare gevoelige wondjes dan mag hij morgen mee. Maar de thuiszorg zou niet meer komen omdat er geen verband verschoont hoefde te worden... maar wie ging dan de fragmin spuiten. Floepte mij er zo uit dat ik dat ging doen. Oeps was eruit voor ik er erg in had.. en dat hoofd van Geert, zo van ''jij ga jij mij spuiten... jij mij zeer doen, ben jij wel goed wijs'' dus ik mocht vanavond voor het spreekuur langs komen en de verpleegster ging mij leren spuiten. Dus Geert lag daar een beetje lacherig, geloofde niet dat ik die naald erin zou jensen. Huppa naald erin, Geert keek me echt aan zo van ''jij kunt mij gewoon pijn doen'' spul erin, naald eruit KLAAR! Nu dus hopen dat alles goed blijft gaan en dan issie morgen thuis
Freggle_Edge schreef:Lekker gevoel he Annetje, als het kwartje gaat vallen. Ik heb ook dagen dat ik mij zo een stumper voel in het zadel en andere dagen denk ik, zie je wel, ook ik kan paardrijden.![]()
![]()
MM, fijn dat hij naar huis mag!
Net ff met de meiden herinneringen op zitten halen over de hond nadat we met zijn alle rondom de mand een potje hebben zitten janken. Nu zijn ze nog ff buiten spelen met Joey en mijn neefje (die logeert hier). Fijn dat ze een beetje afleiding hebben.

Vies leert jou gewoon veel, maakt toch niks uit als je jezelf soms niet goed genoeg vind.

net goed!!!! Trouwens waar heb je die pumps gescoord?! Vind ze zo gaaf!!

en een bijleesactie