Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan weet je iig zeker dat je erbij zit
[/quote]
Iemand dit toevallig wel gevonden of al gevraagd? hetismij schreef:Ik wil mij ook opgeven voor Barchem, maar er staat bij de B regiokampioenschap dat je moet voldoen aan de winstpunten-eis, alleeen, ik kan nergens vinden hoeveel winstpunten je dan moet hebben. Ik heb op de site van de KNHS gekeken en op de site van SGW Barchem zelf, maar ik kan het gewoon echt niet vindenIemand dit toevallig wel gevonden of al gevraagd?

Leliaardje schreef:Volgens mij is er in dit topic al over gediscussieerd: 1-2 pagina's terug.
En anders misschien op de site van de betreffende regio?
Eef_Bam schreef:Ik wil ook nog steeds graag een keer die waterval rijden, helaas hebben ze geen Z in Diepenheim, gelukkig is Barchem ook heel mooi, persoonlijk vond ik dat de mooiste van het afgelopen najaar, en hebben zij wel Z.
Waarom ga je niet naar het nk Sann?
Omdat het NK voor ons nu niet belangrijk is. Daarnaast is er elk jaar in oktober een groot springconcours hier in de buurt en heb ik die al 2 keer niet gereden omdat ik voor de SGW's ging. Het Gouden Ei in Barneveld, zegt je misschien wel wat. Dit jaar wil ik toch graag dat concours rijden, komt er nooit van en vroeger als klein meisje zei ik altijd dat ik daar wou rijden. Dus dat moet er toch een keer van komen, anders blijf ik elke keer SGW's rijden en blijf ik zeggen dat ik daar ooit wel eens wil rijden.