Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Ze stonden ook gewoon erg leuk. 

Wel balen voor je moeder trouwens!
.
. Ik zou er dus alleen Corion van maken 
ik heb ook al zo dramatisch geshopt deze week Evie, hoezo kan die niet aan je springflap vast?
. Bijna elke dag naar een ruitersportzaak geweest, we zijn ook nog een keer bij de Epplejeck en de ruitersportzaak hier verderop geweest.
.
. Morgen richting Bergen op Zoom, fijn een weekendje naar vriendin toe
!!
! Erg leuke week gehad met leuke eerste jaars. Volgende week weer theorie. Dus dan lekker relaxed.
!
.
.
en niet meer 1 keer in de week
.
, sterkte met je been.
), het lijkt wel of iedereen standaard een bortstuig met martingaal heeft, maar ik snap eigenlijk niet waarom, als je zadel goed ligt heb je er naar mijn inzien geen borstuig bij nodig? Alleen een martingaal moet om de singel heen, die lus van de martingaal kan je niet helemaal losmaken en de springflap is te breed om de martingaal eromheen te schuiven. De springflap heeft trouwens alleen een ring, dus ik ga voor voorlopig denk de martingaal proberen vast te maken aan een musketon die ik aan die ring kan klikken.
. Ook met springen ging alles heel relaxt, Bam trok overal lekker op aan en ik kon rustig blijven zitten en sturen, uiteindelijk nog een heel flink parcours gesprongen en we vlogen eroverheen
.
....
Dat kan gewoon
.
!

. Mooi paard, goed springen en goede bewegingen. Cavalier gedroeg zich weer als een jonge god ondanks zijn 26 jaar. Ongelofelijk hoe dat dier er nog uit ziet. Cosun de kampioen van Den Bosch gezien wat een machtig mooi paard
. Groot en goede bewegingen. Belmondro nog gezien. Die hengst werd er vorig jaar op het laatst op rijdbaarheid uitgegooid. Snap er net al Reini niks van. Wat een fijn beest onder het zadel
. Bloedmooi en gewoon geweldig springen. Het was het enige dier dat niet reageerde op herrie en applaus. Leuke show met mooie hengsten. Vanavond opnieuw een show maar ik weet niet of ik weer ga. Heb morgen ook weer CC.
Evie_Bandido schreef:Ik heb een gewone martingaal, dus zonder borsttuig (ja dat bestaat nog), het lijkt wel of iedereen standaard een bortstuig met martingaal heeft, maar ik snap eigenlijk niet waarom, als je zadel goed ligt heb je er naar mijn inzien geen borstuig bij nodig?

billy1 schreef:rowo schreef:Oh okee, ik zag je namelijk staan. Weet je trouwens of Brinkman weer bouwt of niet?
Yep, hij is onze vast parcourbouwer dus ook nu zijn het weer zijn parcoursen waar we overheen mogen.
Hij bouwt gewoon fair en mooie parcoursen en legt de moeilijkheid in het technische ipv het hoge. Okee, met een Overijsselse zet ie er in de laatste ronde L rustig 1.20/1.25m neer, maar over het algemeen kun je zijn parcoursen als beste rijden.
Wel ff pics showen he!!!
Heeft dus niks met liggen van zadel etc enzo te maken.
) en parcoursbouwen. Vnvd start ik Zimble voor het eerst (onderling) B. Morgen mag ik voor het eggie
!
.
.
.. Donderdag ging ik ook een buitenritje maken. Maar ze mocht niet galoperen van mij (ik rij langs de weg, niet in een bos ofzo). Dus toen was ze een beetje geïrriteerd
.