[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 11:55

Lielle; dat is ook de reden dat ik toen direct mijn E heb gehaald. Geen gedoe ermee, iedereen kan een keer wat krijgen onderweg..
Bianca; daarom laat ik een te beleren paard de laatste paar dagen altijd longeren door de lijnman. Puur om dit soort problemen te voorkomen..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:14

Idd liele das het zelfde als je een trailer huurt..

TG aha ik snap hem :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 12:56

Goeiemiddag!
Bedankt allemaal :D Ik ben er echt superblij mee :D! Nooit meer afhankelijk zijn van anderen (behalve mijn ouders natuurlijk), heerlijk!

Alvast succes met je debuut Malloesje!
Lastig Bianca! Leuk dat hij je zo vertrouwd, maar helemaal handig is het zo niet!

edit:
Oja, hier heb ik nog wat foto's. Deze eerste foto's zijn van de profielwerkstukpresentatie-avond.
Zo liep ik er dus bij ;):
Afbeelding

En nog een paar foto's van de crosstraining zondag:
Vol concentratie:
Afbeelding

Afbeelding

http://i285.photobucket.com/albums/ll58 ... G_1822.jpg
http://i285.photobucket.com/albums/ll58 ... G_1832.jpg

Afbeelding

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:24

Mooie foto's Snoekiej!

Ik ben nu aan het sparen voor m'n E. We gaan weer redelijk goedkoop op vakantie (auto en kamperen) dus dan moet m'n E er binnenkort wel bij kunnen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:24

@Bianca: Je hebt PB van mij ;)
@Snoekiej: Leuke foto's hoor!! :D

Wootje loopt weer heerlijk op het land, luilekkerland ;)
Vanavond misschien even rijden.. ben alleen vanmorgen door mn rug gegaan met een raam openzetten, ik dat raam omhoog trekken.. stond alleen net ff in een verkeerde hoek :o .... :\ best pijnlijk..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:26

Enn de film is ingeladen. 8-)
Nu alles nog monteren.

Leuke foto's Snoek. :D

Ooit wil ik mijn E rijbewijs ook nog es halen.. maar wanneer :=

Wat een heeeeeeeeeeeerlijk weer is het. :+:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:35

Ik wil van t zomer maar eens proberen mn E te halen. Ben er alleen wel bang voor :P Heb 5x gezakt voor mn B en al 2x voor mn C en die moet ik ook nog een keer opnieuw gaan proberen.....

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:46

Nouja, je kan het ook op een andere manier zien PB: je hebt in ieder geval ervaring :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:52

Ik heb gelukkig alles in 1x gehaald; theorie, B en ook mijn E.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:59

Ik hoef mijn E voorlopig nog niet.. Komt nog wel een keer :)

PB: Dat is wel echt balen zeg :(:)
Shanouk: Wat een leuke foto's!! :D
Bianca: Lastig zeg :(:) Hoop dat je er snel zelf op kan.
Woll was echt onvoorstelbaar braaf met zadelmakmaken al zat ik er de eerste twee keer zonder zadel op :D

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:10

leuke foto's
en dat rijbewijs kan ik nog niet over meepraten :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:16

Ik zou ook nog wel E achter B willen halen. Mijn vriend gaat nu voor E achter C, dan heb je ook automatisch B-E. Ik denk alleen niet dat ik ooit nog C(-E) wil halen, kan niet bedenken waar ik dat voor nodig zou hebben. Voor hem zou het weggegooid geld zijn als hij eerst B-E zou doen, terwijl je hem gratis krijgt bij C-E.

Het is alleen wel zo dat nu ik een tijdje gewoon aan het autorijden ben, mijn keurige spiegeltjes-dodehoek kijken er wel slechter op is geworden :o Wat dat betreft is het dus wel zo dat het beter is als je alles direct maar achter elkaar aan doet.

Nog 3 kwartiertjes, dan lekker vrij van stage!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:19

Ik heb m'n theorie en rijbewijs B ook in 1 keer gehaald.

Rosalie: Haha, dat heb ik ook hoor. Wordt steeds minder. Behalve als het druk is of in de stad, dan kijk ik wel spiegel en dode hoek gelukkig.
Maar m'n rijinstructeur zei dat ze bij je E-examen niet op je gewone rijden letten (kijken enz.), puur op hoe je met aanhanger rijdt.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:21

Je ziet natuurlijk bij een aanhanger ook niks in je binnenspiegel :+ Ja, de aanhanger, maar niet wat voor verkeer er achter je zit.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:22

andrea16 schreef:
Maar m'n rijinstructeur zei dat ze bij je E-examen niet op je gewone rijden letten (kijken enz.), puur op hoe je met aanhanger rijdt.

Nou, echt wel dat ze op je gewone rijden letten! Juist als je met aanhanger rijdt is kijken o zo belangrijk!!
Veel eerder anticiperen bij naderen van een rotonde e.d. Alleen kunnen manouvreren met een aanhanger is NIET voldoende.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:27

Ik heb alleen B in 2 keer gedaan. Bij E mocht ik van de examinator wel wat sportiever rijden :+ Ik reed alsof ik merrie en veulen in de kar had en heb hem dat ook gezegd 'ga d'r maar eens in staan' :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:31

Ik ben wel in 1x geslaagd voor B. Ik vind het wel goed dat ze destijds een apart examen hebben gemaakt voor B-E.
Mijn vader heeft hem er vroeger automatisch erbij gekregen, maar mijn moeder moest hem er nog apart bij halen. Vind wel dat mijn moeder beter met de trailer rijdt (t.o.v. de paarden) dan mijn vader (die is dan weer handiger met achteruit rijden etc).

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:32

andrea16 schreef:
Ik heb m'n theorie en rijbewijs B ook in 1 keer gehaald.

Rosalie: Haha, dat heb ik ook hoor. Wordt steeds minder. Behalve als het druk is of in de stad, dan kijk ik wel spiegel en dode hoek gelukkig.

echt wel. Ik ben geslaagd op mijn gewone rij-ervaring (had al ruim 10 jaar mijn B), en het feit dat ik liet zien me goed bewust te zijn van de aanhanger.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:02

Simmie schreef:
andrea16 schreef:

Nou, echt wel dat ze op je gewone rijden letten! Juist als je met aanhanger rijdt is kijken o zo belangrijk!!
Veel eerder anticiperen bij naderen van een rotonde e.d. Alleen kunnen manouvreren met een aanhanger is NIET voldoende.

Oef, ik bedoelde het niet alsof het een 'eitje' is. Misschien heb ik het wat verkeerd geformuleerd.
Maar ik snap je uitleg ;)

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:08

Snoekiej mooie trailer! Hoef je vlg keer tenminste niet eerder weg van training ;)

En leuke foto's :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:42

andrea16 schreef:
Nouja, je kan het ook op een andere manier zien PB: je hebt in ieder geval ervaring :P

Ja dat zeker. Het is alleen niet zo handig als je echt gaat zitten hyperventileren door de stress terwijjl je rij-instructeur ervan overtuigd is dat je het zo haalt...

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:21

@PB: Dat is wat minder inderdaad :(:) , wel goed dat hem gehaald hebt!! :D

Ik heb me weer rot gelachen om Wolin :)) .
Wolin drinkt citroen-limonade uit een bekertje!! Ik kreeg drinken toegeschoven gekregen van mijn moeder en Wolin... "Wat heb je daar?" en die duwt haar neus in de beker.. uiteraard flemen, en daarna de oren erop.. BEST LEKKER :9 !! Ze duwt zo die tong in die beker en begint er als een hond uit te drinken, en lekker dat ze het vond.. 8)7 Het tweede bekertje was ik van plan op te drinken, toen ik een slok nam kreeg ik een zet... Wolin kwam zich melden voor een tweede beker _O- ..

Heb nog even lekker zonder zadel gereden met Wo :) en een stukje naar buiten geweest, moeders mee wandelen, was leuk :+: .
Lol met je knol 8-) .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 20:31

Goedenavond!
Vorstin liep hartstikke lekker!
Nu ga ik even Oorlogswinter kijken, die hebben we gehuurd :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:39

Voor de mensen die willen smullen... Into the blue op Veronica... met Paul Walker.. :9 Ik ben kijken, DOEI!! :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:15

:wave: goeieavond.

Was ik juist blij dat ik met de auto naar school kon vanochtend, zat ik bijna midden in een botsing :=. Ik was bij een stoplicht, en de meneer voor mij zat een beetje te kloten. De hele tijd door zijn binnen spiegel naar mij te loeren :\. Toen had stoplicht op groen ging gaf hij straalgas en keek nog steeds door zijn binnen spiegel... Kwam er dus nog een auto van links :=. Die moet dus wel door rood gereden zijn. Maar toen was het BOEM!! Ik zag het aankomen dus ik stond nog stil, maar de gene achter mij was ook al straalgas aan het geven. Maar stond net op 2 mm afstand van mij stil geloof ik :=. Ging nog maar net goed. Maar die voor mij zat dus wel boven op die van links kwam, sprong razend uit de auto. Ik was best wel geschrokken :=. Zat echt een beetje in shock in de auto. Iedereen reed er omheen. En ik ben er ook maar omheen gegaan en doorgereden. Al zegt mn papa dat ik beter had kunnen blijven. Mja was echt even in shock en moest naar huis voor de begravenis..

Begravenis was trouwens mooi :). Er waren echt veel mensen. Daarna met de familie van mn vriend gegeten.

Zonet nog even dressuurles gehad met Sofie en nu nog even snel de minutes naar klasgenoten sturen. Morgen lekker vrij :D! Dus kan dan lekker uitslapen, en even voor school aan de gang. Moet ook even een paspoort laten maken. ID is bijna verlopen, en voor Thailand heb je paspoort nodig, dus komt mooi uit :)