Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben er echt superblij mee
! Nooit meer afhankelijk zijn van anderen (behalve mijn ouders natuurlijk), heerlijk!
:

....
best pijnlijk..
Heb 5x gezakt voor mn B en al 2x voor mn C en die moet ik ook nog een keer opnieuw gaan proberen..... 
Wat dat betreft is het dus wel zo dat het beter is als je alles direct maar achter elkaar aan doet.
Ja, de aanhanger, maar niet wat voor verkeer er achter je zit. andrea16 schreef:Maar m'n rijinstructeur zei dat ze bij je E-examen niet op je gewone rijden letten (kijken enz.), puur op hoe je met aanhanger rijdt.
Ik reed alsof ik merrie en veulen in de kar had en heb hem dat ook gezegd 'ga d'r maar eens in staan'
andrea16 schreef:Ik heb m'n theorie en rijbewijs B ook in 1 keer gehaald.
Rosalie: Haha, dat heb ik ook hoor. Wordt steeds minder. Behalve als het druk is of in de stad, dan kijk ik wel spiegel en dode hoek gelukkig.
Maar m'n rijinstructeur zei dat ze bij je E-examen niet op je gewone rijden letten (kijken enz.), puur op hoe je met aanhanger rijdt.
Simmie schreef:andrea16 schreef:Maar m'n rijinstructeur zei dat ze bij je E-examen niet op je gewone rijden letten (kijken enz.), puur op hoe je met aanhanger rijdt.
Nou, echt wel dat ze op je gewone rijden letten! Juist als je met aanhanger rijdt is kijken o zo belangrijk!!
Veel eerder anticiperen bij naderen van een rotonde e.d. Alleen kunnen manouvreren met een aanhanger is NIET voldoende.

, wel goed dat hem gehaald hebt!!
.
!! Ze duwt zo die tong in die beker en begint er als een hond uit te drinken, en lekker dat ze het vond..
Het tweede bekertje was ik van plan op te drinken, toen ik een slok nam kreeg ik een zet... Wolin kwam zich melden voor een tweede beker
..
en een stukje naar buiten geweest, moeders mee wandelen, was leuk
.
.
goeieavond.
. Ik was bij een stoplicht, en de meneer voor mij zat een beetje te kloten. De hele tijd door zijn binnen spiegel naar mij te loeren
. Toen had stoplicht op groen ging gaf hij straalgas en keek nog steeds door zijn binnen spiegel... Kwam er dus nog een auto van links
. Die moet dus wel door rood gereden zijn. Maar toen was het BOEM!! Ik zag het aankomen dus ik stond nog stil, maar de gene achter mij was ook al straalgas aan het geven. Maar stond net op 2 mm afstand van mij stil geloof ik
. Ging nog maar net goed. Maar die voor mij zat dus wel boven op die van links kwam, sprong razend uit de auto. Ik was best wel geschrokken
. Zat echt een beetje in shock in de auto. Iedereen reed er omheen. En ik ben er ook maar omheen gegaan en doorgereden. Al zegt mn papa dat ik beter had kunnen blijven. Mja was echt even in shock en moest naar huis voor de begravenis..
. Er waren echt veel mensen. Daarna met de familie van mn vriend gegeten.
! Dus kan dan lekker uitslapen, en even voor school aan de gang. Moet ook even een paspoort laten maken. ID is bijna verlopen, en voor Thailand heb je paspoort nodig, dus komt mooi uit