[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:23

Wat leuk dat Woll het zo leuk vond Vief Lachen Ben benieuwd naar je verslag! Cool

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:00

Woll was gelijk al erg braaf toen we haar midden in het bos uit de trailer haalden. Stond mooi om zich heen te kijken en was lekker relaxt. Omdat ons opzadelen niet zo opschoot gingen de andere 2 alvast naar het veldje toe. Alleen die kant op gegaan toen wij ook klaar waren en dat vond ze ook al erg leuk. Op het veld stond ze even snurkend om zich heen te kijken. Al die gekke hindernissen zo midden in het bos vond ze toch wel heel erg raar. Wat losgereden en toen begonnen met een klein bezembakje. Stopte ze de eerste keer op. Ze twijfelde wat maar op een gegeven moment gaf ze mij het gevoel dat ze wel durfde, alleen toch niet helemaal. Even laten kijken en later sprong ze hem braaf (wel erg hoog!). Nog wat kleine sprongetjes meegenomen (bankje, huisje, bijensprong en wat bomen) Woll vond het steeds leuker worden Ja

Afbeelding
We sprongen maar een klein huisje, maar met de punt hindernis ervoor en Wolls wapper lijkt het heel wat anders Haha!

Na de sprongetjes daar naar het water gegaan. Daar wilde ze eerst dus echt niet in. Typisch Woll-gedrag want thuis is ze niet uit haar privezwembad weg te slaan en dit was ook echt even laten zien dat ze niet gelijk doet wat ik van haar wil. Met een andere ervoor ging ze er toch nog vrij snel in. En toen was het helemaal leuk. Draafde en galoppeerde er vrolijk doorheen. Nog een paar keer een klein sprongetje uit het water gesprongen. Deed ze de eerste keer heel braaf. Keer daarop wilde ze even het water niet in. Toch wat overdonderd denk ik. Maar daarna ging ze ook weer super fijn door Ja Sprongetje de andere kant op (water in) deed ze zo. Ze verblikte of verbloosde niet en nam geen rare sprongen. Echt hartstikke leuk!! Vooral omdat ze nog maar 1x een BB-parcoursje gesprongen had vond ik dat ze het super deed. Ook een leuke boost voor haar zelfvertrouwen Haha!

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/3-16.jpg

Afbeelding

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/4-15.jpg

Afbeelding
Keurig in 1x erin Lachen

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:28

ziet er goed uit vief voor de 1e x... ze heeft er echt plezier in.. En die foto van dat huisje idd Haha! als je had gezegt dat je de punt springt, geloof je het ook Lachen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:29

Vief, super!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:54

Was ook echt aan het genieten Haha! Binnenkort gelukkig weer (Boscrossen in Broekland)
De SGWay of Life polo paste trouwens nog goed over mijn bodyprotector. Die is trouwens wel echt aan vervanging toe ROFL Had het er vanochtend nog over met mijn vader. Heb deze bodyprotector gekregen toen ik mijn eerste cross reed. Toen was ik 9 Haha! 10 jaar geleden alweer. Echt te grappig Huilen van het lachen dat ik er nog in pas want toen was ik wel echt een kleine smurf.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:04

Vief: Ziet er leuk uit hoor Haha!! Mooi dat Woll zo braaf was.

Ik heb net een buitenritje met Sofie gemaakt. Was wel leuk Lachen. Lekker door het bos gegalopeerd.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 16:08

Gaaf Vief! knappe Woll! Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:40

Doei!

Mooie foto's Vief! Ziet er super uit voor de eerste keer. Wanneer staat je eerste keer B springen gepland?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:56

Super foto´s Vief.. Heerlijk Lachen
Ik ben vanochtend na Didam geweest.. Eerst een rondje B hc gesprongen. Was nul, maar nie erg prettig gereden... Toen de L.. Het begin ging nog, maar ze springt zo lomp hoog over de hindernissen dat ze daarna nie meer weet hoe ze rustig terug moet komen... Ben er op een gegeven moment er uit gegaan.. We hebben besloten om ons eerst fanatiek op het crossen te leggen.. Hopelijk gaat dat wel goed en na het cross seizoen, rustig oefenen voor de L...

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:14

Ziet er erg goed uit Viefdepief!!

Ben afgelopen donderdag wezen oefenspringen, 2 keer foutloos. Lekker het springen weer een beetje oppakken. Vandaag op stal gesprongen over allerlei gekke hindernissen, tonnen, zeiltje over de hindernissen etc. Heb fijn gesprongen.

Wolinlotte: wat enorm balen zeg!! Kan me voorstellen dat je er wel even van schrok!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:16

@Vief: Wat leuk dat je gecrossd hebt met Wol! En erg leuke foto's!
@Anthea: Gefeliciteerd met je winstpunt en prijs! En je fijne rondje springen!
@BV: Balen dat het niet lekker wou lopen vandaag!
@WL: Dat is inderdaad schrikken, hopelijk houdt de pech nu wel eens even op voor jullie!
@Jetske: Gefeliciteerd met je winstpunten!

Ik heb vandaag met Nika gesprongen en die was foutloos, in de barrage helaas wel een balk, maar ze liep erg fijn. Jipje was in het springen heel erg stout, wilde niet meer naar voren en bleef maar omhoog komen en bokken, dus uiteindelijk uitgebeld! Boos! Daarna dressuur met hem, hij liep erg fijn, eerste proef 190 punten en 1e en de tweede proef een paar kleine foutjes, maar nog 3e met 184 punten. Uiteindelijk ook de beste M combinatie, dus kreeg ik nog een extra prijs.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:35

Goedenavond!
Ik heb vandaag tot 13:30 geslapen, had toch wat slaap in te halen blijkbaar Bloos
Daarna naar Vorstin geweest, die ging echt superlekker!! Zit op internet te speuren of ik niet nog een wedstrijdje kan rijden deze week!

Jammer dat je wedstrijd niet lekker ging Nat
Gefeliciteerd met je eerste prijs en winstpunt Anthea!
Leuk dat je een kamer hebt gevonden Andrea! Klinkt ideaal!
Gefeliciteerd met je winstpunten Kim!
Balen zeg Lotte Ach gut
Leuk verslagje Vief! Fijn dat Woll het zo goed aanpakte
Jammer dat het niet lekker ging BV
Fijn dat je lekker gesprongen hebt Claire
Gefeliciteerd met je winstpunten Benthe! Wel vervelend dat Jip niet wilde springen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:33

Gaaf hoor Vief!

Jeetje wat een regen hier, niet normaal meer.
Vandaag de hele dag op het hockeyveld gestaan.
Eerst kijken bij de heren 1. Al die knappe jongens Kwijl
Daarna zelf gehockeyt, en gewonnen Haha! .
Daarna nog de heren 2 gefloten. Was echt wel gaaf.
Kon ik gewoon de baas spelen over al die mannen Extreme duivel

Daarna langs stal gereden, hij stond rustig op stal dus heb nog eten gegeven en toen weer naar huis.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:13

@ benthe: proficiat met je dressuur en jammer van het springen van jip!
@Vief: Fijn dat ze wel lekker aanpakte! Leuke fotos! Haha!
@Anthea: Lekker dat je fijn hebt gesprongen!
@BV: Jammer dat het niet zo lekker ging, crossen is misschien een goed idee, het geneesmiddel bij uitstek. Clown

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:45

Doei!

Desi liet zich tijdens de veiling zelf niet zo super zien als dat we gewend zijn, viel een beetje tegen.
Maar ze heeft een leuke nieuw eigenaar. Ja

Gister wedstrijd gehad met Uk. Ze liep eigenlijk heel fijn, de basis was nu tenminste goed in orde, ze was echt fijn in de aanleuning nu. Het leek wel alsof ze daardoor wat begon te mutsen, omdat ze er wat moeite mee had, waardoor ik een paar flinke storingen had. Nagelbijten / Gniffelen
Had 172, en 169, maar als ik dit zo kan blijven houden in de proef komt het wel goed. Haha!

Fijn dat ze zo fijn aanpakt Vief! Mooie foto's ook Lachen

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:58

@Vief: Wat leuk zeg!! Pling Ziet er goed uit!!! Go jij! Go jij! Leuk dat jullie er allebei van genoten hebben.

Wolin was weer in een bui ROFL .. Ik haalde haar samen met Sally binnen, ze wilden heel graag naar binnen, maar dan alleen niet samen Bloos ..
Dus ze stonden allebei voor het hek stil (en ik maar trekken ROFL ) en er kwam geen beweging in. Dus nouja.. eerst Sally dan maar, dus Wolin haar touwtje hoog om haar halster gewikkelt, zodat die niet los komt te zitten en ze er neit op kon staan. Wolin hoorde ik al hard nadenken :"Wat zal ik eens gaan doen" en toen stierde ze keihard in galop naar achteren, waar ze als een wild paard dat net een halster om had aan het steigeren was en ze was aan het schudden met d'r kop. Sally in passage mee naar stal Gestoord .
Dus ik terug om Wolin te halen. Roep ik haar, komt ze naar voren gedraaft, staat stil.. staat ze even te stampen en kijkt naar me alsof ze wou zeggen:"Kom dan.." dus ik loop naar d'r toe.. Wil ik haar pakken springt ze opzij.. Ik sta stil, zo van :"Euhh.. wat is dit nu weer voor flauwe kul.. Nors opkijken ".. en zij weer stampen.. ik weer naar d'r toe.. Een grote sprong in de lucht met haar oren en staart erop.. Absoluut niet wegrennen, maar meer een spelletje van 'Kom dan'.. Dus ik d8:"Ahaaa.. wat jij kan, dat kan ik ook.." Dus ik loop weg, zij achter me aan draven, oren erop. Ik sta stil, zij ook, staat ze te kijken alsof ze al weet wat er gaat gebeuren.. Opeens ren ik heel hard naar voren.. Komt ze in keiharde galop achter me aan, staart erop, oren erop, helemaal gek doen. Was zo leuk, ff gek doen met haar. Vervolgens hou ik het hek open, fluit ik en komt ze aangedraaft en wandelt ze zo het land uit. Ik moest echt lachen. Gekke merrie Lovers .
Het was wel duidelijk dat ze weinig last had van haar been Bloos , was gelukkig ook weer een stuk minder dik! Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 07:51

Morgen Gaaaap

Zit al weer braaf een halfuur aan een opdracht te prutsen Dromen

Lotte: Fijn dat Wolin geen last meer heeft van haar pootje Knipoog
Kim: Lekker dat je met Sofietje buiten hebt gereden Lachen
Hilde: Jammer van je storingen Ach gut fijn dat de basis wel steeds beter bevestigd raakt en dat je lekker gereden hebt Lachen
Ingrid: Fijn dat je zo'n lekker hockey-dagje had Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 07:54

Goeiemorgen!

Je bent er vroeg bij Vief, goed bezig!

Ik heb vandaag m'n eerste stagedag, ben benieuwd Lachen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:04

Goeiemorgen Slapen
Fijn dat Uk echt goed begint te lopen Hilde! Dan komen die winstpunten vanzelf wel weer Lachen
Haha, wat een gek paard heb jij toch Lotte Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:09

Haha vond het ook wel goed van mezelf Haha! Maar had weinig keus.
Van het weekend gewoon te weinig tijd gehad om er wat aan te doen, dus ja dan moet je wat Knipoog

Succes met je eerste stagedagje Lachen!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:10

Goedemorgen!
Ga maar weer lekker naar school.
Vandaag lekker rustig dagje, eigelijk hele week lekker rustig.
Ga zo maar weer eens richting de bus.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:57

Vief, goed bezig joh!
Andrea, succes met je eerste dag op stage, altijd wel spannend!
Ingrid, lekker zo'n rustig weekje!

Ik dacht dat ik vandaag wel wat later kon komen op stage. Ben dus een uur langer in bed blijven liggen dan ik eigenlijk eerst van plan was Clown Ik zal nog even wat brood smeren en dan ga ik ook maar eens die kant op!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 09:10

Goeiemorgen!

Anthea: netjes zeg! Jammer van de 1e proef!
Andrea: gaaf dat je een kamer hebt gevonden! Gefeliciteerd! Haha! Succes met je eerste stage dag!
Kim: wat super van Sofie zeg! Gefeliciteerd met je wp's! Jammer van je balkjes met Loempia.
Lotte: haha gekke Wolin! Gelukkig dat het meevalt met d'r been Lachen
Vief: wat super van Woll zeg! Haha! Leuke foto's ook, ze vind het echt leuk zo te zien!
BV: balen dat het niet lekker ging Ach gut
Merel: fijn dat je lekker hebt gesprongen!
J_N: balen dat Jipje zo stout was met springen Ach gut Wel super van je dressuur, gefeliciteerd!
Snoekiej: fijn dat je zo lekker hebt gereden! Haha!
Hilde: jammer van de storingen, maar fijn dat ze verder wel heel goed loopt!

Corso was super gezellig gister! Haha! Hele mooie wagens en daarna nog lekker gefeest Haha!
Straks even naar school voor 1 uurtje en verder wat huiswerk maken. Vanavond weer les Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 09:31

Doei! goeiemorgen Lachen

Staks met de bus van 10 uur richting leeuwarden. Hoef pas om kwart voor 12 te beginnen. Maar met de bus van 11 u kom ik net te laat. Maar nu kan ik nog even aan een opdracht werken. Moeten echt veel doen voor deze week Clown.

Vanavond dressuurles met Loempia Lachen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 09:41

Fijn dat het zo gezellig was Tess!!

Kim: Succes met je opdracht Lachen
Die van mij is voor nu wel even klaar. Straks voor college nog even alles samenvoegen (groepsopdracht) en dan moet het wel goedkomen dacht ik zo Lachen Zo even tas pakken en dan naar Enschede. Behoorlijk moe dus eigenlijk niet zo veel zin in dat gereis Bloos

Rowo: Heb het B springen nog niet gepland. Ga volgend weekend wel nog 2x BB starten in Den Nul.
Daarna eerst maar eens kijken hoe ze het binnen weer oppakt. Heb er zelf ook niet zo'n haast bij. Lessen schiet er iet wat bij in de laatste tijd en wil dan wel wat meer geoefend hebben. Zijn zoveel leuke dingen naast Woll waar ik graag ook tijd voor wil vrij houden, dat ik zoiets heb van we zien het allemaal wel Lachen

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=pTQUm9Jy-9g
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 08-09-08 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt