Ben benieuwd naar je verslag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben benieuwd naar je verslag!

Sprongetje de andere kant op (water in) deed ze zo. Ze verblikte of verbloosde niet en nam geen rare sprongen. Echt hartstikke leuk!! Vooral omdat ze nog maar 1x een BB-parcoursje gesprongen had vond ik dat ze het super deed. Ook een leuke boost voor haar zelfvertrouwen 

als je had gezegt dat je de punt springt, geloof je het ook
Binnenkort gelukkig weer (Boscrossen in Broekland)
Had het er vanochtend nog over met mijn vader. Heb deze bodyprotector gekregen toen ik mijn eerste cross reed. Toen was ik 9
10 jaar geleden alweer. Echt te grappig
dat ik er nog in pas want toen was ik wel echt een kleine smurf.
! Mooi dat Woll zo braaf was.
. Lekker door het bos gegalopeerd.

Daarna dressuur met hem, hij liep erg fijn, eerste proef 190 punten en 1e en de tweede proef een paar kleine foutjes, maar nog 3e met 184 punten. Uiteindelijk ook de beste M combinatie, dus kreeg ik nog een extra prijs. 

.

Ziet er goed uit!!!
Leuk dat jullie er allebei van genoten hebben.
.. Ik haalde haar samen met Sally binnen, ze wilden heel graag naar binnen, maar dan alleen niet samen
..
) en er kwam geen beweging in. Dus nouja.. eerst Sally dan maar, dus Wolin haar touwtje hoog om haar halster gewikkelt, zodat die niet los komt te zitten en ze er neit op kon staan. Wolin hoorde ik al hard nadenken :"Wat zal ik eens gaan doen" en toen stierde ze keihard in galop naar achteren, waar ze als een wild paard dat net een halster om had aan het steigeren was en ze was aan het schudden met d'r kop. Sally in passage mee naar stal
.
".. en zij weer stampen.. ik weer naar d'r toe.. Een grote sprong in de lucht met haar oren en staart erop.. Absoluut niet wegrennen, maar meer een spelletje van 'Kom dan'.. Dus ik d8:"Ahaaa.. wat jij kan, dat kan ik ook.." Dus ik loop weg, zij achter me aan draven, oren erop. Ik sta stil, zij ook, staat ze te kijken alsof ze al weet wat er gaat gebeuren.. Opeens ren ik heel hard naar voren.. Komt ze in keiharde galop achter me aan, staart erop, oren erop, helemaal gek doen. Was zo leuk, ff gek doen met haar. Vervolgens hou ik het hek open, fluit ik en komt ze aangedraaft en wandelt ze zo het land uit. Ik moest echt lachen. Gekke merrie
.
, was gelukkig ook weer een stuk minder dik!

fijn dat de basis wel steeds beter bevestigd raakt en dat je lekker gereden hebt 

Maar had weinig keus.
!
Ik zal nog even wat brood smeren en dan ga ik ook maar eens die kant op!
Succes met je eerste stage dag!
Leuke foto's ook, ze vind het echt leuk zo te zien!
Wel super van je dressuur, gefeliciteerd!
Hele mooie wagens en daarna nog lekker gefeest 
goeiemorgen 
.
.
Zo even tas pakken en dan naar Enschede. Behoorlijk moe dus eigenlijk niet zo veel zin in dat gereis