[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 21:17

RK: gefeliciteerd met je eerste L2 winstpunt!

Kim: Balkbrug is inderdaad een mooie manege, heb er in december ook een springwedstrijd gereden. Alleen beetje jammer dat daar regelmatig paarden vandaan komen die iets opgelopen hebben, droes e.d.

Sjaan: Klinkt als een fijn rondje!

Anja: oei, wat schrikken zeg! Hopen dat het snel weer goed is met je.

Gomir: Ook 2 fijne rondjes gereden dus, top!

Ik heb vandaag geschaatst Ging echt lekker, had het gelijk weer te pakken. Héérlijk, ben nu wel hartstikke moe dus ik ga zo naar bed

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:08

Leuke wedstrijd verslagen weer!

Ik heb vandaag gedressuurd met Lucky --> uitslag een 7e prijs met 164pnt!! Ik begin nu alweer te twijfelen of ik er wel goed aan doe haar te verkopen...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:13

Talida dat is schrikken, ik hoop dat je inmiddels weer wat bent opgeknapt.

Ik lees dat iedereen goed gereden heeft van het weekend.

Gomir hoe is het nu met je merrietje?

Ik ben vandaag even wezen dressuren met de merrie. Na 7 weken vrij heb ik er 4 keer opgezeten. Ik kon er dus niet al te veel van verwachten. Het was ook nog de eerste keer L1. Ze vond de witte hekjes erg spannend dus ik had meer buiten dan binnenstelling
1e proef 142 pt 2de proef 145 pt, maar wel lekker ontspannen losgereden en in een binnenbak , heb ik zelf niet.

De jury had er wel onder gezet dat ie dacht dat het veel beter kon. Ik wisselde 7-ens af met 4-en. Helaas iets meer 4-en dan 7-ens

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:36

Ik ga d0eg

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:54

MissM schreef:
Gomir: Goed van Otje dat hij zo braaf gesprongen heeft, waar was je eigenlijk naartoe?

Heiloo, zat dus in de buurt.

Als ik had geweten dat jullie onderlinge hadden was ik even aan komen waaien, liep in Heiloo toch een uur uit

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:54

jollyjoker schreef:
Mag je een 2de paard meenemen dan?
Want het is voor Uniek zeker goed om mee te gaan! Maar er staat dat je M met winstpunt moet zijn en dat is Sneak dan nog lang niet!

Kon voorheen wel altijd. MOet je wel extra betalen voor de box enzo, maar ken wel meer mensen die dat altijd deden. Kun je mooi doortrainen en je hebt super mogelijkheden daar!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:56

reeskees schreef:
Mooi Gomir, dat Otje zo fijn ging!
Hoe gaat het nu met Cheeka?

Cheeka gaat nog steeds hetzelfde. Zwelling is iets erger en ze staat iets rechter dankzij de pijnstiller, maar goed is het zeker niet. Met een dag of vier moest volgens de veearts zwelling wel minder worden en dan hoop ik einde van de week voor een scan te kunnen...

Citaat:
JJ, zit er ook een leeftijdsbeperking aan de HH instructieweken? Het lijkt mij ook wel es leuk (afgezien van het feit dat ik moeilijk vrij kan krijgen) Maar heb het idee dat ik dan waarschijnlijk de oudste ben
Bij lange na niet. SGW week zat zelfs altijd iemand bij van tegen de 60

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:57

MissM: super dat het weer zo lekker ging met Marple!

Talida: even in de gaten houden hè! Zomaar knock out gaan is niet goed

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:58

Sjaan schreef:
Ik heb vandaag gedressuurd met Lucky --> uitslag een 7e prijs met 164pnt!! Ik begin nu alweer te twijfelen of ik er wel goed aan doe haar te verkopen...

netjes!

Ik heb haar net zitten te promoten dus nu niet meer terugkrabbelen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 23:01

GvdT schreef:
Gomir hoe is het nu met je merrietje?
Matig...

Dat is dan toch netjes! Je kan moeilijk verwachten dikke winst te rijden met zo'n voorbereiding
En je hebt iig even lekker kunnen rijden

Ik zag je lesgeefmens vandaag nog op concours Dacht dat ik ze eindelijk uit elkaar kon houden, maar toen ging Sanne ineens de verkeerde helpen en toen gooide ik ze weer door de war (uit de verte en te paard) Maar ooit leer ik het

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 09:41

Gefeliciteerd RK en Sjaan met de punten. Moeilijk he, Sjaan. Heb je net de beslissing genomen gaat het ineens hartstikke goed!

Sterkte Anja. Mijn vriendin heeft vorig jaar hetzelfde gehad met ons paard en die bleek van voor tot achter onder de spierscheurtjes te zitten, hou het maar in de gaten. Probeer verder de komende tijd hulp te hebben als je gaat rijden en misschien even longeren van tevoren? Zodat jullie samen weer een beetje vertrouwen kunnen krijgen.

JJ, ik heb ook al eerder mensen gezien in de HH weken met 2 paarden. En er zitten ook echt dames van "onze" leeftijd tussen!

Lekker dat het springen goed gind Gomir, en sterkte voor Cheeka.

De dochter van mijn vriend heeft gisteren een F7 proef gereden op mijn paard. Ze heeft het ruim gehaald en is 3e geworden, paard heeft weer superbraaf meegewerkt met de strikjes in zijn manen!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 11:09

Goedemorgen! Ik heb zometeen luistertoets Engels

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 11:47

gomir schreef:
Ik zag je lesgeefmens vandaag nog op concours Dacht dat ik ze eindelijk uit elkaar kon houden, maar toen ging Sanne ineens de verkeerde helpen en toen gooide ik ze weer door de war (uit de verte en te paard) Maar ooit leer ik het

Sanne moet een M paard hebben voor de Orun, vandaar dat ie even met Russel ging starten. Beest heeft alleen wat sgwparcoursjes als ervaring

Canter misschien ook maar met strikjes gaan rijden

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:16

Nou was ik ook weer eventjes..
Heb vannochtend toets biologie gehad maar ging natuurlijk bar slecht..Kon gisteren niet meer fatsoenlijk leren en kon me gewoon niet concentreren vannochtend..
Alles aan mn rechterkant is stijf..Zelfs mn vingers..Heb zere pols..en spierpijn natuurlijk..En helemaal mn heup waar we op zijn gevallen..
Verder ook weer veel last van mn nek..En voelt hetzelfde als hoe ik het een jaar geleden had en heb dus nu wel meteen door dat t niet goed is..Mn vader heeft net de giropractor gebeld daar gaan we dus weer heen..Laat die maar even kijken of alles nog recht zit in mn rug en nek..

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:49

***gaap*** heb vandaag maar dagje vrij genomen, voelde me nog te moe om te gaan werken, maar niet suf om vanmiddag wel te willen privelessen!
Mn collega waar ik zatredag mee op stap was, werd zondagmiddag niet lekker, dnek toch dat we een vaag virusje hebben/hadden, heb afgezien van slaap verder geen last meer gehad.

Anja, verstandig om naar gelijk na te laten kijken, anders blijf je er ook maar mee rond lopen! zeker als je het gevoel al herkend!

Dat vind ik nu het grappige van de HH weken, die zijn echt zo gevarieerd kwa leeftijd! Was inderdaad ook nog wel een leuk idee geweest om te gaan doen, maar ja heb nu al de sgw training en 3 dagen Bartels geplant!
Vanmiddag maar weer even langs andere ruitersportzaak, kijken wat ze hebben liggen. Kom daar liever niet, maar ja nood breekt wet! ergens zal er toch wel een zadel zijn dat en past en mij past?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:55

Talida schreef:
viefdepief schreef:
Talida
Wat een enge verhalen allemaal!!
Doe maar rustig aan
Wat schrikken zeg, gelukkig dat het op de plee gebeurde..

Ik heb een BR Jos Lansink springzadel en vind hem erg fijn

zo eentje was het! kon er echt niet aan wennen, weet ook gelijk weer waar mn zitbeenknobbels zitten

Hahaha sorry verkeerd gelezen
Wat kunnen konten verschillend zijn zeg!!

@ Reeskees: Gefeliciteerd met je eerst L2 puntje

@ Gomir: Wat fijn dat het allemaal zo lekker ging!!

@ MissM: Fijn dat het allemaal zo goed ging na die val : )

@ Andrea, leuk dat je geschaatst hebt Volgens mij is het ijs bij ons al weer aan het smelten..

@ Sjaan, fijn dat je dressuur zo lekker ging. Kan me voorstellen dat je begint te twijfelen.

@ GvdT, jammer maarja wel even lekker in de binnenbak gereden

Nog even over de HH kampen, bij de pony’s waren wel mensen die er twee meenamen, hoe het bij de paarden is weet ik niet

@ Andrea: Hoe ging je luistertoets?
Mijn tentamen week is nu *eindelijk* voorbij JEEEEHHH
Biologie ging volgens mij wel goed Engels wat minder

@ Anja, wanneer ga je erheen?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:17

GvdT schreef:
gomir schreef:

Sanne moet een M paard hebben voor de Orun, vandaar dat ie even met Russel ging starten. Beest heeft alleen wat sgwparcoursjes als ervaring

Ik dacht al zoiets
Wel handig toch als je het zo kan regelen

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:28

ben niet fit, beetje grieperig en ben dus ook weinig online

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:30

Lielle schreef:
:wave:

ben niet fit, beetje grieperig en ben dus ook weinig online

dan ben je niet de enige
ik voel me ook al niet fit, vandaag dus ook geen school
ik ga nu maar eens bijlezen..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:36

Vief: heeeerlijk, die van mij is net begonnen

De luistertoets ging wel aardig, beter dan de oefentoetsen naar mijn idee. Nu flink blokken voor economie want ik wil vanmiddag nog wel schaatsen!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:37

Fijn dat ie goed ging alvast heel veel succes deze week

@ Lielle en Jitske, vroeg me al af waar jullie uithingen
Beterschap alletwee!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:04

Ben weer ongeveer bijgelezen

@Talida; fijn dat het weet wat beter gaat, doe maar rustig aan

@gomir; balen van de merrie, maar fijn dat Otje zo lekker sprong!

@vief; fijn dat je toetsweek is afgelopen, vind ik altijd ook wel fijn als zoiets weer is afgelopen

@anja; jeetje, dat is schrikken zeg, het zit jou ook niet mee he gaat het al iets beter?

@RK; gefeliciteerd met je 1e wp in de L2!

@MissM; fijn dat het springen goed ging, schattige shet trouwens!

@kimdepim; Fijn dat het springen lekker ging, dat met die balken komt ook vanzelf goed

@Sjaan; fijn dat het dressuren met Lucky goed ging

@Canter; Leuk dat je paard zo braaf was met zn strikjes

@andrea; fijn dat je luistertoets wel goed ging!

Ik heb nu zo ongeveer proefwerkweek, nouja, eigenlijk gewone schoolweek met veel proefwerken
iig; SO Latijn, PW Duits, PW Frans, PW Latijn, PW Grieks, PW Economie, en de rest weet ik niet uit mn hoofd, oftewel een week veel leren

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:52

Balen dat jullie niet lekker zijn Jitske en Lielle Ik heb me iook weleens beter gevoeld, maar ziek worden doe ik wel na het tentamen...

Mijn practicum dat ik in moest halen zou van half twee tot half vijf duren, maar is nu al afgelopen Moet nu tot kwart voor vijf wachten en heb dan nog tot 7 uur les, lekker strategisch allemaal

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:58

Beterschap Lielle en Jitske!

Anja heel verstandig, na zo'n klap kan het bijna niet anders dan dat er iets verschoven is. Als je er snel bij bent dan hoeft het herstel misschien niet zolang te duren.

Die strikjes zijn inderdaad wel leuk tijdens de cross, misschien zet ik wel een nieuwe trend! (Lijkt me wel wat om tijdens Boekelo de paarden met strikjes langs te zien komen. )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:59

Sla dan alvast maar wat grootverpakkingen in Canter Die strikjes gaan straks lopen, dat wil je echt niet weten