[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:11

snap ik!
ik baal ook wel dat ik 24 september niet mee kan trainen..
vind dat echt een geweldig terrein,
maarja moeders kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn..
en aangezien het nog ff duurt voor ik 18 ben

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:11

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:14

Wat hebben jullie veel gepost zeg!
Iedereen gefeliciteerd met z'n prijsjes en de fijne crossen
En ook met de patserige dressuurcomeback
Wel leuk dat er zomaar een eend bij je in de bak komt poedelen

Ik sta trouwens ook op een wachtlijst..
Voor Indoor Luttenberg..
Kan jij daar niet iets aan doen PP???

Nog een leuk berichtje:
Heb een uitnodiging gekregen voor de Finale van de Subli/Oxer Trofee van het NRPS
Mag zoiezo meedoen met de dressuur (M1) ook al had ik alleen standen van de L2 ingevuld, maar het ging toch met %'en.
Springen weet ik nog niet, heb niet heel veel uitslagen ingevuld en de brieven voor het springen worden pas deze week verstuurd...
Maar dus zoiezo naar Ermelo

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:18

veel plezier en suc6 in ermelo vief!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:20

Jiska, Lielle en Muriel: gefeliciteerd met jullie prijs!

Ik heb de verslagen nog niet gelezen, Excel-sheets vallen minder op op mijn werk.

De foto's zijn trouwens die op de site van BlueBalance.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:21

Whahaha Stouterd!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:23

Jammer dat ze alleen foto's hebben gemaakt van het L- en B-paarden.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:25

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:27

Foto laadt niet bij mij, maar ik weet welke foto's je bedoelt.

Is idd mijn stalgenootje (en volgens mij was ze ook in Ommen). Paard had last van woezels op het water en sprong stuurloos richting publiek. Liep gelukkig goed af en bij de tweede keer aanrijden waren de woezels gevlogen. Maar die actie is dus wel op foto vastgelegd.

Wel jammer van dat water, veel tijdfouten opgelopen. Ze stond er goed voor na de dressuur en het springen.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:28

en een stukje L pony's ik herken sjoerd en sjoerd

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:13

*schopt de crosstutjes even van pagina 2 af *

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:21

Heej ik ben er ook weer..

Ik had ook nog even leuk nieuws
gister had ik op amaretto gereden (die toen 8 maanden stil had gestaan wegens peesblesure) en hij was zo vrolijk steeds.. dus was er na 2 weken weer wat mee gaan springen.. ik rijd er nu ong 5 weken weer mee en het gaat hartstikke goed.. gister dus ook weer even gesprongen en hij ging steeds normaal over het slootje heen ..

vief weet hoe gek die kan doen bij de sloot.. of hij springt m niet of hij springt er zo groot en snel over dat hij bijna onder je vandaan springt.. en verder ook de hindernissen op L een sommige M hoogte ( D pony)
Ik heb 1 oktober weer mijn eerste wedstrijd.. !proefje z2 (ben benieuwd of ik dat nog volhoud op m ) en 1x springen HC in de B (wou maar niet meteen in de L beginnen )

heb er zin in ..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:39

kimdepim schreef:
Heej ik ben er ook weer..

Ik had ook nog even leuk nieuws
gister had ik op amaretto gereden (die toen 8 maanden stil had gestaan wegens peesblesure) en hij was zo vrolijk steeds.. dus was er na 2 weken weer wat mee gaan springen.. ik rijd er nu ong 5 weken weer mee en het gaat hartstikke goed..
..

Ik wil niet vervelend doen, maar is na een periode van 8 maanden stilstaan, 2 weken weer wat aan het werk en dan al springen niet wat vroeg voor een peesblessure? Ik weet natuurlijk niet wat voor een blessure het is, maar mijn paard heeft ook een peesblessure gehad en pas na 4 maanden (toen had ze al ruim een half jaar stilgestaan) ben ik er pas weer voorzichtig mee gaan springen.

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:56

ben er ook weer even.
jullie gaan wel snel

waregem was leuk. wel veel gevallen en veel weigeringen...

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:02

vief, ik kan wel wat voor je regelen, maar daar hangt wel een prijskaartje aan

haha, nee gekheid, ik denk niet dat ik wat kan regelen. Dat weet ik eigenlijk wel zeker, dat weekend zit ik trouwens in Lanaken.

je bedoeld toch HIL?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:10

Simmie schreef:
Jammer dat ze alleen foto's hebben gemaakt van het L- en B-paarden.

En alleen van zaterdag... Mijn prive-fotograaf kon niet mee, dus ik had gehoopt dat er iemand foto's zou maken..
Als ik ze niet hoef, dan word ik aan alle kanten (zeer oncharmant) gefotografeerd, en als ik denk: nu wil ik er wel wat hebben dan zijn ze er niet. (het is net de politie: als je ze nodig hebt...)

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:13

Zo daar ben ik dan eindelijk weer!!

Zussie heeft gister super gereden!!
Toen ze over de laatste hindernis in de cross kwam, kwam er een onwijs applaus en gejuich van de Semper mensen (incl ik! ) daar reageerde L'Amour op en ze maakten een super sprint na de finish! Zag er echt onwijs tof uit.
Uiteindelijk had ze een 7e prijs (mooi zadeltas van Talitha!!) en een mooie fleece deken omdat ze ook nog de beste Semper combinatie was!!
Zussie in de waterbak:
Afbeelding
Afbeelding
Zussie heel trots met haar pony + nieuwe deken!
Afbeelding
Afbeelding

Helaas is het met Cheval minder.. Na een goede cross zaterdag (ook goed door de keuring) wilde hij zondag niet meer lopen (althans, niet op 4 benen). Vandaag is de DA langs geweest en volgens hem heeft Cheval een gekneusd sprongewricht, advies: 2 weken stappen, minimaal 4 weken niet crossen. Volgens de DA was dit stomme pech. Ik heb niks geen rare sprongen in de cross gehad, heel apart dus dit!

Vief  Met wat voorn singel rij je?? Bij Nena (heel aantal jaren geleden) heb ik namelijk ook heel lang zitten kl*ten met open wondjes bij de singel. Van alles geprobeerd, singel hoesjes zachte singels en weet ik het veel. Het enige wat hielp was gaan rijden met leren singels!

Marieke  Als je alleen in Nederland start is 1 keer per jaar enten voldoende!

Vief  Jammer dat de wedstrijd niet helemaal volgens planning ging, maar gelukkig toch een paar winstpuntjes erbij!
Ik zou die bontonderlegger van Piaffe niet kopen, met vel eraan blijft veel mooier namelijk!

Lielle  Oho tijdfouten… foei! Haha. Nee hartstikke goed joh, op naar het M!

Simmie  Het smsje stuurde ik voordat ik je zag tijdens het crosslopen, dus geeft niks!
Super van Djin. Dat van Killea had ik nog niet meegekregen, balen zeg! Heb je enig idee waar dat aan heeft kunnen liggen??

Marieke  Jammer van Rex, zit er dik in dat er toch wat aan de hand is…. Ik heb je nog aangemoedigd tussen hindernis 1 en 2, heb je dat nog gehoord??

Missmuts  Netjes L debuut!! Ik heb je gezien op hindernis 1 en 2 en op de zandloper, dat zag er goed uit!!
Vooral de zandloper kwam je mooi verzameld op aan, dat zag ik maar weinig L paarden doen! De meesten kwamen met hotten en stoten over de zandloper heen int L….

MissM  Fijn dat bij jou de cross ook zo goed ging. Ik heb alleen het einde van je dressuurproef gezien, maar dat zag er niet verkeerd uit hoor.

Gvdt  Jij ook al goed gecrosst, netjes hoor!

Gomir  Gefeliciteerd!

Bitwise  Gefeliciteerd, dat is mooi terug komen zo! Wat waren je punten?

Miss_jumpy  Gefeliciteerd!! Ik heb je zien springen in het springparcours en wil je nog wel een tip geven. Vanaf de zijkant ziet het er namelijk uit alsof je paard precies hetzelfde te rijden is als Cheval. Ik zou als ik jou was is een Happy Mouth (stang) bitje proberen, bij Cheval was dat DE oplossing voor het sterk maken tussendoor.

Patsmu  Super!!!!! Suc6 in Varsseveld, ik denk dat ik wel kom kijken, ik kan Neede nu toch niet starten… *grrrr*
De afstand in de zandloper vond ik ook wel meevallen, ik kwam daar met Cheval heel goed doorheen (en die heeft meestal ruimte te kort)

Miss_Jumpy  Ik zou L gaan starten als ik jou was. Als ik je zo zie rijden denk ik dat het L je eigenlijk nog makkelijker af gaat dan de B. Puur omdat de hindernissen dan wat meer formaat krijgen. Volgensmij is jouw paard ook nog wel zo van: ‘Zo laag, daar til ik mn benen niet voor op.’ Of zie ik dat verkeerd?

Karin  Op Bussloo zijn er leuke hindernissen gebouwd! Het is nog niet af, maar er staat al wel wat leuks. Niet op heel hoog niveau.

Jiska  Gefeliciteerd, is goed voor je Vlv punten!

Kitty  Hattem staat idd aardig pittig, ik zou ie cross niet pakken om mee te beginnen.

Missmuts --> Mijn zusje staat ook op de foto's en dat is toch echt zondag hoor.....
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 12-09-05 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:17

Haha Chantal, volgens ben jij aardig bijgelezen...Bedankt voor het compliment trouwens. Ik had zaterdag daar een tijdje staan kijken en heb gezien wat je bedoelt.

Wat balen van Cheval!!! Ik hoop dat het snel weer opknapt.

Wat leuk dat je zusje zo goed gereden heeft en ook nog eens prijs had! Feliciteer haar maar.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:24

Ik vond het echt dramatisch hoe de zandloper in de L werd gesprongen zondag.. Bij sommigen ging heel de zandlopere heen en weer van het stoten tegen het hout!! Zaterdag vond ik dat er weer beter overheen werd gesprongen..

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:27

balen van cheval chantal!! bij die vos dachten ze eerst ook dat het het spronggewricht was, maar dat was het uiteindelijk niet

ik ben net terug van VDL. we hebben uiteraard alle hengsten even gezien!! er was een meisje die Montrial(ofzo) aan het rijden was en die sloeg tegen de kant. dus wij kijken...ahum die liep dus niet meer 100%, volgens mij had ze het zelf niet door, maja ik stond naast een da

uiteraard Indoctro even bewonderd, wat ene geweldig koppie zeg!!
ze hadden maar 1 paard onder de 10 staan (wow!!!) dusja ik kon er maar op 1 kruipen!
mooi zwart paard, wel groot(ongeveer 1.70m) erg zwaarmoedig. dat viel al tegen! ik wil meer een bloedpaard onder me kont hebben! eenmaal onder het zadel zag hij er toch wel heel cool uit!
uiteindelijk zelf nog opgestapt, voelde echt heel fijn aan!! springen vond iets minder. die jongen die mij hielp was overigens heel eerlijk en zei ook direct, gewoon zeggen wat je vind, want volgens mij wil jij een heet paard hebben jeps!
die jongen die hem voorreed...was best wel een SLD :D:D (lijkt wel wat op stefan...Gomir!)
maar oke, ik kwam voor paarden
uiteindelijk alle paarden op stallen bekeken, hij liet alle jonge springpaarden zien die in Lanaken moesten gaan lopen

intussen was een Canadees meisje 4 dagen op VDL stud om paarden uit te proberen, ze was er alleen afgedonderd...en jahoor ze zat te zeuren dat haar nagel was gebroken :@ zucht, vet lange nagels haha

maar oke, ik zal even kijken of ik een leuke foto heb!! hij wist nog 2 bloederige paarden in Hattem staan, dus daar wil ik nog heen, en deze week nog 3 paardjes kijken waarschijnlijk

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:27

Balen van Cheval, je hebt er niet echt geluk mee Chantal... Beterschap voor hem!

Wat is dat voor een rijbroek die je zusje heeft? Wil ik oooook! Of hebben ze die alleen in kleinere maten?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:32

Karin --> Dat is een Harry's Horse rijbroek (dit is maatje 36)

Rt --> Ik wil foto's zien!!
Ik hoop dat het bij Cheval een kneuzing is en dat het met wat rust opgelost kan worden, arm dier.. ik snap echt niet waar hij dit heeft gekregen, ik heb alleen maar fijne sprongen gehad in de cross! (behalve dan die ene langsloper, maar daar maakte hij ook geen gekke passen)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:40

Feliciteer Muriel maar van mij Chantal. Wat een ongelooflijke pech met Cheval. Als ik jou was zou ik gewoon alle paarden van stal wegdoen en zorgen dat je er nog maar 1 hebt. Alle bokkers hier met meerder paarden hebben al blessures gehad.

Bitwise had 167 voor de eerste proef en 156 voor de 2e proef (en terecht, die was gewoon stukken minder). Nummer 2 had 140 punten, dus dat was een gemakkelijke overwinning.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:44

Nette punten!

Wat beterft de paarden heb je gelijk Scum..
Soms denk ik wel is: 'Weg met die beesten.' Maar ja, zonder kan ik ook echt niet hoor!!!

Cheval en ik door de waterbak (+ weigering op de primagaz na de brug... *oho*)
http://www.zippyvideos.com/786293830114 ... n_chantal/

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:44

Ik heb er maar eentje en die is ook geblesseerd...

Ook gefeliciteerd voor Bitwise trouwens!