Begint nu toch wel leuk te worden, net een koelkast op de kop getikt dus het lijkt er op dat we deze zomer er ook echt mee op pad kunnen 
Nu maar snel richting m'n paardje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Begint nu toch wel leuk te worden, net een koelkast op de kop getikt dus het lijkt er op dat we deze zomer er ook echt mee op pad kunnen 
Hoeveel slaapplaatsen komen er in?
Hij is dus lekker aan het bazen Mirthe? Het is ook wel een dominant mannetje hoor, maar hij blaft harder dan hij bijt. Hij heeft bij mij ook echt nooit gebokt of gesteigerd dus ben ook heel benieuwd naar de foto.
Jury kwam nog even zeggen dat ik knap had gereden en het netjes had opgelost. Hier en daar werd hij wat fanatiek zullen we maar zeggen
en daar kon ik dit keer aardig mee omgaan en wist de spanning weer een beetje af te laten vloeien. We maken een stap de gode kant op. In de cross was hij 2x weer wat stout maar hij was redelijk snel weer voor rede vatbaar. Losrijden wel weer veel bokken om mijn oren gekregen. Al met al een leerzaam dagje.