[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:37

:wave:

Stoer Laura! :D
Gefeliciteerd met je vaste contract en jullie huis Karen! :D
:oo Vief, wat schrikken zeg! Hoe gaat het met je spierpijn? :(:)
Vervelend die rhino uitbraak zeg, heftig dat er al een paar paarden aan zijn overleden.
Jeroen en Dienke succes vanavond! Ben benieuwd of de macridercup wat is :)
Ik ben ook gek op onze iPad en de macbook van mijn vriend. :D Wil straks ook graag een iPhone ipv mijn BB die ik nu heb.
Lekker buitengereden Sannn?
Vervelend van je meelezer Margreet, snap dat nooit zo, alsof ze niets beters te doen hebben? :?
:(:) voor Margriet!
Fijn van je springles FE!

Uk staat hier weer voor twee weken op stal, ze is net gebracht. Kreeg een dikke kus op mijn wang, ze was blij me te zien. :D Morgen lekker het bos in met haar, dat heb ik wel gemist!

Ga vrijdag op wintersport naar Oostenrijk, hoop dat ik heel blijf want ik heb 17 maart mijn L1 debuut met Catweazle :Y) :=
Wel raar dat ik helemaal geen crossplannen hoef te maken als ik al jullie verhalen zo hoor, mis het toch wel!
Catweazle heeft nog geen hindernis gezien dus die blijft voorlopig dressuurpaard ben ik bang. :Y) Wie weet met Cinderella nog eind dit jaar. :D

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:40

Mel, Dan zou ik gaan voor een blackberry :j
Lau, Dat doet Belizaar netjes +:)+
Hilde, is de nieuwe eigenaar op vakantie? Wat stoer van Catweazle!

Taart is bijna klaar.... Toffee moet alleen nog drie uur koken en afkoelen :O

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:49

Klinkt heerlijk mo!

Beli deed het echt goed. Eerste boompje zonder kijken zo overheen, net als de boom in uitjes gewoon zo zonder kijken er overheen. En ook gewoon lijntjes zonder twijfel.
Rob was er ook weg van. Vond het een machtig en mooi paard.
Had Hetje ook mee en die was super super fris, maar liep echt toppie!! Geeft heel veel vertrouwen voor komend seizoen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:57

Fijn Lau! En je knie :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:00

Pijnlijk maar ik kon er wel doorheen. En op Hetje's zadel bijna geen pijn. En heb met hetje toch een rondje of 6 galoppeerbaan gedaan. Dus dat geeft hele goede hoop.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:05

Dat doet B netjes Lau! Fijn dat het met je knie redelijk ging. Ga volgende week ook naar Rob zelf toe. :)
Komt Uk even logeren Hilde? Leuk! Ook lekker dat je naar Oostenrijk gaat, veel plezier!!
Ik heb heerlijk galoptraining gedaan! Merk wel dat hij ff iets minder in conditie zit dan voor de vrieskou, maar komt wel weer goed. :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:30

@ Lau dat doet hij heel netjes. Misschien dat het toch gaat lukken dat crossen. Misschien gaat 1 paard per crosswedstrijd wel lukken. 2 lijkt mij zowiezo pittig.

Ik ben weer terug uit UMCG. Met moeders gaat het goed.
Nog een ander nieuwtje: ik word in september weer tante!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:37

Fijn dat het goed gaat met je moeder, Caro!
Wat leuk dat je weer tante wordt *\o/*

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:40

Mooi Lautje!!
Leuk Caro, zo'n hummeltje,en heerlijk dat het met je moeder weer beter gaat.
Mo, hoe is het met je bakwerk??

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:41

Noor volgens mij mag je al een tijdje zonder sporen starten in de M (als ik het goed heb maar moet het sowieso nog nazoeken) maar bijna geen mens doet het. Je hebt toch ook een mooie pony ;)
Mo op dit moment valt ze mee, maar vanavond ga ik wat huppels maken dus misschien piep ik dan weer anders :+
Kris dat is eng dichtbij voor je
Qua smartphones heb ik mer door mijn mede-klantenservice-genoten van een telefoonmaatschappij laten aanpraten dat ik een samsung nexus zou moeten nemen. Dus mocht ik aan de smartphone gaan, ga ik die wel bekijken. Maar voorlopig vind ik stiekem mijn oude telefoon met alleen een heel simpel sim-only-abo wel lekker goedkoop
Annetje sterkte voor je vader
Mistid Note schijnt (zegt de smartphone-leek) wel echt huge te zijn
Lau fijn dat je training zo goed ging

Vanavond ga ik hopelijk (ligt eraan hoeveel mensen er ook nog rijden) een sprongetje maken zodat ik een kleine indicatie heb hoe Ferrose zaterdag reageert

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:43

Ben weer terug met de mannen, ze vonden het hartstikke leuk maar de oudste.... je lacht je broek aaan flarden. Mannetjes zijn 3 jaar en t/m 3 jaar was de entree gratis. Vraagt de dame aan de kassa aan de jongste, hoe oud ben jij? 3 jaar. Zegt de oudste, nee hoor 4 en ik ben 5. Hahahahaahaha. Maar het had wel even wat tijd nodig om de dame te overtuigen dat ze echt maar 3 jaar waren.
Buuf had lekker patatjes mee, straks nog even werken en morgen is het weer Sem dag, niet meer zo lang want de zwangerschapverlof is officieel begonnen.

Lau, leuk peerdje. Caro ook leuk.

Zwaai zwaai.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:15

@ Lau gaaaaaaf!!!
@ FE fijn dat het zo goed ging!
@ Mistid ja een stuk groter nog wel! Ik denk 1 cm! Voor een tel wel veel!
Hij is wel platter dan de iPhone!

Vandaag fijn gedressuurd! Hij begon veel te los maar daarna heerlijk!
Morge weer 1ste springles *\o/* *\o/* *\o/*

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:28

Joki: je mag inderdaad al een tijdje zonder sporen starten. Sindsdien ook in het M & Z. Ik ken wel verschillende die zonder sporen rijden in die klasses. Het is alleen wel handig om het stukje uit het reglement mee te nemen, want sommige juryleden hebben helaas de wijziging niet meegekregen.
Laura: fijn dat je zo lekker het kunnen trainen met Belizaar en Hetje!
Henny: veel plezier bij je springles morgen!
Annetje: sterkte voor je vader!
Margreet: dat zijn niet zulke handige grapjes van de 3-jarige. Sommigen krijg je dan echt niet meer overtuigd dat ze jonger zijn.
Caro: wat leuk dat je weer tante wordt!
Hilde: wat leuk dat je Uk weer even op stal hebt! Wat is de reden?

Moeders heeft vanochtend W weer even gereden. Voor mij zit er dat echt nog niet in. Nog steeds niet echt lekker, dus ik ben al blij als ik mijn werkdag overleef. W heeft gelukkig zijn spatjes nog niet bij mama uitgeprobeerd en ik hoop ook echt dat hij dat laat. Anders durft mama er straks weer niet meer op.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:39

Leuk Margreet, die mannetjes. Bij de boot is het ook gratis t/m 3, en toen ze 4 waren wilden we ze eigenlijk nog wel een poosje gratis over laten varen. Maar als de cassiere zou vragen "hoe oud is zij?" en wij zouden zeggen 3, dan zou er natuurlijk commentaar komen van de achterbank. Dus wij zeiden dan "nog geen 4". Nog geen" een beetje zachtjes zeggen, en "4" wat harder, dan was de achterbank koest en kostte het nog niets......

Sussie ook nog steeds niet beter? Hier duurt het ook maar.... baal als een stekker, maar ja, je verandert er niets aan. Morgenavond hoop ik toch naar Ermelo te gaan. Chauffeur is geregeld, dus dat is wel prettig.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:43

Sussie, jullie krijgen binnenkort weer een nieuwe berg bezwaarschriften binnen zeker?
Braaf paard, Lau!
Caro, leuk nieuws! :D
Hilde, leuk dat Ukkie tijdelijk terug is. Veel plezier in het bos met haar en fijne vakantie alvast!

Wat een storm hier zeg! Heb maar weer gelongeerd, Jer was knettergek. We hebben een logeerpaard op stal (concurrentie, want ook een ruin :P ) en daar had het ook wel mee te maken. Het is natuurlijk wel een machoman.

Muti, ga je morgen nog mee oefenspringen??? O:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:45

Goeieavond

@ Texelse ik ga even reageren via PB :) Wat fijn voor je dochter dat ze 2 weken extra heeft! Beterschap! Ooooh ik vind ''baantjer'' boeken geweldig!
@ Noor ook jij krijgt PB :)
@ Renske er ligt nog ''iets'' voor je klaar bij ons in de winkel :) Geen telefoontje gehad?
@ F_E hahaha komt vast goed! We zien het allemaal wel. Fijn dat jullie kindje zo goed sliep!
@ Sim jeee 4 keer helpen per seizoen? Best veel.
@ Margreet het lijkt me prachtig zo'n vlindertuin maar ik wordt al kriebelig als ik er aan denk dat die beesten op mn hoofd gaan zitten :oo
@ Tg mooie muts bestellen bij Eskadron en daar een gouden bies oplaten maken?
@ Hilde hey gezellig dat je ff ''langs komt'' ! Leuk dat Ukkie ff thuis is! Veel plezier op vakantie!
@ Caro fijn dat het bij je moeder goed was! En gefeliciteerd dat je tante wordt!

Over meelezers, ik heb een hele fanatieke, ze vult mijn naam in als zoekopdracht en leest dan allerlei dingen door. Zo kwam ze erachter dat ik had gereageert in het HK topic vd zwangeren en daarna heeft ze een goeie kennis van mij gebeld om te vragen of hij al wel niet wist of ik zwanger was! Best ziek en sneu dat mensen niet wat beters te doen hebben!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:47

OMG :') Dat is echt te erg voor woorden!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:49

Noor: niet binnenkort, maar nu al. Mijn collega's hebben gisteren tot half 12 zitten werken om alle pro-forma's op tijd eruit te krijgen. Maar wij waren inderdaad zojuist op het half 8 nieuws op rtl 4 (als je daarop doelde tenminste)
Texelse: balen dat het bij jou ook nog niet echt wil vorderen met de gezondheid.
Marijke: dat is helemaal erg van die meelezer! Alsof ze niets beters te doen hebben!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:54

Haha, dat bedoelde ik inderdaad. Is die aantrekkelijk vrouw jouw leidinggevende? :') :o Ik vroeg me al af of dat jouw werk zou zijn.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:57

Nee, dat is niet mijn leidinggevende. Dat is degene die het kantoor opgezet heeft. Zij doet eigenlijk alleen nog beroepszaken. Ik heb haast niets met haar te maken. Ik was trouwens precies niet in beeld. Mijn werkplek zat precies achter haar verstopt. Gelukkig maar, ik hoef niet zo nodig op tv.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:14

*gaat het nieuws terugkijken*

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:15

Lau lekker ding die beli!!
Mo zaterdag in noordwijkerhout ;)
noor gekke jer! (jack ook deze laatste weken)
marijke kansloos zeg! geen leven dus die mensen!
Sussie hoezo niet leuk toch :P
Lielle niet slecht voor de eerste x m1!!
Freggle_Edge hoe ging het was het druk bij jeroen?
Ik moet echt weer richting jeroen (springen)
Hilde hoe is het met je paardjes? leeeeeeeuk lekker op winersport!!! :D

Zo vandaag mijn draakje gereden, moet dus idd nodig weer lessen, en ook een x richting crossles!
GIster avond op de borstelbaan wezen snowborden wat is dat lastig zeg! je ken niet smokkelen, want dan ga je op je plaat en juist wat doe ik smokkelen en BAM daar lag ik stuk of 10x blauw knietje dus maar even gekoelt en zo maf ik weer een half uurtje koelen :+

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:21

Corien, heb echt lekker gereden vandaag bij Jeroen en heb weer genoeg huiswerk mee waar ik mee vooruit kan. Meestal ga ik om de 3 a 4 weken maar was nu in december voor het laatst geweest. (zelfs zijn binnenbak was hard namelijk) Maar doordat ik in december veel tips en oefeningen voor thuis had mee gekregen waar ik flink mee aan de slag ben gegaan, zag je nu echt een onwijze sprong vooruit. Ik woon bij Jeroen om de hoek, dus kan altijd vrij makkelijk een half uurtje inplannen. Nu was ik met een vriendin en hebben we een uur les gehad. Hij heeft het wel druk en af en toe komt er iemand bij in de bak rijden, maar die geeft ons dan altijd voorrang, dus ik heb nooit last van de drukte daar. Vind hem echt heel fijn les geven.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:26

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:29

Ja ik weet het heb er ook nooit last van :)
Ik moet ook echt weer afspreken denk volgende week zaterdag! zal hem eens bellen...