haha, oke. Weer genoeg over sputterpoepjes voor vandaag ( en de rest van de week )
muts_marijke
Geplaatst: 18-07-11 10:51
Goeiemorgen,
Dank je wel Evi! Ik zal het Geert door geven Nou Sannn wat een lozer die ex van je Kimdepim wat goed dat je met dr en spr door mag! Shanoek wat balen dat het niet ging met Vorstin! Heb je vandaag nog last van een kater? Leuk is ie he Albert!!! Deze is van Geert he, mijn andere wordt volgend weekend opgehaald. Veel plezier Dienke in Ermelo... Geef je het effe door als de bodem daar kl*te is?? Balen Noor dat je met vriendjelief naar de huisartsen post moest. Gelukkig lijkt het mee te vallen. Dienke heeft alleen foto's gemaakt (volgens mij) van de 1e 2 rondjes, die gingen beide niet heel goed. Heb dus ook niet heel veel technisch goeie sprongen van Zeus er bij zitten omdat ik er ook niet fijn aan kon rijden. Zeus is nu ook echt te dik zag ik op de foto's. Heb hem gister en vanmorgen echt minder hooi gedaan dus hopelijk gaat het er wel een beetje snel vanaf. Rij hem nu natuurlijk ook weer meer. Want van elke keer stilstaan wordt ie natuurlijk niet dunner
Zeusje zn been was wel iets dikker vanmorgen, heb weer flink gekoeld en hem in de klei gezet. Ga vanavond een buitenritje met Geert stappen. Leuk dat jullie de foto's allemaal zo leuk vinden. En ik maar twijfelen of ik ze hier wel op wil hebben ivm evt heeeeeeel veel commentaar
xxitsmexx
Geplaatst: 18-07-11 10:53
corien sterkte. marijke je kunt ze hier wel neer zetten hoor, maar vaak apart foto topic maken krijg je z'n gezeur op z'n bokt's dienke veel plezier in ermelo
hiet is het weer niet echt lekker. regen en hele harde wind. paarden lopen toch maar vrolijk buiten. weten jullie misschien een site of winkel die de jollyballen in de aanbieding hebben? moet er nog 2 hebben. hier werkt whatsapp toch wel redelijk snel. heb wel vaak heel snel antwoord terug.
TeeGee
Geplaatst: 18-07-11 10:55
Beterschap Corien
daNiielle_
Geplaatst: 18-07-11 11:08
Dacht ik even bij te lezen, maar mijn mobiel besloot om gelijk maar bij het stukje van de spetterpoep te beginnen. Ik dacht, wacht...Eerst even ontbijten, anders is mijn eetlust zo weg. Dus op naar beneden, in mijn mooie knaloranje pyama met ezels erop. Hoorde wat geluid dus ik zei 'hallo!', maar dat bleek mijn neef te zijn. Die woont achter ons en kwam onze grasmaaier halen. Behoorlijk voor aap nouja, ezel.. stond ik daar, met mijn net wakker kapsel, geweldig mooie pyama en een knalrood hoofd. En door dat vergat ik ook nog eens dat hij jarig is vandaag! Mijn dag begint al goed.
Snoekiej: Dat zat je ook niet mee, huilend kind en lege accu, vorstin die niet goed liep. Die drankjes waren vast meer dan welkom. Sterkte met je kater vandaag. Texelse: Leuk zo'n dag, inderdaad lekker divers haha. Dienke: Veel plezier in ermelo! Sim is blij met haar binnenbak, ik weet hoe je je voelt. Helaas moet ik dan alsnog op de fiets door de regen. Noor: Wat een geluk dat de tang dan niet in zijn oog zat! Pijnlijke plek ja. TG: Bij whatsapp kan je dat ook zien. 1 vinkje is verstuurd, 2 is gelezen. Maar als iemand zijn whatsapp altijd aan heeft, dan krijg je automatisch al 2 vinkjes.. Caro: Fijn dat je terecht kon bij de DA. Sterkte met 22 schermen verplaatsen, lekker handig dat ze dat daar neergelegt hebben! Corien: Beterschap!
Zo, dat was best veel om bij te lezen.
Klopt dat het maar mijn neef was, maar altijd leuk als je vanavond op visite moet, en een familie hebt die daar uiteraard grappen over gaat maken.
Danielle, Dat is niet waar 1 vinkje voor verstuurd naar de whatsapp server en twee voor verstuurd naar telefoon. Je kunt niet zien of het bericht al is gelezen.
Echt? Ik ging dat toen kijken met de mobiel van mijn vriend. Hij kreeg hem dan al wel, maar als je niks opende dan bleef er 1 vinkje staan. Pas als hij het las dan kwamen er 2?
Volgens de faq van watsapp is het iig zoals ik het zeg. ping weet ik niet. Krijg altijd redelijk snel antwoord en als het dringend is bel ik wel
daNiielle_
Geplaatst: 18-07-11 11:46
Dan zal dat wat jij zegt ook wel waar zijn.
De gemeente belde ons al een paar keer of wij geinteresseerd waren voor glasvezel (voor tv). Heb ze elke keer gezegt dat wij dat al hebben, dat het in onze straat gelijk met de nieuwbouw was gedaan. En nu leggen ze het er alsnog neer, en dat zijn poolse mensen...Ik spreek geen pools.... Vanochtend hadden ze ook al de oprit opengebroken terwijl de auto's er nog stonden.
Nou, de eerste 2 dagen zit ik in Ermelo, maar 's avonds is het dan natuurlijk al donker... De laatste conferentie is 1 dag, dus dan kan ik 's avonds wel gewoon rijden. Dus voor die eerste 2 dagen moet ik schoonzusje maar lief aankijken denk ik (en een dagje vrij).
Dacht ik even bij te lezen, maar mijn mobiel besloot om gelijk maar bij het stukje van de spetterpoep te beginnen.
Idem hier. Dacht even lekker bij te lezen tijdens mijn lunch.....
texelse
Geplaatst: 18-07-11 13:09
Grappig toch, paardenmest is helemaal niet vies, maar spetterpoep!!!!!!
Snoekiej
Geplaatst: 18-07-11 13:11
Goeiemiddag! Ben na het ontbijt nog ff terug mijn bed in gedoken, voel me nu weer prima gelukkig Heb alleen wel de telefoon van de DA gemist, dus ga zo maar weer terugbellen. Irritant he allemaal, dat slechte weer! Ik word er ook niet vrolijk van! Zit nu maar te kijken wat voor vakken ik ga volgen volgend jaar, moet me echt in gaan schrijven, maar ik weet het gewoon niet. Alles wat ik wil volgen mag ik niet volgen.
Beterschap Corien
caro29
Geplaatst: 18-07-11 13:16
@ Corienn beterschap.
Ik voel mij bikkel na het in mij eentje lopen slepen met die schermen. Denk dat ik morgen de rekening betaal maar ja ze liggen niet meer in de weg. Vandaag maar even niet rijden. Nu even douchen want ik stink
Hilde_
Geplaatst: 18-07-11 15:45
Ben ik ook weer eens. Ben begonnen aan mijn vakantiewerk bij de gemeente voor 5 weken! Vorige week diplomauitreiking gehad, dus ben nu officieel werkloos zoals mijn vader het zei..
Nou ben bij de dok geweest, been moet nu echt even 2 dagen op rust, want dat kloppende gevoel in me enkel (en flink blauw) is niet lekker want anders zakt alles daar naar toe. hoofd is wat beter geluidjes nog niet echt, en de disco staat ook nog aan in me ogen dus zo maar weer onder de wol..
Hilde je hebt toch zo weer werk Danielle haha ook leuk zo'n iemand die in eens binnen staat okal is het je neef Mo Ik dacht ook altijd bij Whatsapp dat een 2de gelezen was