Ja heb Barchem ingepland omdat ik wil kijken of we klaar zijn voor de L. en de b is alleen zondag open
Sannnn
Geplaatst: 06-04-11 20:09
Dan ben je er idd op tijd bij MM! Ik hoop het kampioenschap te kunnen rijden, maar moet dan eerst 6 wp hebben. Dus geef me nog niet op, moet nog de 1e cross starten. De prijzen staan er gewoon bij MM op die site: http://www.treehouseonline.co.uk/ Ik ben met mijn dekje en capcover en nieuwe patronen nog goedkoper uit dan AJ hier in NL. Alsnog is het veel geld, maar zo is het wel beter. Top dat het meevalt nu met je rug Noor, hopelijk komt het ook niet meer terug.
Ben klaar met mijn studie voor vandaag! Nu paardjes binnen zetten, die staal al voor het hek ze willen naar binnen. Dan lekker op de bank dvd-tje kijken.
Snoekiej
Geplaatst: 06-04-11 20:19
Goedenavond! Vorstin dacht me even te sterk dat buitenrijden betekent dat je gewoon je kop in de lucht kan steken en niet meer hoeft te luisteren, dus die heb ik af en toe maar even stilgezet en gewoon aan de teugel gevraagd. Vond ze niet zo leuk Heb nog ff het afsprongetje gedaan en ben door het water gestapt, was wel lekker. Morgen crosstraining
Lielle, we hebben les van 11 tot 12 Annetje, heb jij iemand bij je die foto's maakt of niet? Ik iig niet, maar anders zorg ik dat ik morgen mijn crossetje meeneem
Je bent al aangenomen dus Mootje? Lekker dat je kunt gaan bestellen Sann! En welke maat heb je? Super Evony! Haha, gekke Danny Corien! Knap dat je de hele dag van Bokt gebleven bent Texelse! Dat krijg ik niet voor elkaar, tenzij ik een dag weg ben Superrr Vief! Eindelijk dus! Wel echt slecht dat ze gewoon zo vies + slecht verzonden waren! Fijn dat je rug weer goed is Noor! En fijn van Jer! Heb je al Z2 plannen ? Super dat je toch maar weer doorgezet hebt Joki Spannend Caro! Fijn dat Weltsieger toch braaf was Sussie Veel plezier met springen MM!
@ Snoek: toch wel lekker gereden met Vorstin dus? Veel plezier morgen! Je hebt privéles van Rob? Ik zit vol met Z2 plannen , maar eerst nog 3 puntjes rijden in het Z1. Als hij zo loopt als de afgelopen weken, ga ik vol vertrouwen op pad. Het is op onze eigen vereniging dus dan is hij meestal wel lekker ontspannen. 'Paaszaterdag' heb ik dan nog een dressuurwedstrijd staan en dan hoop ik die puntjes binnen te hebben. Wissel naar links is goed gevestigd, naar rechts gaat steeds beter maar krijg ik af en toe nog een flinke wapper om mijn oren Maar het is een snelle leerling dus dat gaat goedkomen! @ MM: veel plezier! Barchem is (ook) al op tijd open! Spannend van Andor! @ Sussie: af en toe is een strafkamp gewoon even nodig @ Evony: mooi cijfer zeg, gefeliciteerd!! @ Karen: leuk die rit. Tis dat ik moet starten 's avonds, anders had ik me bij jullie aangesloten (als het mocht natuurlijk ). Gezellig met je zusje!
Caro! Spannend!! Kom maar op met het veulentje want het wordt schitterend weer!! Heb je er alarm om?
Net weer een poosje met de infraroodlamp op mijn rug gezeten, dat helpt wel gelukkig. Schoonzusje gaat mij vrijdag even lekker masseren
Snoek, gekke vorstin! Veel plezier morgen. Annetje, jij ook plezier morgen Noor, fijn dat het beter gaat! Caro, wat spannend. Ik ben benieuwd Sussie, mooi dat W goed ging vandaag. Sannn, een m moet jou toch wel goed passen? Vief, fijn dat je uiteindelijk toch de laarzen hebt binnengekregen!
Ik heb zaterdag 4 pakketjes voor de tnt Vandaag heel burgerlijk verfstalen gehaald voor in vriendje zijn huis. Heb nog hele mooie lantaarns gezien, ga ik denk ik ook nog halen voor bij mij thuis! Vanavond een date met de bank.
Heb idd maat M besteld, twijfelde tussen M en L. Maar voor M gegaan. Jullie hebben morgen wel lekker weer Snoek en Anne, veel plezier! Gaaf Noor het Z2.
Noor: Ik heb m via treehouseonline. Echt een super site en hele goede service. Heb een ladies eventshirt. Wel duur, maar zit super! En ze hebben ook goedkopere varianten. En alles kan naar wens.
Sannnn
Geplaatst: 06-04-11 20:51
Zie het net in je onderschrift, dat is echt vlak voor het Z2. Gaat vast lukken met jullie! Cross shirt ga ik gewoon bij H&M ofzo halen, simpel bruin. Vind het anders te druk worden. Maar deze link had ik al paar keer gepost: http://www.treehouseonline.co.uk/home En hier vind je ook crosssetjes: http://www.nagrags.co.uk/ Verder weet ik het niet, maar er zullen er vast nog meer zijn!
edit: Heb voor roze met bruin gekozen Lau. Heb dekje besteld met aan beide kanten ster in het roze en roze biesje. Capcover met ster boven op in het roze en de rest bruin. Ben heel benieuwd hoe het wordt, denk dat het niet too much is! Alleen paps hier vind het nog schandalig, maar dan doet die ze ogen maar dicht.
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-11 20:54
Thanks, ga even kijken Heb sowieso een donkerblauw dekje (i.v.m. sponsoring) dus daar zoek ik dan wat moois bij!
Snoekiej
Geplaatst: 06-04-11 20:55
Die crosshirts zijn echt gaaf! Jammer alleen dat mijn kleur nergens te vinden is Heb nu ook wel een fijn shirtje trouwens, komt uit een hardloopwinkel dus neemt ook super zweet op!
@ Noor, jahoor, wel lekker gereden Ik zat net heel blond verkeerd te kijken in je onderschrift, dacht dat je al 10 winstpunten in de Z1 had! Maar wel gaaf hoor, bijna de Z2, het is toch wel een mijlpaal @ Mootje, dat zijn veel pakketjes Ik ga ook eens daten met mijn bank @ Sann, dat klinkt echt mooi!!
Dus ook bruine airjacket? Dan heeft je vader helemaal niet te klagen Mijn vader vond overigens het wel leuk zo roze. Maar goed die is wel wat gewend met mij, zoals vroeger een baby roze slaapkamer
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-11 21:00
Keek je naar Nudine, Snoek?
Oeh, die blauwe Lady's Event Shirt met sterren op de mouwen is wel errug leuk.. Hoeveel is een pond tegenwoordig? M.a.w. hoeveel pleuries is 81 pond?!
Sannnn
Geplaatst: 06-04-11 21:00
Nee, die wel in het roze. Daarom ook bruin truitje, die shirts zijn idd super gaaf. Jouw nieuwe set was zondag ook super gaaf. Die AJ is ook hetgeen wat paps het ergste vind. M'n moeder vond hem wel super leuk na het gezien te hebben. Ik heb nu nog roze balken in mijn slaapkamer en paars/ roze behang, lang geleden zo geverfd/ behangen nu nog steeds zo. Heb ook roze broek, nou dat vond ie helemaal verschrikkelijk. Heb nou eenmaal roze afwijking.
Ze zitten super Noor die shirts. Ondanks de lange mouwen heb je het echt niet warm. In NL zijn ze in ieder geval een 120,- euro. Dus scheelt wel.
Snoekiej
Geplaatst: 06-04-11 21:05
_Noor schreef:
Keek je naar Nudine, Snoek?
Jeps
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-11 21:06
Komt er niet nog een bult aan verzendkosten bij dan? Ik vind het wel belangrijk dat het goed ademt inderdaad, ik ga sowieso al snel van mijn stok... en dan nog een AJ én BP natuurlijk. Zou ook wel mooi bij mijn silk passen
Viel voor mij mee. Moest voor mn airjacket, silk en shirt iets van 20 pond verzendkosten betalen. Want mijn silk scheelde ook giga meet hier in NL.Anders was hij hier meer dan 40euro en nu was ik 21pond kwijt...
Ik moet idd ook 20 pond verzendkosten betalen voor dekje, aj en silk.
mistid
Geplaatst: 06-04-11 21:18
Hallootjes
Joki, happy B-day!! Mo, jouw leidinggevende spoort ook niet helemaal Wat heftig Margreet en Noor en Jan! Anne, hopen dat ze iets aan je scheefheid kunnen doen! Jammer van de balken met de merrie Caro! Margriet, dat vraagt om een foto Zo Vief, dat werd tijd ook! Gelukkig zijn ze binnen! Noor, wat fijn dat je rug zomaar opknapte! Spannend Caro! Mooi hoofdstel Marijke! Vind vooral de afwerking van Hooks mooi! Al veel zitten aan een AJ hier! Ik wil er tzt ook een in het bruin. Zei zaterdag tegen mam dat ik een AJ wilde, ze sputterde nieteens tegen
Beau was gister heel braaf! Niet kijkerig maar sloot zich wel af voor mijn been. Zat dus ook geen tempo meer in. Ze sprong hooooooog. En omdat we weinig tempo hadden werd ik voor mijn gevoel steeds helemaal gelanceerd. Had een 6, ze gaven maar 1 cijfer. Ze vonden de techniek wel erg goed! . Ik had 1 stop en verder heeft ze nergens naar gekeken, incl losrijden. Nouja, wel slecht afbuigen en door de hoeken, maar ze is natuurlijk nog nooit echt ergens geweest. Had helaas verkeerde camera mee dus but kwaliteit filmpjes, maar zal zo eens kijken of ik het kan uploaden
Super Beautje!! Mirthe: De Aj is nu via treehouseonline verkrijgbaar in een kleurtje voor hetzelfde geld als een zwarte. Normaal zijn die nl in kleur zo'n 680,-euro (inNL). En aangezien jullie een paardenbedrijf hebben gaat ook nog de BTW eraf.